Spring naar bijdragen

Voorbeschouwingen en wedtips van WouterM


WouterM

Aanbevolen berichten

Vanavond Frankrijk vs IJsland om 21.00u.

Ik heb weinig tijd voor een uitgebreide voorbeschouwing op dit moment, dus even in het kort.

Ik richt me voor deze wedstrijd puur op corners en kaarten. In de wedstrijden die frankrijk dit toernooi gespeeld heeft, zijn in totaal 44 corners te noteren geweest, waarvan 30 voor Frankrijk zelf. In de wedstrijden van IJsland vielen 40 corners te noteren waarvan 30 voor de tegenstanders.

Wat kaarten betreft, 3/4 wedstrijden van Frankrijk kreeg de tegenstander de meeste kaarten. Bij IJsland geldt dat zij in 3/4 de meeste kaarten pakten waarvan alle 3 met een verschil van 2.

Ik verwacht een groot veldoverwicht van Frankrijk, waarbij de IJslanders moeite zullen hebben ze af te stoppen zonder kaarten te pakken. Mijn bets voor vanavond alsvolgt:

>8.5 corners totaal @1.37 

>9.5 corners totaal @1.60 .    

>10.5 corners totaal @2.00.   

>6.5 corners Frankrijk @1.49. 

>7.5 corners Frankrijk @1.78. 

Most cards IJsland @1.34. 

Most cards handicap -1 IJsland @1.94.

Most cards handicap -2 IJsland @3.35.

 

Voor de handicap kaartenbets moet IJsland dus respectievelijk 2 en 3 kaarten meer pakken dan Frankrijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei impalapride:

Indrukwekkend Wouter echt mooi uitgelegd ook.Voor een leek zoals ik is het zelfs prima te volgen petje af!!!!!!Bedoel natuurlijk het stukje over wielrennen.

Thanks. Bij het voetbal ga ik er een klein beetje vanuit dat ik niet al teveel uit hoef te leggen. Wielrennen probeer ik zo duidelijk mogelijk :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij Frankrijk vs IJsland echt alles de mist in.. Ik had verwacht dat Frankrijk veel over de flanken zou spelen en dus redelijk wat kansen op corners zou krijgen, dit gebeurde helaas zelden.

Wat betreft de kaarten, IJsland is helaas niet de ploeg die gaat schoppen als ze dik achter staan. 

Conclusie: voor mijn bets was de wedstrijd veel te vroeg al gespeeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Touretappe van vandaag zal zeer waarschijnlijk weer een massasprint worden. Ook deze etappe eindigt iets bergop, een hoogteverschil van 25 meter met een maximale stijging van 2,5%. 

Voor types als Valverde is dit te weinig, maar ik dicht Sagan weer goede kansen toe. Hij liet gister al zien uitstekend in vorm te zijn en de @7.00 die je voor zijn overwinning krijgt, is zeker de moeite waard. Verder zullen de gebruikelijke sprintkanonnen zich aan het front melden in de finale. Daar zie ik de Duitse buffels Kittel en Greipel als grootste concurrenten. Cavendish staat ook als favoriet genoteerd, maar ik denk dat de aankomst voor hem net iets te lastig is.

Ook is er vandaag weer een tussensprint, ditmaal na 171km. Hier doe ik precies hetzelfde als gister. Winst voor Greipel en Kittel dus.

Mijn tips voor vandaag dus:

- Greipel wint tussensprint van het peloton @3.50.

- Kittel wint tussensprint van het peloton @3.00. 

- Winst Sagan @7.00. 

- Sagan top 3 @1.85.

- Greipel top 3 @1.55. 

- Kittel top 3 @1.45

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kittel wint de tussensprint met overmacht, Greipel bemoeide zich er niet echt mee. Interessant om in de gaten te houden in het restant van de vlakke etappes. Hij lijkt al niet meer voor de groene trui te gaan.

- Greipel wint tussensprint van het peloton @3.00 - FOUT

- Kittel wint tussensprint van het peloton @3.50 - GOED

- Winst Sagan @7.00. 

- Sagan top 3 @1.85.

- Greipel top 3 @1.55. 

- Kittel top 3 @1.45

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 kleine livebetjes erbij geplaatst omdat de odds in mijn ogen geen eer doen aan de kansen van beide renners deze etappe;

- Winst Kristoff @15.00 

- Winst Matthews @51.00

- Kristoff eindigt voor Coquard @1.80.

Beide zijn goed in sprintjes vals plat omhoog. Coquard is daar wat minder goed in dan Kristoff en Kristoff liet in de tussensprint zien over uitstekende benen te beschikken door net achter Kittel te eindigen.

bewerkt door WouterM (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag de langste etappe van deze Tour, met liefst 7 kasseienstroken. Dit zal lang niet iedereen liggen, maar uiteindelijk verwacht ik ook deze etappe weer een sprint. Maar ook hier weer niet zomaar een sprint, de laatste 500 meter heeft een stijgingspercentage van zo'n 5%, maar niet alle Sprinters even blij van worden. Er liggen hier kansen voor de wat grotere outsiders. Her en der wordt hier bijvoorbeeld ook Valverde bij genoemd, maar ik denk dat voor hem de aankomst niet moeilijk genoeg is om mee te kunnen doen met de sprinters. 

Sagan is voor mij de grote favoriet deze etappe, daar denken ze bij 888 hetzelfde over. Winst is @3.00. Hij kan sprinten, heuvel op sprinten en goed kasseien rijden. Een top 3 klassering levert @1.45 op. 

Ook vandaag is er uiteraard weer een tussensprint en de bets hierop zijn hetzelfde als de laatste dagen. Vandaag zet ik mijn bets alleen net iets anders; Greipel liet gister de tussensprint redelijk lopen en ik vermoed dat hij ook vandaag niet voor de winst mee gaat doen. Sagan en Cavendish zijn met redelijk ruime voorsprong de nummers 1 en 2 in het puntenklassement met een lichte voorsprong voor Cavendish. Als Sagan bij deze tussensprint en op de finish Cavendish voorblijft, zal hij zeer waarschijnlijk de groene trui overnemen van Cavendish. Ik verwacht dus een strijd tussen deze 2 in de tussensprint.

- Winst tussensprint peloton Cav @9.00. 

- Winst tussensprint peloton Sagan @4.50.  

Wat de finish betreft dicht ik Sagan de beste kansen toe, maar ook Cavendish kan hier wel wat mee. Outsiders wat mij betreft, zijn Matthews, Degenkolb, Kristoff en Greipel. Voor Matthews en Degenkolb zijn op dit moment geen bets mogelijk op een top 3 notering, voor de anderen wel. Dit zal denk ik nog veranderen, maar dat is afwachten. Mijn bets, en dat zijn er aantal, zijn alsvolgt; 

Op de outsiders heb ik uiteraard iets kleinere bets geplaatst.

- Winst Sagan @3.00

- Winst Matthews @21.00.   

- Winst Kristoff @17.00.  

- Winst Degenkolb @26.00.  

- Top 3 Sagan @1.45.   

- Top 3 Kristoff @4.50.   

- Top 3 Cavendish @2.50.    

- Top 3 Greipel @1.85. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, dit ging niet echt lekker inderdaad. Greipel gaf al snel in de sprint op en Cavendish kwam klem te zitten in het peloton.. Sagan zat goed in het wiel van Kittel, vaak kan ie er dan wel overheen komen maar dat lukte niet. Ik had Kittel en Coquard beide absoluut niet op m'n lijstje staan voor winst in deze etappe. Toch 1 en 2. 

Zijn er mensen die er compleet anders over dachten?

De tussensprint was wel weer een goede inschatting, misschien daar iets meer op richten. 

Voor morgen hoge verwachtingen weer van Sagan en Valverde.. Veel heuvels en aankomst ook weer omhoog. De echte Sprinters gaan die heuvels niet overleven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voorbeschouwing Portugal vs Wales.

Vanavond om 21.00u de eerste halve finale van het EK. Ik heb me hier eigenlijk alleen op kaarten en corners gericht. Wales speelt vanavond zonder sterspeler Ramsey, in mijn ogen een enorm gemis. Ik verwacht daardoor een terughoudend Wales dat Portugal het spel gaat laten maken. Veel aanvallen en hopelijk veel corners dus. In de wedstrijden van Portugal tot nu toe vallen gemiddeld 10.6 corners, waarvan 7.8 gemiddeld voor Portugal zelf. Voor de wedstrijden van Wales geldt dat er gemiddeld 9.4 corners vallen, waarvan 3.4 voor Wales. 

Wat betreft de kaarten; Portugal heeft tot dusver slechts 5 kaarten gepakt en in een wedstrijd die ze zullen domineren, zullen ze niet al te veel kaarten krijgen denk ik. Wales krijgt gemiddeld 1.6 kaarten per wedstrijd, ook niet bepaald veel dus. Al met al verwacht ik dus niet teveel kaarten. Mijn tips voor vanavond alsvolgt:

- Over 9.5 Corners @1.57.

- Over 10.5 corners @1.96.

- Over 5.5 corners voor Portugal @1.54.

- Over 6.5 corners voor Portugal @1.93.

- Corner handicap -1 Portugal @1.52

- Corner handicap -2 Portugal @1.90.

- Corner handicap -3 Portugal @2.50

- Corner handicap -4 Portugal @3.45.

- Under 5.5 cards @1.41.

- Under 4.5 cards @1.98.

 

Nu hopen dat dit beter gaat dan de vorige cornertips :)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.