Spring naar bijdragen

Voorbeschouwingen en wedtips van WouterM


WouterM

Aanbevolen berichten

Evenals @Dopey, zal ik na overleg met @jackpot en @thegreatone mijn tips/bets/voorbeschouwingen in dit topic plaatsen.

 
De tips van mijn kant zullen grotendeels op voetbal gericht zijn. Daar zullen veel statbets bijzitten van voornamelijk grote wedstrijden, aangezien in de obscuurdere competities deze bets niet beschikbaar zijn. 
 
Er zal ook wel het één en ander aan 1X2 bets voorbijkomen, deze kunnen wel uit obscure competities komen. Nu is het natuurlijk niet zo dat ik de Thaise competitie op de voet volg, dus deze tips zullen puur op basis van vindbare statistieken zijn. 
 
Kopieer ze vooral allemaal klakkeloos, garantie tot aan de voordeur :)
 
Wedstrijd:
 
Wales vs België - Vrijdag 1 juli 21.00u
 
De verwachtingen van Wales waren voorafgaand aan het toernooi niet al te hoog, aangezien verwacht werd dat men volledig afhankelijk zou zijn van de vorm van sterspelers Bale en Ramsey. Al met al blijkt Wales toch best aardig te kunnen voetballen en met Bale als gedeeld topscorer in de gelederen, staan ze verdiend in de kwartfinale.
 
België werd voorafgaand aan het toernooi als één van de outsiders voor de titel gezien. Volgens mij was ik één van de weinigen die ze niet ver zag komen. 
Met veel hangen en wurgen staan ze nu toch in de kwartfinale en aan de goede kant van het schema.
 
Qua 1X2 blijf ik van deze wedstrijd af, bij de bookmakers is België @1.75 favoriet, maar ik denk dat het gelijkwaardiger gaat zijn dan de quotering doet voorkomen. Ook verwacht ik een open wedstrijd tussen deze toch wel aanvallend ingestelde landen.
 
Mijn tips voor deze wedstrijd;
 
Tip 1: >0.5 goals in de eerste helft @1.50
 
Persoonlijk bet ik al vrijwel het hele toernooi op <0.5, maar bij deze wedstrijd stap ik van m'n geloof af. Zoals gezegd verwacht ik een open wedstrijd van 2 teams met voldoende aanvallende kwaliteiten. 
Bij 3/4 wedstrijden van Wales werd voor rust gescoord, bij 2/4 gebeurde dat bij België.
 
Tip 2: >6.5 corners voor België @1.78
 
Tot dusver kreeg België 8 corners tegen Hongarije, 12 tegen Zweden, 6 tegen Ierland en 8 tegen Italië.
In de kwalificatie hebben beide landen ook tegen elkaar gespeeld, waar België in de verloren uitwedstrijd 9 corners kreeg en de thuiswedstrijd 8.
 
Tip 3: >5.5 shots on target voor België @1.65.
 
Tegen Italië had België slechts 2 schoten op doel, de overige wedstrijden 14, 8 en 7. Tegen de Italianen was het uiteraard lastig door de verdediging te komen en speelde België in een veel minder aanvallende opstelling dan de overige wedstrijden. In de kwalificatie schoot België respectievelijk 8 en 6 keer op doel tegen Wales.
 
Tip 4: Bale more shots on target dan Lukaku @2.10
 
Bale is op dit moment de speler op het EK die het meest on target geschoten heeft, 12 keer in 4 wedstrijden.
Lukaku blijft daar met 5 schoten op doel ver achter.
Bijkomend voordeel bij deze bet is, dat Lukaku tot nu toe nog geen volledige wedstrijd gespeeld heeft. Ook tegen Wales verwacht ik weer een wissel op den duur. Daardoor heeft Bale, naast dat ie überhaupt vaker schiet, het voordeel meer minuten te maken. Tevens neemt Bale alle vrije trappen en veel daarvan dit toernooi gaan op doel.
 
Voor de onderste 3 bets geldt, dat ze allen inclusief eventuele verlenging zijn, iets dat ik niet onwaarschijnlijk acht.
 
 
 
 
 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb alle 4 de weddenschappen geplaatst voor 7.50 euro per stuk via 888sport

Quoteringen:

Tip 1: >0.5 goals in de eerste helft @1.49
 
Tip 2: >6.5 corners voor België @1.67
 
Tip 3: >5.5 shots on target voor België @1.65
 
Tip 4: Bale more shots on target dan Lukaku @2.10
 
Je ziet dat de eerste weddenschappen in quotering al een daling hebben laten zien. Dit zal vast komen door de grote bets die @WouterM geplaatst heeft :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kwartfinale zaterdag 2 juli 21.00u: Duitsland vs Italië 

Morgen staat de tweede kraker in de knock-outfase van het EK op het programma. Na Spanje vs Italië in de achtste finales, wederom een prachtig affiche!

Beide landen doorliepen relatief simpel de poulefase, al viel het spel van Duitsland toch wat tegen. Italië was na 2 wedstrijden al zeker van poulewinst en kwam in de laatste wedstrijd met een B-elftal op de proppen tegen de gezellige Ieren. Deze wedstrijd ging met 0-1 verloren, maar dat maakte voor hun eigen positie dus niet meer uit.

Voor de wedstrijd van morgen kan bondscoach Joachim Löw over een volledig fitte selectie beschikken, dit in tegenstelling tot college Conte. Candreva zal sowieso niet kunnen spelen, hij kampt met een hamstringblessure. De Rossi moest de wedstrijd tegen Spanje aan zich voorbij laten gaan en lijkt nog niet 100% fit. Pas op de afsluitende training wordt besloten of hij kan spelen of niet. Daarnaast mist Italië Thiago Motta wegens een schorsing.

Evenals bij Wales vs België blijf ik hier af van 1X2. Bij 888 is Duitsland favoriet @2.27, waar je voor Italië @4.00 krijgt. Op papier schat ik Duitsland iets hoger in, maar voor Italië liggen hier zeker kansen.

Mijn tips voor deze wedstrijd;

Tip 1: >0.5 goals first half @1.59

Bij de wedstrijden van Duitsland werd in 3/4 van de wedstrijden voor rust gescoord, alle keren door de Duitsers zelf. Tegen Polen bleef het zoals het begon; 0-0. Voor Italië geldt dat in 2/4 wedstrijden voor rust gescoord werd. Tegen Zweden hadden ze aan een late opleving voldoende en zoals eerder gemeld kwam het B-elftal niet tot scoren tegen Ierland. Daarnaast spreekt voor deze bet, dat in de laatste 7 onderlinge ontmoetingen, 6 keer voor rust gescoord werd. Één keer bleef het 0-0.

 

Tip 2: >8.5 corners @1.40 en >9.5 corners @1.64 

Bij beide landen veel corners in hun wedstrijden. Duitsland 9, 9, 10 en 18 corners. Italië 14, 8, 11 en 14, waarbij de 8 corners tegen Ierland was. 

 

Tip 3: Most cards Italië @1.53  

Ik verwacht dat Italië het spel aan Duitsland zal laten. Dat houdt in dat Duitsland meer de bal zal hebben en de kans op overtredingen van Italiaanse kant, en dus ook de kans op kaarten, groter zijn. Tot nu toe ontving Duitsland 5 gele kaarten, 2 tegen Slowakije en 3 in de burenruzie tegen Polen. De andere 2 wedstrijden ontvingen ze dus geen kaarten. Aan de kant van Italië ligt dat net iets anders, die ontvingen tot dusver 10 gele kaarten. Ook zijn de Italianen over het algemeen iets agressiever dan de Duitsers

 

Tip 4: most offsides Duitsland @1.80 .  

Ik vond het toch wel enigszins verrassend toen ik op zoek was naar statistieken over de wedstrijd, om te zien dat Italië slechts 2 keer buitenspel gestaan heeft dit toernooi. Dit in tegenstelling tot Duitsland, zij staan op 8 keer. Ook voor deze tip geldt, ik verwacht dat Duitsland het spel zal maken, meer in de aanval is, en mogelijkerwijs dus vaker buitenspel zal staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wales vs België:

>0.5 goals first half @1.50 - GOED 

>6.5 corners België @1.78 - GOED

>5.5 shots on Target België @1.65 - FOUT

Bale meer op goal dan Lukaku @2.10 - GOED

 

3 van de 4 bets dus goed en zoals @JackPot al zei, een rendement van een ruime 30%. Goed begin is het halve werk zullen we maar zeggen! België viel me wederom hard tegen en ben persoonlijk blij dat ze eruit liggen. De schoten op doel gingen helaas verkeerd, ze kwamen slechts tot 4. Bale heeft slechts 1 keer op doel geschoten, maar dat was voldoende, het lukte Lukaku namelijk niet om op goal te schieten. 

Nu alvast goed om te weten, voor de halve finale tegen Portugal is Ramsey geschorst, die is in mijn ogen belangrijk voor dit Wales dan Bale. Een flinke aderlating dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei WouterM:

Wales vs België:

>0.5 goals first half @1.50 - GOED 

>6.5 corners België @1.78 - GOED

>5.5 shots on Target België @1.65 - FOUT

Bale meer op goal dan Lukaku @2.10 - GOED

 

3 van de 4 bets dus goed en zoals @JackPot al zei, een rendement van een ruime 30%. Goed begin is het halve werk zullen we maar zeggen! België viel me wederom hard tegen en ben persoonlijk blij dat ze eruit liggen. De schoten op doel gingen helaas verkeerd, ze kwamen slechts tot 4. Bale heeft slechts 1 keer op doel geschoten, maar dat was voldoende, het lukte Lukaku namelijk niet om op goal te schieten. 

Nu alvast goed om te weten, voor de halve finale tegen Portugal is Ramsey geschorst, die is in mijn ogen belangrijk voor dit Wales dan Bale. Een flinke aderlating dus.

Netjes!
Ramsey gaan ze inderdaad erg missen en zie het somber in voor Wales vs Portugal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Update:

>0.5 goals first half @1.59 - FOUT

Weinig spektakel in de eerste helft, had er echt meer van verwacht.

Most offside Germany @1.80 - FOUT

De Duitsers geen enkele keer buitenspel gestaan, Italië net zo vaak als in het hele toernooi, 2x. Zonde, maar kan gebeuren.

Most cards Italy @1.54 - GOED

Eindigde de in 5-2 in het voordeel van Italië. Drie gele kaarten tussen de 56e en 59e minuut hielpen goed mee.

>8.5 en >9.5 corners @1.40 en @1.64 - GOED

5 corners in de eerste helft, 5 in de 2e en als bonus nog 2 in de verlenging brengt het totaal op 12. 

Dat betekent dus 3/5 bets goed en in totaal nu 6/9. Rendement ietsjes gezakt, en is nu 21.1%. Nog altijd een stuk meer dan op de spaarrekening :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Etappe van vandaag in de Tour, relatief vlak allemaal met een finish die een sprint van bergop gaat worden waarschijnlijk. Klimmetje van 3km. Bij de bookmakers is Sagan favoriet @3.50 gevolgd door van Avermaet @6. Nu vond ik van Avermaet niet enorm sterk gister, en vandaag geen hele hoge verwachtingen van em. Sagan werd gister keurig 3e en zo'n finish als vandaag ligt em een stuk beter. Top 3 @1.50 lijkt me een mooie. Ik heb ook hoge verwachtingen van Valverde voor deze etappe, mooie kans voor em om het geel te pakken aangezien Cavendish weinig met deze aankomst kan. Voor Valverde lijkt deze aankomst perfect en de quote voor top 3 Valverde staat @3.75. Winst zelfs @15.
 
Mijn tips dus:
- Sagan top 3 @1.50
- Valverde top 3 @3.75
- Winst Valverde @15 
 
Winst Valverde pak ik kleiner dan de andere 2 bets, deze pak ik voor 25% ten opzichte van de andere 2 bets.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog een livetip, 888 biedt de volgende weddenschap aan:

"Best finishing position - Intermediate Sprint"

Deze weddenschap geldt slechts voor 6 renners, te weten Greipel, Kittel, Sagan, Cavendish, Coquard en Kristoff.

Gister won Greipel de tussensprint van het peloton relatief simpel voor Kittel. Vandaag verwacht ik dat het ook weer tussen deze 2 renners zal gaan aangezien zij de meeste explosiviteit van bovenstaand groepje hebben. De volgende bets heb ik dus geplaatst:

- Greipel @3.00

- Kittel @3.50 

Als één van beide wint, levert dat zo'n 50% rendement op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog maar een livetip voor deze etappe, op dit moment nog 62km te gaan.

Valverde eindigt voor Boasson Hagen @1.72. 

Boasson Hagen rijdt voor hetzelfde team als de huidige leider van de groene trui en winnaar van gister, Cavendish. Op de finish zijn weer veel punten te verdienen voor dit klassement en ik verwacht dat Boasson Hagen in dienst zal moeten rijden van Cavendish in de finale en dus hierdoor niet voor eigen succes mag gaan. Dat houdt in dat ie Cavendish naar de finish moet rijden en de kans dus klein is dat hij voor Valverde eindigt, die ik zoals hierboven gemeld, zie als kanshebber voor deze etappe.

Soortgelijke tip;

Valverde eindigt voor Van Avermaet @2.70 

In mijn ogen schat de bookmaker de kansen voor Van Avermaet te hoog in voor deze etappe. Ik verwacht Van Avermaet wel top 10, maar ik zie hem niet voor Valverde eindigen.

Alle tips voor deze etappe dus alsvolgt:

- Greipel wint tussensprint van peloton @3.00 - GOED

- Kittel wint tussensprint van peloton @3.50 - FOUT

- Sagan eindigt top 3 @1.50  

- Sagan wint @3.50 

- Valverde eindigt top 3 @4.50      

- Valverde wint @15.   

- Valverde eindigt voor Boasson Hagen @1.72.

- Valverde eindigt voor Van Avermaet @2.70.

 

Nu maar hopen dat Valverde mijn verwachtingen waar gaat maken :)

bewerkt door WouterM (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doe het normaalgesproken zelden, maar ik heb een kleine verzekering geplaatst.

Met nog 25km te gaan is de voorsprong van de kopgroep nog 3.40 minuten. Met de stelregel dat het peloton per 10km 1 minuut goed kan maken, wordt dat heel krap.

Winnaar any other rider @5.00 gepakt. Dan moet dus iemand uit de kopgroep winnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spanning en sensatie was de etappe, bizar slot. Koploper op 500 meter van de streep bijgehaald door het peloton..

Sagan gaat er uiteindelijk met een machtige sprint met de overwinning vandoor. 

1. Sagan 

2. Alaphillipe

3. Valverde

Dat betekent een uitstekende dag voor de bets, aangezien Valverde en passant dus naast z'n top 3 klassering ook nog ruim voor Van Avermaet en Boasson Hagen eindigt. Boasson Hagen weliswaar op een iets andere manier dan verwacht. Ik dacht dat Cavendish het langer vol kon houden, maar daar was dit absoluut de koers niet voor.

Stand van deze etappe als volgt:

 

- Greipel wint tussensprint van peloton @3.00 - GOED

- Kittel wint tussensprint van peloton @3.50 - FOUT

- Sagan eindigt top 3 @1.50  - GOED

- Sagan wint @3.50 - GOED

- Valverde eindigt top 3 @4.50 - GOED

- Valverde wint @15 - FOUT

- Valverde eindigt voor Boasson Hagen @1.72 - GOED

- Valverde eindigt voor Van Avermaet @2.70 - GOED

- Winst any other rider @5 - FOUT

 

6 van de 9 bets dus goed, hoewel dat enigszins vertekend aangezien ik bij 2 bets meerdere ijzers in het vuur had.

Het rendement op de tips heeft een sprong genomen, ik kan een totale plus noteren van 194%

 

 

 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...