Spring naar bijdragen

Voorbeschouwingen en wedtips van WouterM


WouterM

Aanbevolen berichten

Met Froome die al 2 overwinningen op zak heeft, verwacht ik dat Sky geen heel groot belang heeft bij deze etappe. Een korte etappe vandaag, waar een vlucht zeker kans maakt. Dan moet de groep wel groot genoeg zijn, maar daar ga ik eigenlijk vanuit. Op 888 heb ik voor de volgende bets gekozen, daarnaast heb ik een aantal op betfair gezet, waar de quoteringen een stuk beter bleken :)

- Majka @7

- Zakarin @6

- Nibali @26

- Navarro @41

- Pauwels @41

- Vuillermoz @51

- Cummings @67

- Pozzovivo @81

- Clement @151

- Feillu @151

- Gallopin @201

- Kangert @201

- Preidler @301

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmiddag om 15.00u staat de halve finale van het tennistoernooi in Gstaad op het programma. 

Mathieu vs Haase

Ik denk dat deze 2 spelers op dit moment aardig aan elkaar gewaagd zijn en verwacht dus een spannende wedstrijd. Nummer 60 vs nummer 95 van de wereld. Twee keer eerder speelden ze tegen elkaar op gravel, twee keer won Haase. Haase heeft dit toernooi al 3 tiebreaks gespeeld en in de 2 onderlinge wedstrijden werden ook 3 tiebreaks genoteerd. Beide staan dit toernooi uitstekend te serveren. In 7 gespeelde sets verloor Mathieu z'n service 4 keer. Haase verloor in 7 sets slechts 1(!) keer z'n service.

Oftewel, ik ga voor een tiebreak en veel games. Tips alsvolgt;

- Over 0.5 tiebreaks @2.05

- Over 22.5 games @1.77

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen helaas alweer de laatste etappe van de Tour, als vanzelfsprekend zal dit een massasprint worden. Of er moet wel iets heel geks gebeuren, maar die kans is nihil. Dit is de laatste kans voor een aantal Sprinters om nog een etappe te pakken. Marcel Kittel is favoriet voor de etappewinst en zo zie ik dat eigenlijk zelf ook wel nu Cavendish er niet meer bij is. Aan de andere kant zal de concurrentie hier een goede kans zien op etappewinst. Met name Greipel dit keer. Greipel laat het tot nu toe deze Tour iedere keer lopen als hij niet kan winnen, maar zijn ploeg, Lotto-Soudal, is nog zonder overwinning deze Tour. Ik verwacht dus dat de ploeg alles op alles zal zetten morgen. Datzelfde geldt voor Katusha met Alexander Kristoff en Direct Energie met Bryan Coquard.. Verder blijft Sagan altijd kanshebber, hoewel de eerder genoemde sprinters in principe beter zijn in een vlakke rit en aankomst.

Mijn tips alsvolgt;

- Winst Kittel @2.30, top 3 @1.35

- Winst Greipel @5.25, top 3 @1.85

- Winst Kristoff @5.50, top 3 @1.75

- Winst Coquard @11, top 3 @4

- Top 3 Sagan @2.00

Ik heb het zo verdeeld dat ik quitte speel als 2 van bovenstaande in de top 3 eindigen. Iets dat eigenlijk niet mis kan gaan :) 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de mooie voorspellingen en wedtips @WouterM.

Volgende week begint langzaam aan overal het voetbal weer en ben ik benieuwd naar alle voorbeschouwingen daarover. In Nederland, maar ook in het buitenland belooft het weer erg spannend te worden en ik denk veel mooie kansen weer. Succes met de bets en hou ons op de hoogte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hijack even het topic voor mijn voorspelling voor Feyenoord-Psv morgen voor de Nederlandse Supercup. Mr Money heeft overigens op de homepage een stuk geschreven over wat verdienen clubs in de eredivisie. Deze Johan Cruijff Schaal levert ook geen geld op, maar is vooral voor de eer en toch de eerste prijs die men kan winnen dit seizoen.

Psv heeft de selectie grotendeels intact kunnen houden so far, maar hebben toch een grote aderlating gekregen door de verkoop van de beste verdediger van Nederland op dit moment, Bruma. In tegenstelling tot @Hotrunner vind ik de 15 miljoen euro niet teveel betaald voor de international van Nederland ;). PSV heeft als vervanger een Duitser gehaald en ook speelt deze wedstrijd Hector Moreno niet mee. De verdediging is hierdoor behoorlijk verzwakt en ik zou het verrassend vinden als PSV de 0 zal houden.

Feyenoord heeft ook geen enorme verschuivingen gehad in de selectie maar heeft met Jorgenson een nieuwe spits gehaald die zich zal willen laten zien in de eigen Kuip. Mede daarom denk ik ook dat Feyenoord zeker 1 keer zal scoren.

PSV heeft natuurlijk een top spits met Luuk de Jong en voorzetten van de zijkant zullen er zeker komen met Jethro Willems die zich wil laten zien om nog een toptransfer te maken. 

Al met al zou ik een both teams to score wel zien zitten, helaas zien er dat wel meer gokkers zitten. Ik speel toch de BTTS voor quote 1.49 bij 888sport en daarnaast ook de over 2.5 goals voor een quotering van 1.63

 

Benieuwd naar de komende voorspelling van @WouterM en hoe andere OneTimers tegen bijvoorbeeld deze wedstrijd aankijken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Last minute wedtip

Dadelijk speelt Angelholms ff thuis tegen IK Sirius. 

Angelholms is de nummer een na laatste in de Superettan van Zweden. Ze hebben thuis 8 wedstrijden gespeeld, en 2 gewonnen en 6 verloren. Het doelsaldo is 4 voor en 16 tegen.

IK Sirius staat eerste en heeft 7 uitwedstrijden gespeeld waarvan 3 gewonnen 3 verloren en 1 gelijk. Thuis zijn ze ijzersterk maar tegen de nummer een na laatste moet dit ook een mooie overwinning kunnen worden.

Ik speel de Sirius -1 voor quote 2.20

en de asian handicap -1&-1.5 voor quote 1.95

Daarnaast wil ik live betten op goals over 2.5 die nu nog 1.62 staat, maar wil deze rond de 2 binnen halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 30-7-2016 om 15:29 zei JackPot:

Last minute wedtip

Dadelijk speelt Angelholms ff thuis tegen IK Sirius. 

Angelholms is de nummer een na laatste in de Superettan van Zweden. Ze hebben thuis 8 wedstrijden gespeeld, en 2 gewonnen en 6 verloren. Het doelsaldo is 4 voor en 16 tegen.

IK Sirius staat eerste en heeft 7 uitwedstrijden gespeeld waarvan 3 gewonnen 3 verloren en 1 gelijk. Thuis zijn ze ijzersterk maar tegen de nummer een na laatste moet dit ook een mooie overwinning kunnen worden.

Ik speel de Sirius -1 voor quote 2.20

en de asian handicap -1&-1.5 voor quote 1.95

Daarnaast wil ik live betten op goals over 2.5 die nu nog 1.62 staat, maar wil deze rond de 2 binnen halen.

Dit was een pittige wedstrijd waarbij er al relatief snel een goal viel voor Sirius waardoor de half time full time weddenschap goed is gegaan die ik voor 5 euro had gezet. uiteindelijk viel er in de 89e minuut ook nog de 2-0 waardoor de asian handicap weddenschap binnen kwam en ook de -1. helaas de ingezette 12 euro op over 2.5 goals mocht het niet redden. Uiteindelijk tevreden met deze wedtips die  een positief resultaat brachten.

HTFT leverde 6 euro op

over 2.5 kostte me 12 euro

De Sirius -1 leverde 15.75 euro op

De asian handicap ook nog een 4.75 euro winst.

Totaal ben ik tevreden :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag staat Vaduz tegen FC Basel op de agenda in Zwitserland. Basel is al tig jaren kampioen van Zwitserland en speelt ook met enige regelmaat een mooi potje voetbal in de Champions League en de Europa League.

Vorig jaar was FC Basel kampioen in de Zwitserse Super League met 14 punten meer dan de nummer twee en bijna 50 punten meer dan de nummer 8 Vaduz.

Vaduz speelde vorig jaar 11 keer gelijk thuis, won 3 keer en verloor 4 keer. 

Basel won vorig jaar 12 keer de uitwedstrijd, speelde 3 keer gelijk en verloor 3 keer

Quotering staat rond de 1.50 euro voor een uitoverwinning van Basel op 888sport

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In Denemarken staat vandaag Midtjylland tegen Silkeborg op de agenda. Midtjylland speelt thuis tegen de promovendus Silkeborg. Het seizoen in Denemarken is net begonnen maar Silkeborg speelt nog niet heel sterk. Midtyland daarentegen heeft uitwedstrijd met 4-0 gewonnen en een thuiswedstrijd met 2-2 gelijk gespeeld. Ik verwacht vandaag een makkelijke overwinning en zal 4% van mijn bankroll in zetten op verschillende weddenschappen en hoop dat de wedtips weer succesvol zullen zijn.
Ik sla de asian handicap weddenschap over en pak de normale handicap -1

Overwinning Midtjylland 20 euro tegen quote 1.49 op Betfair

Middtjyland -1 tegen quote van 2.36 voor 6 euro

Over 2.5 goals 6 euro tegen quote van 1.86

Halftime / Fulltime (HTFT) tegen quote van 2.28 voor 6 euro

Als Middtyland wint dan betekent dit dat de andere bets 'freebets' (freeroll) zijn.

Misschien ook een mooie bet voor stappenpool 2.0? @ROTVIS @Dopey @Ximunn @WouterM

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn favoriete onderdeel van de zondag is als het even kan de Formule 1, en vandaag staat de race op Hockenheim op de agenda. Ik ga een longshot proberen, want de afgelopen keren is het voor Mercedes, Ferrari en Red Bull van onze Max Verstappen die de top 6 completeert.

op Betfair kan je ook 'layen' oftewel dus tegen betten op de uitkomst. 

Je kunt inzetten op een top 6 finish en ik ga deze spelen met de rijders:

-Lewis Hamilton
-Nico Rosberg
-Daniel Ricciardo
-Max Verstappen
-Sebastian Vettel
-Kimi Raikkonen

Zij krijgen enorme lage quoteringen en ik ga ze allemaal layen

Rosberg 23.53    @  1.17 (4 euro)

Hamilton 19.05  @ 1.21  (4 euro)

Ricciardo 14.98 @ 1.33 (5 euro)

Verstappen  14.28    @ 1.33 (5 euro

Vettel  11.90    @   1.42  (5 euro)

Raikkonen 11.12  @  1.45  (5 euro)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vaduz vs Basel moet je niet te makkelijk over denken. Op papier is Basel natuurlijk een stuk sterker, maar ik in mijn ogen onderschat de bookie Vaduz hier. Die verliezen thuis weinig. Ik speel zelf 1X @2.45. 

Nog een tipje van mijn kant;

Vanavond om 20.00u: Stromgodset vs Stabaek in Noorwegen. De nummer 3 tegen de nummer 14 na 17 speelrondes. Stromgodset heeft in de laatste 25 thuiswedstrijden slechts 1 keer veloren en 5 keer gelijk.. Quote op 888 @1.54.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.