Spring naar bijdragen

Voorbeschouwingen en wedtips van WouterM


WouterM

Aanbevolen berichten

Corners uiteindelijk 6-2 in het voordeel van Portugal. Het totaal aantal corrner dus tegenvallend, maar de >5.5 voor Portugal en de handicap -1, -2 en -3 goed. Qua kaarten leek het lang aardig te gaan, maar 3 oliedomme kaarten bracht het totaal op 5. <4.5 dus fout en <5.5 goed. Al met al een klein plusje gemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag weer een nieuwe dag in de Tour de France, de voorlopig laatste kans voor de Sprinters om een etappe te pakken. Ik verwacht dan ook een gecontroleerde koers. Er zitten een paar heuveltjes in de etappe, maar deze zullen niet voor verschillen gaan zorgen. De aankomst is dit keer gewoon vlak en zal voor een strijd tussen de sprintkanonnen gaan zorgen. Cavendish won al eens zo'n soort aankomst en pakte ook zeer verrassend de winst in een finale die vals plat omhoog ging een paar dagen terug. Ik zie hem dan ook als favoriet voor de winst. Bij 888sports krijg je @5 voor een overwinning van de Brit en @1.65 voor een top 3 notering, in mijn ogen een zekerheidje.

Grootste concurrenten zullen de wederom de Duitsers zijn, beide hebben goeie treintjes en al bewezen te kunnen winnen in dit soort etappes. Bij de bookmaker is Kittel favoriet voor de winst @2.40 en top 3 @1.45. Greipel staat @4.50 genoteerd en @1.65 voor top 3.

Verder is onze Nederlandse hoop in bange dagen, Dylan Groenewegen, voor mij een kanshebber om top 3 te eindigen. De trein van Lotto-Jumbo raakt steeds beter op elkaar ingespeeld. De eerste sprintetappes liep niet goed, bij de tweede raakte hij wat verstrikt voorin en raakte daardoor z'n trein kwijt en de derde sprint omhoog moest ie van net te ver komen, maar werd uiteindelijk 4e op een zeer lastige aankomst. Voor een top 3 notering krijg je @3.50, voor winst @21.

Dan nog een aantal Head-To-Head;

- Coquard voor Kristoff @1.50. Coquard werd gister erg knap 2e en Kristoff loopt eigenlijk alleen maar te prutsen, presteert zeer ondermaats.

- Cavendish voor Sagan @1.57. Sagan heeft te weinig explosiviteit om dit soort etappes naar z'n hand te kunnen zetten. Cavendish wint, dus eindigt altijd voor Sagan :)

- Alaphilipe voor Van Avermaet @1.45. Alaphilipe zit er in elke sprint goed bij tot nu toe, van Avermaet is niet gemaakt voor dit soort finales. Daarnaast heeft ie gister de etappe en het geel gepakt en zal ie als enige doel hebben die te behouden. Dit moet zonder moeite lukken.

 

- Winst Cavendish @5.

- Top 3 Cavendish @1.65.

- Top 3 Kittel @1.45.

- Top 3 Greipel @1.65

- Top 3 Groenewegen @3.50

- Winst Groenewegen @21.

De laatste 2 mee uitkijken, hij kan ook zomaar 20e worden. 

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Wouter,

Wat denk je van best finishing position intermediate sprint 

- Sagan @3.50

- Kittel @ 5.50

Sagan, Kittel en Cave strijden voor de puntentrui. De tussensprint is na 2 cols van 3de en 4de cat. Ik denk dat Kittel en Cave hun krachten sparen voor de eindsprint en Sagan zodoende de punten makkelijk kan oprapen. Greipel staat al op grote achterstand wat betreft de puntentrui, denk dat hij zich niet meer gaat bemoeien bij tussensprints.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

- Winst Cavendish @5 - GOED

- Top 3 Cavendish @1.65 - GOED

- Top 3 Kittel @1.45 - GOED

- Top 3 Greipel @1.65 - FOUT

- Top 3 Groenewegen @3.50 - FOUT

- Winst Groenewegen @21 - FOUT

- Coquard voor Kristoff @1.70 - FOUT

- Cavendish voor Sagan @1.57 - GOED

- Alaphilipe voor Van Avermaet @1.45 - FOUT

bewerkt door WouterM (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 bets op Frankrijk vs Duitsland staan vanavond:

- Winst Frankrijk @2.72.

- Frankrijk door naar finale @1.85

- Draw HT @1.89

- Most shots on target Frankrijk @1.92

- Most offsides Frankrijk @2.10

- >4.5 corners Frankrijk @1.69

- >5.5 corners Frankrijk @2.25

- Handicap corners -1 @2.65

- Handicap corners -2 @3.40

- Handicap corners -3 @4.75

- Handicap corners +1 @1.68

- Winst Frankrijk + most corners @5.50

 

Oftewel, hopelijk een aanvallend Frankrijk :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Etappe van morgen is een mooie voor een goede vluchtpoging. Het begint direct met een pittige klim, de favorieten zullen het hier denk ik laten lopen, alle kans voor aanvallers dus. Ik heb op 7 renners die al op ruime achterstand staan in het klassement en van vluchten houden een tientje gezet. Dit met het idee om eventueel de bets te kunnen verkopen als ze in de kopgroep zitten en de odds dus lager zullen worden. Van daaruit zal ik het heroverwegen wat te doen. 

De volgende renners heb ik staan:

- Tom Dumoulin @51

- Michael Albasini @67

- Petr Vakoc @81

- Georg Preidlr @101

- Daniel Navarro @121

- Serge Pauwels @201

- Daniel Moreno @251

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...