Spring naar bijdragen

Voorbeschouwingen en wedtips van WouterM


WouterM

Aanbevolen berichten

Zojuist zei WouterM:

Thanks. Het her en der wat lastminute, maar heb niet altijd evenveel tijd. Ik ga in ieder geval geen renners meer voor de start van de Tour betten. Dus dat zal morgen wel weer live worden.

Ik zou op betfair wat verrassingen nemen waarvan de odds lekker bizar hoog staan. En daarna idd live meepakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok, nieuwe etappe vandaag. Vandaag staat een vrij vlakke etappe op het programma. Ik vermoed dat er wel een groepje weg gaat proberen te komen, maar die zullen geen kans hebben. Dit wordt, met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid, een massasprint. 

Kittel is bij de bookies favoriet, maar ik zie zelf Cavendish als favoriet voor deze etappe. Hij heeft al een aantal keer bewezen dat ie net iets beter is dan Kittel op het moment. Met name door het treintje van Kittel, dat op de één of andere manier wat kleine foutjes maken in de finales en daardoor net tekort komt. Daarnaar heeft Cav deze aankomst al eens gewonnen. Mijn verwachting is dat Greipel er weer niet aan te pas gaat komen, die komt de hele Tour al tekort en laat het lopen als hij niet kan winnen. Dit biedt mogelijkheden voor andere renners, zeg Kristoff, Coquard en misschien wel Neerlands hoop in bange dagen, Dylan Groenewegen om top 3 te eindigen. 

De volgende bets heb ik geplaatst voor vandaag.

- Winst Cavendish @3.25

- Top 3 Cavendish @1.60

- Top 3 Kittel @1.40

- Top 3 Coquard @2.75

- Coquard eindigt voor Sagan @2.20

- Kristoff eindigt voor Greipel @2.25

 

Wat betreft de matchups; Sagan heeft gister een zeer zware dag gehad, ik denk dat dat enigszins z'n tol zal eisen. Hij zal in de finale wel voorin zitten om punten te sprokkelen voor de groene trui, maar ik zie em niet meedoen voor de winst. Kristoff voor Greipel is gebasseerd op het feit dat ik Greipel dus niet als winnaar zie deze etappe en het dus laat lopen in de finale. Kristoff is niet de man om dit te doen en zal dus beter eindigen. Zeg Kristoff 4e a 5e en Greipel 6e a 7e :)

Succes!

bewerkt door WouterM (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Wouter,

Leuke voorbeschouwing ik ga er zeker een aantal meespelen! Top 3 Kittel @1.40 is dat niet te laag ? Ik denk dat de kans heel groot is dat hij top 3 eindigt, maar je krijgt er wel erg weinig voor terug en een foutje in 200km is zo gemaakt. Mooie tip wat Coquard en Sagan betreft, ik denk idd dat Sagan gisteren een behoorlijk jasje heeft uitgedaan. Bij 888 staat die nog maar op @2.00. 

Ze verwachten een waaieretappe, heeft dit nog invloed gehad op je bets ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Top 3 Kittel @1.40 is niet bepaald hoog inderdaad, maar ik zie het als zekerheid. Dus dan is de bet altijd goed in mijn ogen. Ik kijk niet zozeer naar quoteringen.

Waaieretappe is inderdaad kans op. Maar dat weten de sprintploegen ook, die zullen voorin gaan zitten. En mocht alles uit elkaar vallen, denk ik dat Cavendish de beste is zonder treintje.

Als echt alles uit elkaar waait, wordt het heel onvoorspelbaar. Maar dan komen er misschien mooie live mogelijkheden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze etappe bleek onmogelijk te voorspellen. Na waaiers, volgde een unieke ontsnapping van Sagan en Froome. Beide met een ploegmaat. Sagan krijgt de overwinning eigenlijk vervolgens kado. Door materiaalpech eindigt Cavendish ergens op grote afstand.

De enige bet die goed gegaan is, is Kristoff die eindigt voor Greipel in de sprint van het peloton. Ook hier liet Greipel weer lopen toen ie het niet kon winnen. 

Morgen de Tourmalet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een de late kant, dus de odds zijn wat lager dan ze waren. Dumoulin favoriet in de tijdrit vandaag en ik zie Martin als naaste concurrent. Bij de bookies zit Froome daar tussenin, maar ik denk dat die uiteindelijk net tekort komt. Bets alsvolgt:

- Winst Dumoulin @2.50 

- Top 3 Dumoulin @1.40

- Winst Martin @5,50

- Top 3 Martin @2.25

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Etappe van vandaag;

Ik heb even afgewacht of er een vluchtpoging kans van slagen had, maar dat blijkt niet het geval. Op moment van schrijven is er een groepje van 4 vooruit met 4 minuten voorsprong, dat zullen ze niet houden.

Oftewel, ik verwacht een massasprint. De finish is wind tegen en ik verwacht dat de Duitse kanonnen daar moeite mee hebben gezien hun gewicht en lengte. Daar zijn de meningen over verdeeld, dus dit is volledig mijn mening :)

Ik vermoed dus een strijd tussen de kleinere sprinters, waar Cavendish in mijn ogen favoriet is. 

Daarnaast is over ongeveer 40km de tussensprint waar 888 de keuze biedt wie van de volgende renners als eerst van het peloton over de streep komt; Sagan, Kittel en Cavendish. Ik ga er vanuit dat Cavendish deze tussensprint laat lopen, dus dan blijven er 2 over. Sagan is in principe al zeker van de groene trui, maar zal die willen verstevigen. Ik hoop en denk dat ze hem dit sprintje laten winnen. 

- Sagan wint tussensprint peloton @1.90

- Winst Cavendish @3.75

- Top 3 Cavendish @1.75

- Winst Sagan @13 (klein betje)

- Top 3 Sagan @3.00

- Top 3 Coquard @4.25

- Top 3 Kristoff @2.40

- Top 3 Groenewegen @5.50

Deze bets zijn zo verdeeld dat minimaal 2 in de top 3 moeten eindigen om winst te maken of Cavendish danwel Sagan moet winnen.

Daarnaast vond ik dit een mooie, de winnaar wordt geen Duitser @1.72. De enige kanshebbers hier zijn Kittel en Greipel, bij de bookies uiteraard tot de favorieten behorend, maar na mijn bovenstaande uitleg denk ik wel duidelijk waarom ik hiervoor kies. 

Als laatste heb ik nog 2 matchups uitgekozen. Ook op tegenwind gebaseerd.

- Groenewegen eindigt voor McLay @1.65

Nederlanders en wind zijn natuurlijk een uitstekende combinatie. Hier kan Lotto-Jumbo beter mee omgaan dan de ploeg van de Nieuw-Zeelander.

- Kristoff eindigt voor Greipel @2.00. 

Zie bovenstaande uitleg wederom :) Daarbij komt dat Greipel het steeds laat lopen als ie niet kan winnen.

Al met al komt het op het volgende neer;

Om winstgevend te zijn vandaag, moet het een massasprint worden waar de Duitsers het af laten weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wauw een mooi rendement al denk ik @WouterM, en elke weddenschap ook onderbouwd met een voorbeschouwing waarom je een weddenschap plaats. Complimenten!

Zijn er andere OneTimers die de adviezen van bets hebben gevolgd en ook een mooie plus kunnen noteren? Persoonlijk heb ik gisteren geprofiteerd van Tom Dumoulin, die de ballen uit zijn broek fietste en hoge ogen zal gaan gooien tijdens de Olympische Spelen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben even aan het rekenen gegaan hoe het rendement precies is, de tips uit dit topic heb mijzelf tot dusver een rendement van 16.8% gebracht. Een complete miskleun tijdens het EK en de renners die ik niet kon verkopen van de week hebben het rendement wat omlaag gebracht.

Ik zal vanaf nu na de sportdag een update van het rendement plaatsen. Ook zal ik mijn tips een waarde meegeven die overeenkomt met het bedrag dat ik inzet. Dat maakt misschien wat duidelijker hoe ik mijn geld over de bets verdeel. Dit zal ik gaan doen op een schaal van 1 tot 10 "units". Daarbij is 1 bij wijze van spreken €0.10 en 10 is dan €1,-. Ik vermoed dat dat een beter inzicht geeft van hoe ik mijn bets plaats.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei JackPot:

Wauw een mooi rendement al denk ik @WouterM, en elke weddenschap ook onderbouwd met een voorbeschouwing waarom je een weddenschap plaats. Complimenten!

Zijn er andere OneTimers die de adviezen van bets hebben gevolgd en ook een mooie plus kunnen noteren? Persoonlijk heb ik gisteren geprofiteerd van Tom Dumoulin, die de ballen uit zijn broek fietste en hoge ogen zal gaan gooien tijdens de Olympische Spelen!

Wat betreft de Olympische Spelen, zal ik me vooral op sporten richten waar ik verstand van denk te hebben. Dus dat zal hoofdzakelijk voetbal, wielrennen en tennis zijn. Ik heb wel hele hoge verwachten van de Nederlanders in het algemeen en verwacht een record aantal medailles voor onze sporters. Eens kijken of we daar op kunnen wedden :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn gedachte voor de tussensprint klopte. Werd een semi-sprintje waar Kittel Sagan laat winnen.

- Sagan wint tussensprint peloton @1.90 - GOED

- Winst Cavendish @3.75

- Top 3 Cavendish @1.75

- Winst Sagan @13 (klein betje)

- Top 3 Sagan @3.00

- Top 3 Coquard @4.25

- Top 3 Kristoff @2.40

- Top 3 Groenewegen @5.50

- Groenewegen eindigt voor McLay @1.65

- Kristoff eindigt voor Greipel @2.00

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...