Spring naar bijdragen

Voorbeschouwingen en wedtips van WouterM


WouterM

Aanbevolen berichten

Bijna tot in perfectie, al zeg ik het zelf! Cavendish wint wederom met overmacht, voor Kristoff en Sagan. Greipel probeerde mee te doen, maar liet het weer lopen. De Duitser waar ik geen rekening mee hield, Degenkolb, werd 4e.

- Sagan wint tussensprint peloton @1.90 - GOED

- Winst Cavendish @3.75 - GOED

- Top 3 Cavendish @1.75 - GOED

- Winst Sagan @13 (klein betje) - FOUT

- Top 3 Sagan @3.00 - GOED

- Top 3 Coquard @4.25 - FOUT

- Top 3 Kristoff @2.40 - GOED

- Top 3 Groenewegen @5.50 - FOUT

- Groenewegen eindigt voor McLay @1.65 - GOED

- Kristoff eindigt voor Greipel (dubbel gepakt) @2.00 - GOED

- Er wint geen Duitser @1.72 - GOED

- Holst Enger eindigt voor Laporte @2.25 - FOUT

 

Totaal Rendement: 32,3%

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag een relatief vlakke etappe waar naar mijn mening gecontroleerd gekoerst gaat worden. Vlak voor de laatste kilometer zit een kleine kasseienstrook, ik verwacht dat een aantal renners die dat goed kunnen én kunnen sprinten, daar gaan proberen weg te komen. Daarvoor heb ik de volgende 5 renners uitgekozen;

- Winst Sagan @4.50

- Winst Cancellara @9

- Winst Matthews @13

- Winst Degenkolb @17

- Winst Van Avermaet @12

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sagan maakt het wederom waar en wint, weliswaar millimeterwerk maar toch. Kristoff 2e en Enger 3e. 

Degenkolb 4e en Matthews 5e. Dat is wat zonde voor de top 3 noteringen die ik had. Maar al met een al klein plusje. Kristoff eindigt voor Coquard die al vroeg moest lossen en zoals gezegd eindigt Degenkolb dus 1 plek boven Matthews.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een rustdag in de Tour de France en verder ben ik niet heel veel tegen gekomen dat echt de moeite waard is. Maar toch in mijn ogen een mooie gevonden;

Tennis dit keer.

Vanmiddag op 17.20u speelt Mathieu, nummer 60 van de wereld, tegen Chiudinelli, de nummer 129 van de wereld op het ATP toernooi van Gstaad. Mathieu is in deze wedstrijd favoriet voor een quote van @1.16. Chiudinelli speelt zelden op gravel, zeker de laatste jaren niet. De laatste 3 jaar heeft hij 5 potten op gravel gespeeld en allen met 2-0 verloren. Overall staat hij op gravel op 54 overwinningen in 136 wedstrijden.

Mathieu daarentegen, is veel meer een gravelspeler. Hij won 258 van z'n 421 wedstrijden die hij ooit op gravel speelde. Dit jaar won hij 8 en verloor hij 9 potten op gravel.

Ik verwacht een zeer makkelijke overwinning voor de Fransman.

De volgende 2 bets heb ik geplaatst;

- Winst Mathieu 2-0 @1.51

- Under 20.5 games @1.68

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mathieu begon goed, brak al vrij snel maar werd meteen teruggebroken. Uiteindelijk brak ie op 5-5 nog een keer en won de eerste set met 7-5. Dat bracht de under 20.5 nogal in gevaar, maar de tweede set was geen enkel probleem en werd met 6-1 gewonnen. Beide bets goed dus.

- Winst Mathieu 2-0 @1.51 - GOED

- Under <20.5 games @1.68 - GOED

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei WouterM:

Mathieu begon goed, brak al vrij snel maar werd meteen teruggebroken. Uiteindelijk brak ie op 5-5 nog een keer en won de eerste set met 7-5. Dat bracht de under 20.5 nogal in gevaar, maar de tweede set was geen enkel probleem en werd met 6-1 gewonnen. Beide bets goed dus.

- Winst Mathieu 2-0 @1.51 - GOED

- Under <20.5 games @1.68 - GOED

Mooie man.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok. Dumoulin is voor mij favoriet voor de etappe vandaag, ondanks dat 888sports uitgaat van Froome. Veruit mijn grootste bet staan op Dumoulin, ik heb zonet nog wat bijgezet en dat brengt het voor vandaag op de volgende tips/bets:

- Winst Dumoulin @3.00

- Top 3 Dumoulin @1.40

- Top 3 Mollema @7.00

- Tony Martin eindigt voor Alaphilipe @1.55

- Daniel Martin eindigt voor Meintjes @1.68

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...