Spring naar bijdragen

Shir Vegas 2016


Shir

Aanbevolen berichten

Ja ja, over minder dan 8 uurtjes vlieg ik naar Zurich om daar dan ongeveer drie uurtjes te moeten wachten voor m'n vlucht naar Vegas!

Ik heb er zoals altijd weer heel veel zin in. Ik blijf 15 nachtjes in Aria slapen. Van de 6e tot de 13e komt er een vriendin uit Londen ook en blijft ze bij mij op de kamer slapen. Weinig gepland zoals altijd. Beetje gokken, feesten, veel eten en vooral vrienden weer opzoeken en hopelijk valt er wat te railen.

SPANNEND!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oh wat lekker @Shir klinkt goed!!! Heel erg veel plezier gewenst. Railen tijdens de WSOP vind ik altijd erg leuk. Vorig jaar Fatima nog gezien, en aan de televisietafel onder meer Phil H. en Daniel. Wij zijn dit jaar later, pas vanaf de 23e of zo in vegas dus helaas dit jaar geen wsop kijken.

Have fun in Vegas!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 hours ago, nikie said:

oh wat lekker @Shir klinkt goed!!! Heel erg veel plezier gewenst. Railen tijdens de WSOP vind ik altijd erg leuk. Vorig jaar Fatima nog gezien, en aan de televisietafel onder meer Phil H. en Daniel. Wij zijn dit jaar later, pas vanaf de 23e of zo in vegas dus helaas dit jaar geen wsop kijken.

Have fun in Vegas!

Railen is over het algemeen erg stom lol. Je ziet bijna nooit iets! Doe het alleen als mensen heel erg diep zitten zoals bijv toen met de finale tafel van Vincent toen hij de bracelet won.

Maar hopelijk haalt iemand of meerdere iemanden van m'n vriendengroep een finale tafel, dan ga ik wel even langs de Rio

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 hours ago, TheGreatOne said:

Geweldig @Shir Naar de stad waar we zo gek op zijn. Heel veel plezier, lekker genieten en leven en hou ons op de hoogte van je avonturen daar. Super vlucht toegewenst en morgen om deze tijd zit je er al een tijd en heb je het eerste handje Pai Gow al gespeeld.

 

Enjoy

Thanks! Ik heb er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel zin in! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmm de vlucht zit vol met allerlei brede mannen! Heb even gegoogled want de mannen waren zo vriendelijk om voor m'n neus zich om te kleden en een ander shirt aan te doen met de naam van hun organisaties. Groep van zo'n 50 man, allemaal MMA vechters! Er is blijkbaar een UFC week in Vegas! Denk dat ik of heel veilig ben tijdens deze vlucht of het gaat helemaal los haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Shir:

Hmmm de vlucht zit vol met allerlei brede mannen! Heb even gegoogled want de mannen waren zo vriendelijk om voor m'n neus zich om te kleden en een ander shirt aan te doen met de naam van hun organisaties. Groep van zo'n 50 man, allemaal MMA vechters! Er is blijkbaar een UFC week in Vegas! Denk dat ik of heel veilig ben tijdens deze vlucht of het gaat helemaal los haha

Dat geeft inderdaad een veilig gevoel tenzij ze allemaal om jou gaan strijden :-) Heel veel plezier in Las Vegas.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inmiddels aangekomen en in m'n kamer! Enige nadeel van Aria is het uitzicht, er zit niet veel strip optie bij helaas maar heb ongeveer hetzelfde uitzicht als vorig jaar. Dit jaar op de 51e verdieping! Zal zo wel wat foto's maken als m'n telefoon weer is opgeladen. 

Durfde geen foto's van de mannen te maken! Ze waren erg rustig voor m'n gevoel maar ik heb de hele vlucht met m'n headset op gezeten! Edelweiss Air is me erg goed bevallen, ruime stoelen, meer dan genoeg beenruimte, eten was prima geregeld met m'n lactose-intolerantie (hadden zelfs speciaal ijs, boter en melk voor me!) en kreeg het ook gewoon tegelijkertijd met de rest ipv dan ik het bijna een half uur eerder kreeg en langer met het dienblad opgezadeld zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel allemaal! Was rond half 1 in slaap gevallen, paar keer wakker geworden tussendoor maar om half 8 was ik echt wakker! Zo even lekker warm bad en ontbijtje doen. Vandaag waarschijnlijk even afspreken met wat vrienden van me die in Florida wonen maar ook hier zijn voor een paar dagen. Daarna maar eens bij de jongens kijken want die spelen een toernooitje en hopen dat ze er snel uit liggen. Daarna eten en wat drankjes en de 4th of July vieren met wat beerpong denk ik 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

lol ja was te druk met allerlei dingen om regelmatig updates te kunnen doen!

Was weer een leuke trip met erg leuke afsluiter. Main Event railen op de laatste dag waar twee vrienden van me nog in zaten. Helaas moest ik eerder weg voor m'n vlucht maar toen ik in Zurich aankwam zag ik dat ze beiden de finale tafel hebben gehaald. Erg grote kans dat ik in oktober dus weer ga als ik vrij kan krijgen van werk! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...