Spring naar bijdragen

Opdrachten voor onze Vegas Boys!


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

De Las Vegas reis voor @jordi22 en @ROELETTE is definitief geboekt en de trotse mannen vertrekken op zondag 13 november 2016 naar de gaafste stad ter wereld! Onetime heeft een mooie win/win situatie gemaakt en je kan hier lezen hoe ze de reis gewonnen hebben: 

Nu komen er 2 speciale forum topics voor deze heren, een om hun (betaalde) opdrachten mee te geven die ze mogen uitvoeren en na de reis kunnen innen bij de forum leden. En we gaan een speciaal Las Vegas gok topic openen waarbij we ze mogen laten gokken met jou en ons geld en dat zal duidelijk worden in dat topic hoe dat verder in zijn werk gaan. Dit topic is alleen bedoeld voor opdrachten die je de mannen mee wilt geven om ze te steunen en beetje zakgeld te verdienen voor en in Las  Vegas. En nog belangrijker dat ze daar lekker druk mee zijn i.p.v. bier drinken en gokken ;-)  De mannen zijn 5 volle dagen in Las Vegas en dat lijkt kort maar is toch nog zo'n 100 uur Vegas Quality time.

 

Ik zal een beginnetje maken en dan mogen jullie dit ook verder doen en dan kunnen ze alle opdrachten bundelen voordat ze weg gaan en kiezen en kijken hoe ze dit in Las Vegas gaan uitvoeren.

 

1) Geef een zwerver 10$ en laat hem zijn geluksroulette nummer vertellen en dit op film vastleggen. Beloning 25$ (dus effectief 15$)

2) Zoek een meidengroep (minimaal 3 dames) die in koor roepen 'The Great One woont in Scheveningen' :-)  Beloning 50$ (op film)

3) Ga met jullie gave Vegas pakken de bus in en maak een mooie foto, beloning 10$

4) Als jullie in een buffet gaan eten en jullie kunnen krabben poten krijgen (die zijn er meestal wel) dan mogen jullie een krabben poten sketch van maken en dit vast leggen op film, beloning 25$.

 

Succes mannen met de voorpret!

 

Je mag de opdrachten zo gek mogelijk maken als het maar niet tegen de wet is, we willen de mannen wel weer na een week in onze armen sluiten ;-)

 

 

 

Vegas Boys Roelant & Jordi.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
5 uur geleden zei eurobsgame:

Ga naar North Las Vegas, maak een foto van je kat ( thuis ) en druk die af als flyer en noem hem ( de kat )  Trouble .

Zoek nu locals op en zeg ze dat je " I am looking for Trouble ".

Film dit alles en ik heb wel $20 over voor het filmpje :)

 

 

Voor 20 dollar gaan we denk ik niet zoiets riskant doen haha. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahah . Ik heb inmiddels een betere opdracht voor jullie als jullie dat leuk vinden . 

Ga naar the Heart Attack grill en zeg dat je "Vegan " bent en vraag welke opties er zijn voor een vegetariër.  Volgens mij worden zelfs de frietjes in Ossenwit gebakken dus het zal niet veel zijn . Als je de vegetarische opties uitgelegd hebt gekregen mogen jullie voor $40 uit eten bij Heart Attack Grill . Dat zal ongetwijfeld een boeiende gebeurtenis zijn !

bewerkt door eurobsgame (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb $20 voor jullie om mee te spelen op de Sphinx 3D kast in The LINQ. Speel door tot het op is of tot je boven de $100 komt. Lukt dat laatste, dan speel je door tot je net boven de $100 staat of tot je boven de $150 komt. Lukt dat laatste, weer doorspelen tot je net boven de $150 staat of tot je boven de $200 komt, etc. We delen de winst.

Bij winst delen we de originele $20 als jullie op de foto gaan met de serveerster in de sectie waar de Sphinx 3D kast staat. Als het daadwerkelijk de serveerster is die ik mij herinner, dan is de hele $20 voor jullie. Bij verlies moet je gewoon nog steeds die foto maken, hou je er wel geen geld aan over, maar wel een prachtig souvenir. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei eurobsgame:

Hahah . Ik heb inmiddels een betere opdracht voor jullie als jullie dat leuk vinden . 

Ga naar the Heart Attack grill en zeg dat je "Vegan " bent en vraag welke opties er zijn voor een vegetariër.  Volgens mij worden zelfs de frietjes in Ossenwit gebakken dus het zal niet veel zijn . Als je de vegetarische opties uitgelegd hebt gekregen mogen jullie voor $40 uit eten bij Heart Attack Grill . Dat zal ongetwijfeld een boeiende gebeurtenis zijn !

Voor 20$ zit je proppie vol :) en natuurlijk foto's foto's en filmpjes. 

Om alvast te genieten kijk hier. http://www.heartattackgrill.com/

Ik moet nog steeds wat bedenken.......voor een #OAB

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 27-7-2016 om 08:18 zei eurobsgame:

Hahah . Ik heb inmiddels een betere opdracht voor jullie als jullie dat leuk vinden . 

Ga naar the Heart Attack grill en zeg dat je "Vegan " bent en vraag welke opties er zijn voor een vegetariër.  Volgens mij worden zelfs de frietjes in Ossenwit gebakken dus het zal niet veel zijn . Als je de vegetarische opties uitgelegd hebt gekregen mogen jullie voor $40 uit eten bij Heart Attack Grill . Dat zal ongetwijfeld een boeiende gebeurtenis zijn !

Hier een kleine impressie van wat jullie te wachten ( kan )  staan .

Die Hotdog ziet er trouwens best smakelijk uit .  Smiley vomit 5.gif

$ 40 voor jullie  als jullie melden aan de counter dat jullie "Vegan " zijn en iets vegetarisch willen bestellen . Daarna kunnen jullie natuurlijk eten wat jullie willen . 

 

bewerkt door eurobsgame (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei eurobsgame:

Willen jullie de zipline boven Fremont street nog gaan doen ?  Hoeveel kost die ? 

@eurobsgame: hier vind je alle info over de zip/zoomline http://vegasexperience.com/slotzilla-zip-line/

Zipline is lager en korter, je zit in je harnas en kost 20-25 $

Zoomline is hoger en langer, je ligt in 'superman'houding en kost 40-45 $

Er is een gewichtsbeperking en je mag geen camera e.d. meenemen, vanwege valgevaar.

 

Ik heb zelf de zoomline gedaan afgelopen maart, supergaaf, eigenlijk ook al te kort. Helaas mag je tijdens de 'vlucht' geen camera ed. gebruiken. Je kunt wel een helm huren met camera.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeg het maar @jordi22 en Roelette . Willen jullie dit doen ? 

Op 5-8-2016 om 22:19 zei SubAqua:

@eurobsgame: hier vind je alle info over de zip/zoomline http://vegasexperience.com/slotzilla-zip-line/

Zipline is lager en korter, je zit in je harnas en kost 20-25 $

Zoomline is hoger en langer, je ligt in 'superman'houding en kost 40-45 $

Er is een gewichtsbeperking en je mag geen camera e.d. meenemen, vanwege valgevaar.

 

Ik heb zelf de zoomline gedaan afgelopen maart, supergaaf, eigenlijk ook al te kort. Helaas mag je tijdens de 'vlucht' geen camera ed. gebruiken. Je kunt wel een helm huren met camera.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ROELETTE:

@eurobsgame dat is toch goud!! Ik ga proberen sneaky te filmen als we boven downtown vliegen:D 

 

dit is toch werkelijk fantastisch, iedereen gaat straks genieten van alle verhalen en filmpjes, dat kan niet anders!!

 

@jordi22 al een beetje zin?! 

Tip, reserveer al van te voren, dan heb je geen wachtrij voor de kaartjes. Kan via de website:  http://vegasexperience.com/slotzilla-zip-line/

Houdt rekening met een wachttijd, als je reserveert voor bijv 12 uur, dan kan het wel 12.30 a 13.00 uur zijn voordat je echt aan de beurt bent!

Je kunt het risico nemen om te filmen bij de rit, maar zorg dat je je camera (of wat je ook gebruikt) goed bevestigd, je wilt deze niet laten vallen...

bewerkt door SubAqua (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet doen, filmen vanaf de zipline. Klinkt erg stoer, maar je vliegt met een flinke snelheid en op grote hoogte over het publiek. Als je wat laat vallen dan zal dat als een projectiel op iemands hoofd terecht kunnen komen en serieus flinke verwondingen veroorzaken. Zit jij niet op te wachten en zit die persoon al helemaal niet op te wachten. Plus dat je een disclaimer moet tekenen waarin je aangeeft je aan de regels te houden. Mocht blijken dat je deze toch overtreedt zal dat gevolgen hebben voor een eventuele uitbetalingen van de verzekering als jij een ongeval veroorzaakt. Enorm grote kans dat die zijn handen van je aftrekt en dat jij voor alle kosten op mag draaien. Wil geen spelbreker zijn, maar dit is gewoon niet heel slim. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.