Spring naar bijdragen

Wanneer begint gokken op darten weer?


JackPot

Aanbevolen berichten

Raymond van Barneveld heeft inderdaad op wonderbaarlijke wijze verloren van Henderson J. Deze beste man heeft dit toernooi dus al van Gerwen, Norris en van Barneveld uitgeschakeld. Ook wright is uitgeschakeld, nu is het voor mij niet meer zeker wie het toernooi gaat winnen. Mijn gevoel zegt Suljovic, maar het format met openen met een dubbel blijft voor verassingen zorgen. 

Op 4-10-2017 om 15:19 zei rhellevo:

Wil je wedden?

Als je wil wedden zijn er meer dan 30 bookmakers waarbij je terecht kunt :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

De afgelopen dagen heb ik weer flink gewed op darten en ik moet zeggen bijna al mijn bets zijn geslaagd. Enkele toppers hebben verloren, maar gelukkig heb ik hier niet op ingezet. Raymond van Barneveld verloor gisteren helaas van Rob Cross. Phil Taylor was weer ouderwets overtuigend al is hij wel nog wat arroganter geworden. De grootste kanshebber om dit toernooi te winnen is toch echt Michael van Gerwen. Wat domineerde hij gisteren zijn tegenstander.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De afgelopen dagen heb ik weer flink gewed op darten en ik moet zeggen bijna al mijn bets zijn geslaagd. Enkele toppers hebben verloren, maar gelukkig heb ik hier niet op ingezet. Raymond van Barneveld verloor gisteren helaas van Rob Cross. Phil Taylor was weer ouderwets overtuigend al is hij wel nog wat arroganter geworden. De grootste kanshebber om dit toernooi te winnen is toch echt Michael van Gerwen. Wat domineerde hij gisteren zijn tegenstander.


En als je vandaag keek was het toch een lachtertje vergeleken met zn afgelopen matches.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

Het WK Darts is weer begonnen en de eerste rondes zitten er inmiddels op. Dit is het eerste WK waarbij er maar liefst 5 geplaatste spelers er in de eerste ronde uitvliegen. Lewis en Wade, maar ook onze Belgische vriend Kim Huybrechts moest het onderspit delven. Ik heb enkele nieuwe spelers gezien die een mooie indruk hebben gemaakt, maar de grootste kanshebber blijft Michael van Gerwen, maar wie weet kan Phil Taylor nog stunten op zijn laatste WK. Zelf denk ik niet dat hij het lange format nog aankan, maar de tijd zal het leren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • 3 weken later...

Heb weer eens gewed op darten, heb een erg goed gevoel over deze slip.
Premier league darts: 15 maart 2018

Micheal Smith - Peter Wright
Simon Whitlock - Daryl Gurney
Mensur Suljovic - Rob Cross
Gerwyn Price - Micheal van Gerwen
Raymond van Barneveld - Gary Anderson

Inzet 15 euro, potentiele winst: 435 euro.

bewerkt door greenqueen (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

On 2/22/2018 at 11:47 AM, jordi22 said:

De premier league darts is weer vol op bezig, maar ik sta niet te kijken van de prestaties van sommige. Er zullen toch nog een aantal spelers flink aan de bak moeten om uitschakeling te voorkomen. Het klassement wordt na 3 weken aangevoerd door Whitlock en Smith wie had dat ooit gedacht ? 

Smith en Whithlock doen het dit jaar weer goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

On 11/03/2018 at 12:33 PM, greenqueen said:

Heb weer eens gewed op darten, heb een erg goed gevoel over deze slip.
Premier league darts: 15 maart 2018

Micheal Smith - Peter Wright
Simon Whitlock - Daryl Gurney
Mensur Suljovic - Rob Cross
Gerwyn Price - Micheal van Gerwen
Raymond van Barneveld - Gary Anderson

Inzet 15 euro, potentiele winst: 435 euro.

Had deze slip bijna goed.
Alleen whitlock gurney, en barney anderson waren een gelijkspel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Wat een leuke Topic, nu is het in de dart wereld wel zo... gun factor staat ook nog in het rijtje... aantal jaren in het hoge circuit mee gelopen.  Maar de uitslagen op een ranglijst kun je niet maken.. Vaak doet een stukje geschiedenis achter de darters meer!!   Uiteraard moet je zelf weten waar je natuurlijk een bet op zet, maar helaas is niet alles wat het lijkt!  

bewerkt door Bonusdochter (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Bonusdochter:

Wat een leuke Topic, nu is het in de dart wereld wel zo... gun factor staat ook nog in het rijtje... aantal jaren in het hoge circuit mee gelopen.  Maar de uitslagen op een ranglijst kun je niet maken.. Vaak doet een stukje geschiedenis achter de darters meer!!   Uiteraard moet je zelf weten waar je natuurlijk een bet op zet, maar helaas is niet alles wat het lijkt!  

Misschien dat bij de BDO de gunfactor nog wel aanwezig is. Bij de PDC gunnen ze elkaar niets.  

Ik heb een tijdje op hoog niveau darts gekeken. En dat was wel vrij duidelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 jaren later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...