Spring naar bijdragen

Wanneer begint gokken op darten weer?


Nomore

Aanbevolen berichten

12 minuten geleden zei Arthur:

Het is hier al niet druk, maar straks zit darten ook nog bij Viaplay. Is iemand dit van plan te nemen voor het darten?

Ik heb zelf Iptv (woon niet in NL) voor 100 euro per jaar heb ik alle kanalen van de wereld en een sloot films en series.

Ik heb daardoor de optie van Sky en Itv4. Ik heb ook PDC tv voor de euro toernooien die je niet op tv ziet.

Ik ga er van uit dat ViaPlay er ook wel bij zal komen straks.

Enige nadeel is je loopt 20-30 seconden achter. Voor live betting niet ideaal. Voor lekker kijken wel.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei LuukFOD:

Ik heb zelf Iptv (woon niet in NL) voor 100 euro per jaar heb ik alle kanalen van de wereld en een sloot films en series.

Ik heb daardoor de optie van Sky en Itv4. Ik heb ook PDC tv voor de euro toernooien die je niet op tv ziet.

Ik ga er van uit dat ViaPlay er ook wel bij zal komen straks.

Enige nadeel is je loopt 20-30 seconden achter. Voor live betting niet ideaal. Voor lekker kijken wel.

 

Dat is inderdaad handig en ik hoor vaker dat IPTV een goed alternatief is. Ik denk als je Viaplay neemt dat je ook achter loopt, dus dat maakt dan niet uit. Wellicht is het te zien bij een bookmaker, dan loop je op zeker niet achter🙂 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Arthur:

Dat is inderdaad handig en ik hoor vaker dat IPTV een goed alternatief is. Ik denk als je Viaplay neemt dat je ook achter loopt, dus dat maakt dan niet uit. Wellicht is het te zien bij een bookmaker, dan loop je op zeker niet achter🙂 

Nee maar heb je vaak klein scherm. Ik wil graag liggend op de bank darten kijken. En ik doe niet aan live betting. Daarbij bieden de meeste bookies de live stream niet aan hier

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei LuukFOD:

Nee maar heb je vaak klein scherm. Ik wil graag liggend op de bank darten kijken. En ik doe niet aan live betting. Daarbij bieden de meeste bookies de live stream niet aan hier

Dat snap ik, bij Unibet kun je kijken, maar is het niet groot. Bij Viaplay zal het ook online zijn, maar middels een HDMI kabel kun je dit prima aansluiten op je TV en zodoende het op een groot scherm zien. Ik kijk bijvoorbeeld F1TV op deze manier. 

Als ik viaplay neem zal dat vooral voor F1 zijn, niet voor het darten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 31-5-2021 om 10:11 zei Arthur:

Dat snap ik, bij Unibet kun je kijken, maar is het niet groot. Bij Viaplay zal het ook online zijn, maar middels een HDMI kabel kun je dit prima aansluiten op je TV en zodoende het op een groot scherm zien. Ik kijk bijvoorbeeld F1TV op deze manier. 

Als ik viaplay neem zal dat vooral voor F1 zijn, niet voor het darten.

Ja unibet biedt 't niet aan in Malta. Zou 't met vpn moeten. Ach via sky ook leuk met Engels commentaar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 maanden later...
  • 1 maand later...
  • 11 maanden later...

Clemens bets helaas verloren, iets van -2300.
Wel kwamen er nog wat betjes en specials op van Gerwen en toernooi events(zo goed als) binnen:

Livescore: lol gelimiteerd bets van 1K en 500 geweigerd)
image.png.87791bf44105be6b66122260d3da7323.png

Unibet:
image.png.aa2e887fdfe74c41a4206d27dbb19296.png

B365:  (gelimiteerd tot 125 op boosted odds, is prima want ik kan er veel spelen)
image.png.b99129294886d3238039f8d35d439ea6.png

image.png.09f9eab6a08dc2636d71c0fcd191ab8c.png

TOTO, volgens mij staat van Gerwen nu op 32 180-ers
image.png.99236de25d2cadb52ab18c2163be9e3a.png

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.