Spring naar bijdragen

SubAqua gaat weer naar Las Vegas, 29 maart-8 april 2017


SubAqua

Aanbevolen berichten

Jaaa, vandaag kwam er op de What's app groep (de oude OT groep) een tip voorbij voor goedkope vluchten naar Las Vegas.

En ik kon het dus ook niet laten om even te kijken...., nou eigenlijk was het besluit al gevallen dat ik in maart/april 2017 weer een reisje naar Vegas zou gaan maken, maar OK.

Meteen even gekeken en een mooie vlucht gevonden: 

29 mrt. 2017 - Heen 1 tussenstop Totale reistijd:16 u. 55 min.
Amsterdam Houston 10 u. 35 min. 
AMS  11.10 uur IAH  14.45 uur  
Terminal E
 
United  21
 
Reisonderbreking: 2 u. 50 min.
custom air icon Houston Las Vegas 3 u. 30 min. 
IAH  17.35 uur
Terminal C
LAS  19.05 uur  
Terminal 3
 
United  1770
 
8 apr. 2017 - Terug 1 tussenstop Totale reistijd:12 u. 55 min.
custom air icon Las Vegas Toronto 4 u. 14 min. 
LAS  12.20 uur
Terminal 3
YYZ  19.34 uur  
Terminal 1
 
Air Canada  1852 Verzorgd door AIR CANADA ROUGE
 
Reisonderbreking: 1 u. 11 min.
custom air icon Toronto Amsterdam 7 u. 30 min. 
YYZ  20.45 uur
Terminal 1
AMS  10.15 uur +1 dag   (Komt aan op 9 apr. 2017)  
Air Canada  824

 

Nu geen hotels geboekt, daar ga ik de komende tijd wel eens rustig naar kijken, om leuke deals te vinden.

Maar eerst de reis in nov 2016 nog maken ;)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tip kwam bij mij weg. Vliegen tussen de 400-430 euro. Periode nu en april 2017 zover ik heb kunnen vinden.

https://www.google.nl/flights/#search;f=AMS,ZYA;t=LAS;d=2016-11-01;r=2016-11-23;eo=e

Heb zelf 265E voorbij zien komen, maar niet te boeken via verschillende websites. Hiervoor moet je wat hadnwerk verrichten en de juiste ingangen weten.

Het ticket voor 265e bestaat wel, nu nog zien te boeken .......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei JackPot:

Mooie vakantie weer in het vooruitzicht @SubAqua. Wij hebben besloten de komende reis maar 1 of 2 daagjes vegas te bezoeken, hebben het wel even gezien daar :)

Next trip waarschijnlijk eind november richting Atlantic City en Reno, 4 dagen Atlantic City en 3 dagen Reno, en 1-2 dagen Vegas.

Veel plezier dan daar, ikke niet. Lekker in november mijn kasteeltje bezoeken, vrienden bezoeken, lekker pokeren, komt helemaal goed. En dan eind maart weer.

bewerkt door SubAqua (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei Reno:

Tip kwam bij mij weg. Vliegen tussen de 400-430 euro. Periode nu en april 2017 zover ik heb kunnen vinden.

https://www.google.nl/flights/#search;f=AMS,ZYA;t=LAS;d=2016-11-01;r=2016-11-23;eo=e

Heb zelf 265E voorbij zien komen, maar niet te boeken via verschillende websites. Hiervoor moet je wat hadnwerk verrichten en de juiste ingangen weten.

Het ticket voor 265e bestaat wel, nu nog zien te boeken .......

Ja, @Reno, super bedankt. Was al een tijdje aan het zoeken naar een leuke vluchtprijs voor eind maart!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei LasVegasNic:

Inderdaad mooie prijs @SubAqua, gewoon boeken :-) @Craps4fun, maart is inderdaad een duurdere maand om te overnachten, dit kan natuurlijk per week, dag schelen.

 

Dus ook zeker gedaan, weinig over hoeven nadenken en stond toch al op de planning ;). Het was eigenlijk gewoon wachten op een mooie aanbieding en die was er nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Craps4fun:

Ik zie dat de prijzen van hotels in maart erg hoog zijn? Komt vast door springbreak. Waar kan je zoeken naar betaalbare hotels? Willen ergens begin maart gaan (of einde maart).

@Craps4fun, dat is ook een van de redenen waarom ik pas eind maart ga, dan zijn de prijzen weer redelijk normaal.

En tja, ik ga altijd naar mijn kasteeltje (Excalibur) en dat is gewoon een hotel in het goedkopere segment. Ik zou zeggen ga gezellig mee eind maart, begin april. ;)

bewerkt door SubAqua (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 maanden later...

H00ters..... net mijn favoriete plek om te moeten slapen, maar 200$ besparing, maakt erg veel goed. Nog steeds op loopafstand van MGM, NYNY en EXCA.

Daarnaast heb je nog de tropicana er naast liggen. Heb je hier wel eens gespeeld? Ik hoor er weinig mensen over en kwam er zelf eigenlijk ook nooit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Reno:

H00ters..... net mijn favoriete plek om te moeten slapen, maar 200$ besparing, maakt erg veel goed. Nog steeds op loopafstand van MGM, NYNY en EXCA.

Daarnaast heb je nog de tropicana er naast liggen. Heb je hier wel eens gespeeld? Ik hoor er weinig mensen over en kwam er zelf eigenlijk ook nooit.

@Reno, nee ik heb zelf nog niet gespeeld in Tropicana. De comps die ik 'verdien' met pokeren in Excalibur gebruik ik namelijk om mijn kamerrekening naar beneden te krijgen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...