Spring naar bijdragen

SubAqua gaat weer naar Las Vegas, 29 maart-8 april 2017


SubAqua

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei babboe:

Zit nu ook wel na te denken om eerdaags eens in Vegas te gaan kijken , wanneer is het daar qua toerisme wat rustiger ? Of valt daar weinig over te zeggen ?

Weer technisch het beste rond April/Oktober te gaan. Prijzen zijn dan ook normaal. Weekenden zijn altijd per definitie druk, maar door de weeks erg goed te doen. Ze hebben er alleen wel veel double zero roulette (en zelfs met 3 zero's)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 hours ago, TheGreatOne said:

Weer technisch het beste rond April/Oktober te gaan. Prijzen zijn dan ook normaal. Weekenden zijn altijd per definitie druk, maar door de weeks erg goed te doen. Ze hebben er alleen wel veel double zero roulette (en zelfs met 3 zero's)

Drie, zero's! Wat krijgen we nou???? Hmmmmm, dan toch maar naar HC. Vanavond mag ik weer. het is m'n trouwdag en dan mogen we weer spelen. Maarreh, SubAqua, veel succes in Vegas!

bewerkt door Gokholtante (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Vandaag de Strip op naar het park bij de Tmobile arena

 

 

 

 

 

Dat was inderdaad het plan....

Ik had barstende koppijn ( niet door de alcohol, maar meer migraine klachten) dus ben ik weer in bed gekropen.

 

Toen dat weer was gezakt wilde ik op pad gaan. Maar toen ik buiten kwam, kreeg ik toch een ander idee. De wind was nog behoorlijk aanwezig, na de storm van de voorgaande dag en het was maar koud en bewolkt.

 

Dus ik ben naar Excalibur gegaan en heb lekker craps gespeeld en Gepokerd. Ook weer de eer gehad om aan het wiel te mogen draaien nadat mijn azen waren gekraakt.

 

 

 

Inmiddels ook aan het puzzelen /nadenken of ik nog naar een show wil en dan welke. Ik overweeg Copperfield

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@SubAqua hoe ging de craps? Nog wat gewonnen? Was het nog minimale inzet 5 dollar?

copperfield is zeker de moeite waard. Ben daar in 2015 ook geweest.

geniet er nog van



Bij craps gisteren in klein uurtje inzet verdubbeld. De inzet is inderdaad nog steeds 5$

Ik verhuis morgen naar Excalibur. Dan ga ik de show maar eens regelen. Wel fijn om nu gold status te hebben, is toch weer wat extra korting
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren niet veel bijzonders gedaan. Lekker Gepokerd in mijn kasteeltje, waar me nog een grote pot door de neus geboord is.
Met winst de pokertafel verlaten. Nog een uurtje craps gespeeld, daar helaas mijn eerste verlies sessie gehad.
8192877fb1dedb306aba728d1c4ec158.jpg
233c74b364d672312b9a683910fa25e8.jpg

Vanochtend al vroeg wakker door lawaai van kleine kinderen in de kamer naast mij. Zo koffer inpakken en verhuizen naar mijn kasteeltje.


Link naar opmerking
Deel via andere websites

David Copperfield. We zijn met de hele Pokerinfo groep een jaar of 7 naar deze show geweest. Had hem nog nooit gezien en vond het super om deze meester in het echt te aanschouwen. Hij draaide uiteraard wel op routine maar een must see als je hem nog nooit gezien hebt. Zal het nu een andere show zijn dan jaren geleden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...