Spring naar bijdragen

Weddenschappen op tennis


JackPot

Aanbevolen berichten

Volgens mij zijn er wel wat liefhebbers op OneTime van het wedden op tennis wedstrijden. Het prettige bij tennis is dat er geen gelijkspel mogelijk is, dus alleen 2 way bet, winst of verlies. 

Daarnaast zijn er veel mogelijkheden waarbij ik zelf een voorkeur heb voor set betting. Hierbij kun je wedden op de stand in sets en bij een sterke tegenstander kies ik dan ook vaak een 2-0 of 3-0 overwinning in sets wat meestal ook zorgt voor een goede quotering.

Wat zijn jullie favoriete weddenschappen bij tennis?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt @JackPot. Ik heb zelf wel altijd interesse gehad in tennis, maar sinds ik in contact ben gekomen met @geldwolf ben ik veel meer gaan spelen op tennis ipv voetbal. Bij voetbal ging ik vaak voor thuisspelende favorieten met odds rond de 1.70, maar dan had je vaak die pech dat het gelijk werd of erger nog verloren. Qua percentage is het vooraf eigenlijk dus simpel gezegd 33.3% terwijl je bij tennis dit op schroeft naar 50%, en dat vaak tegen dezelfde odds. Het mooie daarvan is ook dat de wedstrijd veel korter zijn en je heel goed live kunt meespelen. Zodra je merkt dat je speler niet goed in de wedstrijd zit kun je altijd nog besluiten uit te cashen tergen een verlies. IK speel in principe bijna altijd op winst partij dus, en deze speel ik single of heel soms in combinatie met nog een wedstrijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 jaar later...
  • 3 jaren later...
  • 4 weken later...
19 uur geleden zei Arthur:

Als in als liefhebber of denk je dat Mannarino gaat winnen? Ik zag dat Murray in ieder geval door is.

Liefhebber in eerste instantie dan. Maar Federer is nog niet echt lekker op gang gekomen na zijn operatie en het herstel. Een eerste ronde is dan wellicht niet fijn om Mannarino tegenover je te hebben. Al is die best wispelturig laatst genoemde......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Rmnd78:

Liefhebber in eerste instantie dan. Maar Federer is nog niet echt lekker op gang gekomen na zijn operatie en het herstel. Een eerste ronde is dan wellicht niet fijn om Mannarino tegenover je te hebben. Al is die best wispelturig laatst genoemde......

Dat snap ik en er doen weinig toppers mee. Als hij het een beetje op zijn heupen krijgt dan kan hij echt wel ver komen! Hij heeft gewonnen, maar in een 5 setter. Dat zal wel te belastend zijn om ver te komen, dus krijgt Djoko deze bijna cadeau!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Arthur:

Dat snap ik en er doen weinig toppers mee. Als hij het een beetje op zijn heupen krijgt dan kan hij echt wel ver komen! Hij heeft gewonnen, maar in een 5 setter. Dat zal wel te belastend zijn om ver te komen, dus krijgt Djoko deze bijna cadeau!

Hoezeer ik het ook zou willen dat Federer nog 1x Wimbledon wint acht ik die kans klein idd. Zoals ik al vemoedde had hij het bijzonder lastig in de eerste ronde tegen Mannarino. Dat deze laatste moest opgeven was een mazzeltje en dat beaamde Federer zelf ook. Ik hoop echt dat Djokovic NIET wint al zal dat knap lastig worden. Kwa tennis schat ik Murray en Federer de enige 2 die het kunnen voorkomen...... We gaan het zien....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
Hoezeer ik het ook zou willen dat Federer nog 1x Wimbledon wint acht ik die kans klein idd. Zoals ik al vemoedde had hij het bijzonder lastig in de eerste ronde tegen Mannarino. Dat deze laatste moest opgeven was een mazzeltje en dat beaamde Federer zelf ook. Ik hoop echt dat Djokovic NIET wint al zal dat knap lastig worden. Kwa tennis schat ik Murray en Federer de enige 2 die het kunnen voorkomen...... We gaan het zien....
Vandaag de halve finales! Een finale Djoko VS Berrettini zit er nog in Of word het een verrassing?

Ik gok op geen verrassingen.

Verstuurd vanaf mijn SM-A405FN met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Arthur:

Vandaag de halve finales! Een finale Djoko VS Berrettini zit er nog in Of word het een verrassing?

Ik gok op geen verrassingen.

Verstuurd vanaf mijn SM-A405FN met Tapatalk
 

De voorspelde finale is uitgekomen, morgen is het Djoko(vic) tegen Berrettini! De kansen voor laatstgenoemde zijn laag als je een rondje langs de bookmakers doet. Mijn strategie was om eigenlijk eens te zien wat de cash out zou zijn zo vlak voor de finale. Het mooie is; er is gewoon geen cash out😆

Als je op Djoko gaat zitten levert dat erg weinig op, dus alleen Berrettini is interessant. Er is weinig kans dat hij wint, zeker als je beseft dat Djoko met winst naast Federer en Nadal komt te staan in het aantal overal Grand Slam overwinningen! Alle drie 20 Grand Slams mocht Djoko morgen winnen! Kortom, je zult value moeten vinden op bijvoorbeeld games of sets. Djoko wankelde al in de halve finales, maar kwam wel door. Interessant is Berrettini wint een set (TOTO: 1.60) of N. Djokovic wint en beide spelers winnen een set (TOTO: 2.50).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 28-6-2021 om 00:05 zei Arthur:

Morgen begint Wimbledon en er zijn een hoop spelers die hebben afgezegd vanwege de OS. Alleen Djokovic en Federer zijn er van de gevestigde orde! Ik heb net een euro gezet op Berrettini, die zie ik ver komen! Het is 1 op 13 voor hem, dat is een mooie odd om het toernooi te winnen.

Het scheelde weinig, maar deze was net niet goed. Bij de volgende Grand Slam kijken we weer naar een outsider met een goede odd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

Op dit moment begint de vierde en laatste Grand Slam van dit jaar: de US OPEN! De odds voor de wedstrijden zijn meestal nooit interessant, maar de winnaar van een Grand Slam wel.

 

Djokovic ging naar de spelen, maar won daar niet. Hij kan wel nog alle vier toernooien winnen in een jaar, een echt Grand Slam! Er zijn maar twee mannen die dat eerder lukte en dat zijn Don Budge en Rod Laver (zelfs twee keer!).

Novak Djokovic X1.74 winnaar US OPEN

 

Bij de vrouwen is de strijd opener, maar is Barty de favoriet bij de bookmaker. Ze won het US OPEN alleen bij het dubbelspel, nog niet bij het enkelspel. Osaka is daarna de favoriet en het zal interessant zijn hoe ze omgaat met de media. Uiteindelijk zal ze daar toch moeten verschijnen, verstoppen kan niet meer.

Ashleigh Barty X4.10 Winnares US OPEN

 

Ik heb ze gecombineerd, dus X7.13 als ze allebei winnen! 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tennis vind ik een geweldige sport om te kijken!*
* althans de Grandslam toernooien en in een samenvatting van hooguit 5 minuten. 

Ik keek even in de mailbox voor US Open promo's, en kwam volgende tegen. (mag volgens T&C ook op andere sporten ingezet worden, maar okay)

Liefst zet ik in op een weddenschap met odds rond de 6.00 , wellicht een over op games of een over op onnodige fouten van Osaka 😁
Mocht je er een tegen komen, laat even weten!

image.thumb.png.1d685ca84232bf19daafef3ba861888e.png

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 30-8-2021 om 17:28 zei Rudi:

Tennis vind ik een geweldige sport om te kijken!*
* althans de Grandslam toernooien en in een samenvatting van hooguit 5 minuten. 

Ik keek even in de mailbox voor US Open promo's, en kwam volgende tegen. (mag volgens T&C ook op andere sporten ingezet worden, maar okay)

Liefst zet ik in op een weddenschap met odds rond de 6.00 , wellicht een over op games of een over op onnodige fouten van Osaka 😁
Mocht je er een tegen komen, laat even weten!

image.thumb.png.1d685ca84232bf19daafef3ba861888e.png

 

Dat is wel een goede bonus! Ik ben verder niet veel aan het wedden op Tennis, ik volg het echt te weinig om daar goed de krenten uit de pap te halen. Osaka veel onnodige fouten? Dat is al nieuw voor mij. Heb je al wat gezet op die 50% profit boost?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 30-8-2021 om 17:16 zei Arthur:

Op dit moment begint de vierde en laatste Grand Slam van dit jaar: de US OPEN! De odds voor de wedstrijden zijn meestal nooit interessant, maar de winnaar van een Grand Slam wel.

 

Djokovic ging naar de spelen, maar won daar niet. Hij kan wel nog alle vier toernooien winnen in een jaar, een echt Grand Slam! Er zijn maar twee mannen die dat eerder lukte en dat zijn Don Budge en Rod Laver (zelfs twee keer!).

Novak Djokovic X1.74 winnaar US OPEN

 

Bij de vrouwen is de strijd opener, maar is Barty de favoriet bij de bookmaker. Ze won het US OPEN alleen bij het dubbelspel, nog niet bij het enkelspel. Osaka is daarna de favoriet en het zal interessant zijn hoe ze omgaat met de media. Uiteindelijk zal ze daar toch moeten verschijnen, verstoppen kan niet meer.

Ashleigh Barty X4.10 Winnares US OPEN

 

Ik heb ze gecombineerd, dus X7.13 als ze allebei winnen! 

Barty heeft de favorietenrol niet waar kunnen maken, dus deze bet is naar de knoppen. Djoko kan nog wel voor zijn 4e Grand Slam gaan: hou die man in de gaten! Historie word geschreven als hij daadwerkelijk wint!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 maanden later...

Morgenochtend kan Nadal geschiedenis schrijven om als eerste speler ooit 21 Grand Slams te winnen! Hij staat in de finale van de Australian Open tegen de Rus Medvedev.

De bookmakers geven de Rus het voordeel, maar is dat wel zo? De Spanjaard is de taaiste die je maar kan tegenkomen en zal graag, heel graag deze titel willen pakken. Afgelopen jaar won nota bene Djokovic in Parijs zijn 20e Grand Slam en wacht Nadal nog altijd op zijn 21e Grand Slam! Nu Djokovic Australië niet in mocht is dit een mooi presentje voor Nadal; hij is de enige die geschiedenis kan schrijven! Had Djokovic er wel bij geweest, dat hadden ze elkaar in de halve finale tegengekomen.  Kortom, het is Nadal er alles aan gelegen om deze eindstrijd te winnen. Medvedev komt als favoriet de baan op, maar hij heeft slechts 1 Grand Slam titel en 50 gewonnen wedstrijden. Nadal heeft 20 Grand Slam titels en maar liefst 297 gewonnen wedstrijden! Daarbij is Medvedev nogal uit zijn dak gegaan in de halve finale en heeft hij een boete gehad.



 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zakken vullen, was wel een spannende wedstrijd.

Op Toto was er meen ik een special dat Nadal met 3-2 in sets zou winnen, maar die heb ik niet meer gespeeld.
Tevreden met deze special.
Ja, die zag ik staan bij TOTO. Niet gedaan, het word toch geen 3-2 voor Nadal

Mooie pot hoor, wat een come back

Verstuurd vanaf mijn SM-A405FN met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 jaar later...
Op 18-8-2016 om 15:12 zei JackPot:

Volgens mij zijn er wel wat liefhebbers op OneTime van het wedden op tennis wedstrijden. Het prettige bij tennis is dat er geen gelijkspel mogelijk is, dus alleen 2 way bet, winst of verlies. 

Daarnaast zijn er veel mogelijkheden waarbij ik zelf een voorkeur heb voor set betting. Hierbij kun je wedden op de stand in sets en bij een sterke tegenstander kies ik dan ook vaak een 2-0 of 3-0 overwinning in sets wat meestal ook zorgt voor een goede quotering.

Wat zijn jullie favoriete weddenschappen bij tennis?

Ik speel op odds tussen 1,65 en 1,85 die in mijn beleving value heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...