Jump to content

Weddenschappen op tennis

Recommended Posts

Volgens mij zijn er wel wat liefhebbers op OneTime van het wedden op tennis wedstrijden. Het prettige bij tennis is dat er geen gelijkspel mogelijk is, dus alleen 2 way bet, winst of verlies. 

Daarnaast zijn er veel mogelijkheden waarbij ik zelf een voorkeur heb voor set betting. Hierbij kun je wedden op de stand in sets en bij een sterke tegenstander kies ik dan ook vaak een 2-0 of 3-0 overwinning in sets wat meestal ook zorgt voor een goede quotering.

Wat zijn jullie favoriete weddenschappen bij tennis?

Klopt @JackPot. Ik heb zelf wel altijd interesse gehad in tennis, maar sinds ik in contact ben gekomen met @geldwolf ben ik veel meer gaan spelen op tennis ipv voetbal. Bij voetbal ging ik vaak voor thuisspelende favorieten met odds rond de 1.70, maar dan had je vaak die pech dat het gelijk werd of erger nog verloren. Qua percentage is het vooraf eigenlijk dus simpel gezegd 33.3% terwijl je bij tennis dit op schroeft naar 50%, en dat vaak tegen dezelfde odds. Het mooie daarvan is ook dat de wedstrijd veel korter zijn en je heel goed live kunt meespelen. Zodra je merkt dat je speler niet goed in de wedstrijd zit kun je altijd nog besluiten uit te cashen tergen een verlies. IK speel in principe bijna altijd op winst partij dus, en deze speel ik single of heel soms in combinatie met nog een wedstrijd.

• Like 1
  • 1 year later...
On 8/18/2016 at 3:12 PM, JackPot said:

Wat zijn jullie favoriete weddenschappen bij tennis?

2 tennisers met tussen de 1.05 en 1.10 odds om te winnen.
Dan zet dus 100 euro in op een combinatie van die 2 tennisers om te winnen.
Dan pak je heel vaak een kleine 20 euro mee.

• 3 years later...

Vandaag is Roland Garros begonnen. Bij Unibet is een poultje aan de gang en voor de top 250 word er 25.000 euro verdeeld. Ik had vandaag een klein betje gezet, helaas net niet goed. Je moet wel opt-in voor deze poule, anders doe je niet mee. Succes!