Spring naar bijdragen

Stichting telecom claim


TheGallant

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei TheGallant:

Dan zijn we weer even uitgesmurfd

 

Wellicht een oneerbiedige reactie: We zijn uitgesmurfd (woordspeling van "uitgeluld" ???? jij denk ik of niet?

Een reactie afsluiten met een vraag is dan positief leermoment wat ik van je meeneem. It keeps the discussion going!

bewerkt door FopSmurf1 (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 jaren later...

"Jarenlang hebben telefoonproviders ons abonnementen verkocht met een all-in prijs waarbij een 'gratis' of goedkoop toestel werd verstrekt. In werkelijkheid kwam er een lening tot stand waarover rente en kosten werden berekend. Door de extra kosten betaalden klanten soms bijna het dubbele voor een toestel. Ook als het toestel inmiddels was afbetaald, bleven telefoonproviders kosten inhouden voor rente en aflossing. Zonder dat klanten het wisten betaalden zij hierdoor te veel voor hun abonnement.

De Hoge Raad, onze hoogste rechter, heeft bepaald dat telefoonproviders consumenten met een all-in abonnement moeten compenseren. Dat gaat al snel om vele honderden euro's per abonnement."


Ik heb nu, na ongeveer drie jaar, mijn geld terug gekregen (nou ja, bijna dan) van Vodafone via https://www.consumentenclaim.nl/🤑. Dit heeft erg lang geduurd gezien mijn collega al anderhalf jaar eerder geld terug heeft mogen ontvangen! Zij deed dat via een andere claim website en dat wil ik jullie dus aanraden: https://www.mobiclaim.nl/

Het mooie is dat ik uiteindelijk zelf ook via mobiclaim wilde claimen, maar hun fee is 30.25% incl. btw van het totaal bedrag wat zij ontvangen van de provider. Uiteindelijk kwam ik bij consuclaim uit waar je fee 15% inclusief btw is. Uiteindelijk kun je niet meer via Consuclaim een telefoonclaim indienen, vandaar mijn verwijzing naar mobiclaim. 

Het is toch lekker meegenomen en het is verder weinig werk om dit terug te vragen. Lekken spenden in Vegas of gewoon ergens in Nederland🤩!

Daarbij is er nu bij Samsung een geschil, dat hebben jullie wellicht ook gezien in de media. Samsung heeft hun TV's voor meer verkocht dan noodzakelijk, ze dreven de prijzen gewoon zelf omhoog! Bij Consuclaim broeden ze al op een claim:

https://www.consumentenclaim.nl/claims/claims/onderzoek-samsung-tv-prijzen

Doe er je voordeel mee!

bewerkt door Arthur
Links toevoegen (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.