Spring naar bijdragen

Bij TOTO.nl tijdelijk stortingsbonus tot 50 euro


SquareOne

Aanbevolen berichten

Bij TOTO.nl las ik nu het bericht dat er nu een actie gehouden wordt waaraan iedereen deel kan nemen (zowel nieuwe als bestaande spelers).

Bij het doen van een storting bij TOTO kun je een bonus krijgen ter hoogte van het bedrag van je storting, en met een maximum van €50,00. Je moet hiervoor je storting doen en daarbij akkoord gaan met de actievoorwaarden. Ik heb zelf een blik geworpen op de actievoorwaarden, en hierin werd helemaal niets gesteld over 'rondspeelvoowaarden' of eisen ten aanzien van quoteringen van de bets die je speelt. (Het lijkt me dan dus dat je niet hoeft te kiezen voor bets met een quotering van bijvoorbeeld 2,00 of hoger.)

Is er misschien iemand die ervaring heeft met deze actie, of met soortgelijke acties van de TOTO uit het verleden?? Want wat natuurlijk erg interessant zou zijn om te doen is het volgende:  Je doet een storting (50,00 euro) en maakt daarbij aanspraak op een bedrag van 50,00 euro bonus. Vervolgens plaats je een inzet voor een resultaat met een quotering van ongeveer 1,30. En na het winnen van deze bets kun je al meteen over het volledige bedrag beschikken. Werkt het inderdaad op deze manier, of zie ik dan wat over het hoofd?

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei SquareOne:

Bij TOTO.nl las ik nu het bericht dat er nu een actie gehouden wordt waaraan iedereen deel kan nemen (zowel nieuwe als bestaande spelers).

Bij het doen van een storting bij TOTO kun je een bonus krijgen ter hoogte van het bedrag van je storting, en met een maximum van €50,00. Je moet hiervoor je storting doen en daarbij akkoord gaan met de actievoorwaarden. Ik heb zelf een blik geworpen op de actievoorwaarden, en hierin werd helemaal niets gesteld over 'rondspeelvoowaarden' of eisen ten aanzien van quoteringen van de bets die je speelt. (Het lijkt me dan dus dat je niet hoeft te kiezen voor bets met een quotering van bijvoorbeeld 2,00 of hoger.)

Is er misschien iemand die ervaring heeft met deze actie, of met soortgelijke acties van de TOTO uit het verleden?? Want wat natuurlijk erg interessant zou zijn om te doen is het volgende:  Je doet een storting (50,00 euro) en maakt daarbij aanspraak op een bedrag van 50,00 euro bonus. Vervolgens plaats je een inzet voor een resultaat met een quotering van ongeveer 1,30. En na het winnen van deze bets kun je al meteen over het volledige bedrag beschikken. Werkt het inderdaad op deze manier, of zie ik dan wat over het hoofd?

Het betreft "speltegoed", dus je moet 50 euro inleggen totaal en bij winst krijg je dat toegevoegd aan je saldo wat je vervolgens kunt uitbetalen. Het is toch logisch dat ze jou geen 50 euro gaan geven en je vervolgens 1 bet a 1.30 gaat spelen en daarna gaat uitcashen. Kan me niet voorstellen dat je zo simpel zou denken.

Overigens moet je 100 storten om het totale 50 euro speltegoed te ontvangen.

Mijn tip is het volgende. Plaats 50 euro op een 2 ways uitslag van odds 2+ op winst, en plaats 50 euro op dezelfde wedstrijd, maar uitslag verlies. Je wint dan sowieso 1 van deze bet. Mocht je die van de TOTO winnen, dan kun je dat geld direct uitcashen en heb je 100 winst gemaakt. Trek daar die 50 eraf wat je elders verloren hebt, en je hebt die 50 euro gratis. Verlies je bij de TOTO, dan kun je daar nog steeds je eigen 100 uitcashen, maar heb je elders 2x50= 100, dus 50 euro winst gemaakt.

 

bewerkt door Dopey (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uiteraard ben ik met hele principe van dat soort stortingsbonussen niet onbekend; Ik ken andere websites waar gewerkt met dit soort bonussen (of met welkomstbonussen) zeker wel langer dan vandaag.

Uiteraard begrijp ik ook wel dat je een toegekend speeltegoed niet zomaar kunt laten overmaken naar een bankrekening, zonder dat je dat toegekende tegoed eerst als inzet gebruikt hebt in één of meerdere bets. Maar in deze actie van de TOTO worden er verder geen voorwaarden gesteld voor wat betreft een rondspeeleis of eisen aan de quotering van de bet(s) die je kiest.  In andere gevallen worden er voor het vrijspelen van de (welkomst)bonus soms wel diverse ongunstige eisen gesteld, waardoor het vrijspelen wel bemoeilijkt wordt. (Bijvoorbeeld dat een tegoed alleen maar vrijgespeeld kan worden door te kiezen voor bets met een quotering @1,50 of hoger).

In het geval van de actie van de TOTO zijn dat soort voorwaarden er dus niet. 

 

5 uur geleden zei Dopey:

"..."

Overigens moet je 100 storten om het totale 50 euro speltegoed te ontvangen. "..."

Nee hoor,  als je de actievoorwaarden van de site goed gelezen had, dan dat je gezien dat er er als bonus speltegoed toegekend wordt ter hoogte van het gestorte bedrag, op het moment dat een speler gebruik maakt van de actiecode. Wanneer je 100 euro stort op je account, dan zal je inderdaad ook 50 euro speltegoed daarbij ontvangen, maar dat is omdat 50,00 euro geldt als het maximum voor dat speltegoed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei SquareOne:

Nee hoor,  als je de actievoorwaarden van de site goed gelezen had, dan dat je gezien dat er er als bonus speltegoed toegekend wordt ter hoogte van het gestorte bedrag, op het moment dat een speler gebruik maakt van de actiecode. Wanneer je 100 euro stort op je account, dan zal je inderdaad ook 50 euro speltegoed daarbij ontvangen, maar dat is omdat 50,00 euro geldt als het maximum voor dat speltegoed.

Oke, dat scheelt. Dan heb ik dat verkeerd gelezen. Ik las namelijk in de voorwaarde over 100 storting, max 50 bonus.

Wat ik overigens wel van iemand begreep is dat als je het volledige saldo op een lage odds plaatst en wint, dat je daarna wel je volledige winst kunt uit laten betalen. Je hebt dan namelijk je totale saldo ingezet. Of dat uiteindelijk zo zal zijn weet ik dus niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stel dat iemand het volgende zou doen:

50 euro storten. Dan heb je 100 euro in je account staan.
Je zet die 100 euro in op " een zekerheidje" bijvoorbeeld Leganes - Barcelona X2 voor een quote van 1,01.

Als Barca niet verliest dan heb je 101 euro in je account. Zou je dat bedrag dan echt kunnen uitcashen?

Ben heel benieuwd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei babboe:

Leuk , wil ook meedoen , ik ben alleen opperhoofd noob met Toto , dus begrijp er bij voorbaat al geen z#k van.

Als het een beetje duidelijk is wat betreft de spelregels , kunnen jullie die dan in jip en janneke taal uitleggen? Alvast bedankt.

Ik heb van de week 100€ gestort en kreeg 50€ bonus erbij (even aangeven dat je met de promo meedoet en wijst op zich zelf) ook heb ik uitgebreid de summiere voorwaarden gelezen en kom daar niet uit :-) Ze zeggen dat je maximaal 50€ bonus krijgt, dus dat kan ook denk ik bij een storting van 50€ maar in hun voorbeeld deden ze 100€ en ook gedaan om het zeker te krijgen. Een account aanmaken is in paar minuten gebeurd incl. een storing van i-deal.

 

Er staat dan 150€ op je rekening en ze geven alleen aan dat je die extra 50€ niet meteen kan uitbetalen maar geven ook niet aan hoeveel je hem moet rondspelen of iets dergelijks. Ik speel zelf toch eventjes hier dus voor mij niet belangrijk maar denk dat je gewoon je eigen 100€ en winsten gewoon kan uitcashen. Het is een mooie bonus en dan kan je vanavond meteen meedoen met AS Roma op winst. Als je dit nog doet @babboe dan geef ik je nog even een free bet zodat je hier ook geen risico op loopt :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 hours ago, Seabert said:

Stel dat iemand het volgende zou doen:

50 euro storten. Dan heb je 100 euro in je account staan.
Je zet die 100 euro in op " een zekerheidje" bijvoorbeeld Leganes - Barcelona X2 voor een quote van 1,01.

Als Barca niet verliest dan heb je 101 euro in je account. Zou je dat bedrag dan echt kunnen uitcashen?

Ben heel benieuwd!

Je krijgt de 50 euro bonus pas bij een storting van 100 euro. Daarnaast is Barcelona een minder zekerheidje dan je denkt, zelfs thuis tegen een laagvlieger ;)

Mocht je bijvoorbeeld voor de zekerheid gaan, Ajax wordt geen kampioen dit jaar, dan kun je daarna zo maar de winst uit cashen.

Je moet bij de TOTO inderdaad 1x je saldo rondspelen en daarna kan je uitbetalen. (zo zie ik het tenminste). Je zou voor zekerheid even bij TOTO kunnen informeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even gebeld met de klantenservice en daar werd mij het volgende verteld:


U moet de 50 euro bonusgeld inzetten. Dat kan in 1 keer maar dat mag ook 50 keer 1 euro zijn.
Het maakt niet uit tegen welke quotering u speelt. Op het moment dat u bijvoorbeeld 50 euro inzet op een quotering van 1,01 en u wint dan kunt u die 50,50 euro bonusgeld uitcashen.

Tsja, dat klinkt toch bijna te mooi om waar te zijn??

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit klinkt geweldig en de TOTO kennende zal hier ook wel niet te goed over nagedacht zijn en is dit een super promotie (buiten die andere die nu ook meespelen). Ga meteen mijn vrouw vragen of ze ook een account aangaat maken! Oh ja en de buurman doet ook mee. Alles op AS Roma voor een free bet van de TOTO.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren heb ik ook een storting gedaan van 50,00 EUR naar mijn account. Er werd mij daarbij als bonus ook 50,00 EUR speltegoed toegekend. Ik heb 's avonds alles ingezet (onder meer als bet Southampton vs. Sparta Praag 1).  Er waren helaas ook wel bets misgegaan, maar uiteindelijk eindige ik 's avonds op een saldo van € 130,70. Dat bedrag is in feite volledig opneembaar, maar ik speel er vandaag nog wel mee verder.

bewerkt door SquareOne (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisterenavond, aan het einde van het weekend, bedroeg het saldo van mijn account net iets minder dan € 238,00. Ik heb in enkele dagen een mooi rendement behaald met de € 50,00 die ik dit keer als initiële storting gedaan had (op afgelopen donderdag).

Ik heb dit bedrag nu laten overboeken naar mijn bankrekening. Enkele weken geleden heb ik een horloge gezien van € 435,00 bij een juwelierszaak in Amsterdam. Ik heb dit horloge sindsdien op mijn 'wish list' gezet, maar ik besloot wel om nog even twee maanden te wachten met het kopen van het horloge, omdat ik verwachtte dat ik financieel dan weer meer ruimte zou hebben. De winst van bijna € 188,00 die ik in dit weekend gepakt heb, ga ik nu direct opzij leggen voor het mooie horloge. Daar heb ik toch al meer dan 40% van bij elkaar gekregen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 15-9-2016 om 15:20 zei TheGreatOne:

Dit klinkt geweldig en de TOTO kennende zal hier ook wel niet te goed over nagedacht zijn en is dit een super promotie (buiten die andere die nu ook meespelen). Ga meteen mijn vrouw vragen of ze ook een account aangaat maken! Oh ja en de buurman doet ook mee. Alles op AS Roma voor een free bet van de TOTO.

Het is inderdaad een super aanbieding.

Er zal echter wel over nagedacht zijn. De ervaring zal wel leren dat 99 van de 100 mensen alles toch weer opgokken.

Er zijn maar weinig Squareone's die daadwerkelijk hun winst uitcashen!!

 

Is het trouwens zo dat alleen mensen met een Nederlands adres zich kunnen aanmelden?

Dacht maak ook een account maar als Maltees is dat schijnbaar niet mogelijk!!

bewerkt door LuukFOD (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor vanavond heb ik toch nog een paar kleine bets geplaatst bij de TOTO. Het was  namelijk zo dat ik deze wedstrijden toch te leuk vond om ze links te laten liggen.

Deze keer speel ik ze niet via de website, maar een keer via de winkel.

Ik heb gekozen voor deze single bets:

VfL Wolfsburg - Borussia Dortmund 2  (@ 1,76)

SV Darmstadt 98 - TSG Hoffenheim Total goals over 2,5 (@ 1,72

FC Den Bosch - FC Eindhoven Total goals over 2,5 (@ 1,51)   

En verder misschien nog één combi-bet, maar die weet ik nog niet precies. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...