Spring naar bijdragen

Bij TOTO.nl tijdelijk stortingsbonus tot 50 euro


SquareOne

Aanbevolen berichten

56 minuten geleden zei Lollebol:

Hallo,

ik zit er ook over te denken om aan die actie deel te nemen, maar ik had een vraag. Stel je stort 50€ dan krijg je 50€ erbij. Je hebt dan 100€. Kan je dan je eigen 50€ alweer opnemen of moet je die ook eerst spelen?

mvg

Nadat je gestort hebt moet je eerst 50 euro inzetten voordat je een uitbetaling aanvraagt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Hotrunner:

Het zal wel aan mijn instellingen liggen maar ik had een bedrag van 117 euro gewonnen maar dat word niet bij geschreven op mijn account maar gelijk overgemaakt op mijn bankrekening.  Lekker commercieel van de toto.

Klopt dit kan je ingeven, mijn vrouw had ook gebruikt gemaakt van deze super aanbieding en werden haar 2 winnende bets meteen overgeboekt naar haar bankrekening (stond er in 2 werkdagen op), ze kreeg hier echt geen e-mail van en stond er gewoon op. Ik laat het wel overboeken naar mijn account van de TOTO (instellingen) maar inderdaad commercieel is dit zeker niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei TheGreatOne:

Klopt dit kan je ingeven, mijn vrouw had ook gebruikt gemaakt van deze super aanbieding en werden haar 2 winnende bets meteen overgeboekt naar haar bankrekening (stond er in 2 werkdagen op), ze kreeg hier echt geen e-mail van en stond er gewoon op. Ik laat het wel overboeken naar mijn account van de Toto (instellingen) maar inderdaad commercieel is dit zeker niet.

OVermaken van je vrouw haar bank rekening naar je account lijkt me 3rd party usage. Dit kan bij eventuele verdere uitbetalingen tot veel gedoe leiden. (er van uitgaande dat TOTO het zelfde werkt als mijn werkgever) . Ik zou het eerst naar je eigen bankrekening overschrijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ‎22‎-‎9‎-‎2016 om 22:55 zei Lollebol:

Hallo,

ik zit er ook over te denken om aan die actie deel te nemen, maar ik had een vraag. Stel je stort 50€ dan krijg je 50€ erbij. Je hebt dan 100€. Kan je dan je eigen 50€ alweer opnemen of moet je die ook eerst spelen?

mvg

Als je de eerste 50 euro hebt ingezet dan kun je je gestorte 50 euro nog niet opnemen. De opbrengst die je uit die eerste 50 euro haalt kun je wel uitcashen.

Mijn advies is het volgende. Zet 10 x 10 euro in (of 20 x 5 euro). Zoek 10 "zekerheidjes" uit. Mochten er 1 of 2 misgaan dan kun je nog steeds 80 euro cashen. Ik speel bijvoorbeeld zelf AZ - Eagles 1X (overwinning AZ of gelijkspel is goed) en Ajax - Zwolle 1X (overwinning Ajax of gelijkspel is goed) Je verdient hier natuurlijk bijna niets mee, maar je speelt je bonus wel rond.

Je kunt natuurlijk ook 1 x 100 inzetten op een "zekerheidje", maar als het dan mis gaat verlies je 50 euro. 

Succes ermee!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan alleen uitcashen wat je gewonnen hebt nadat je 50 gestort hebt en dus 100 in account hebt staan.

 

Ik had namelijk 50 ingezet en maar 34 gewonnen en meer kon ik niet uitcashen, heb toen de rest op zekerheidje ingezet van Bayern en kon daarna pas de rest uitcashen,.

Dus wat eerder gezegd werd klopt weer eens niet.

 

bewerkt door Dam (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Dam, welkom hier! Volgens mij heb ik in de post hieronder toch echt aangegeven hoe het zit. Lijkt me volledig te kloppen.

18 uur geleden zei Seabert:

Als je de eerste 50 euro hebt ingezet dan kun je je gestorte 50 euro nog niet opnemen. De opbrengst die je uit die eerste 50 euro haalt kun je wel uitcashen.

Mijn advies is het volgende. Zet 10 x 10 euro in (of 20 x 5 euro). Zoek 10 "zekerheidjes" uit. Mochten er 1 of 2 misgaan dan kun je nog steeds 80 euro cashen. Ik speel bijvoorbeeld zelf AZ - Eagles 1X (overwinning AZ of gelijkspel is goed) en Ajax - Zwolle 1X (overwinning Ajax of gelijkspel is goed) Je verdient hier natuurlijk bijna niets mee, maar je speelt je bonus wel rond.

Je kunt natuurlijk ook 1 x 100 inzetten op een "zekerheidje", maar als het dan mis gaat verlies je 50 euro. 

Succes ermee!

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziet er aardig uit Hillichance! Laat Twente - Vitesse dan maar gelijk worden.
Je zou nog kunnen overwegen om een "verzekering" te nemen. Wat geld inzetten op een overwinning van Twente en wat geld inzetten op een overwinning van Vitesse.
Succes vandaag!



Ik speel dit niet vaak, maar bij TOTO moet ik op minimaal 3 wedstrijden inzetten?


Hillichance, your chance to win...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had €10 op elke favoriet bij de eredivisie geplaatst, alleen nec-willem II op gelijkspel en nog €10 op een combi van alle negen wedstrijden. Helaas maar vier goed, maar als het goed is blijft er ongeveer €75 over en dus toch €25 winst. Mijn account staat op 0 en bij instelling staat geldprijzen op bankrekening, dus neem aan dat ik het snel op mijn rekening heb staan. Bedankt voor de tip!

Ontzettend stom trouwens dat ze die instelling standaard op overmaken naar je bankrekening zetten. Nu zijn ze me in elk geval kwijt tot de volgende mooie promo.

Mocht je trouwens daar op europese wedstrijden wedden, vergeet dan niet bij promoties die optie aan te vinken, dan maak je kans op €250.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Normaal gesproken speel ik zelf wel hoofdzakelijk single bets,  en daarnaast voor een klein gedeelte ook combi-bets. (De verhouding bij is daarin ongeveer 80% single bets tegenover 20% combi-bets.

Vandaag ga ik eens een keer een andere aanpak volgen. Ik heb een aantal losse bets in uiteenlopende wedstrijden al  geselecteerd, waar ik ook steeds behoorlijk veel vertrouwen heb.  Ik ga deze bets spelen in combinatie met de bet 'Celtic vs. Manchester City over 2,5 goals' @1,45 (bij Toto). Ik ga bekijken of het lukt om die bet bij Manchester City te gebruiken als een soort 'multiplier' voor een gedeelte van de bets van vanavond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Deze actie zou lopen t/m 16 oktober, maar TOTO heeft de actie gewoon verlengd t/m 13 november....Lekker van deze actie profiteren!!

Voorbeeld hoe het ook kan:

PSG - FC Basel


Is het aantal goals even / oneven?

50 euro op oneven (quote is 1,81)
50 euro op even (quote is 1,75)

Gegarandeerd € 87,50. Meteen cashen en dan heb je in ieder geval €37,50 verdiend.

Succes en veel plezier!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze actie zou lopen t/m 16 oktober, maar TOTO heeft de actie gewoon verlengd t/m 13 november....Lekker van deze actie profiteren!!

Voorbeeld hoe het ook kan:

PSG - FC Basel


Is het aantal goals even / oneven?

50 euro op oneven (quote is 1,81)
50 euro op even (quote is 1,75)

Gegarandeerd € 87,50. Meteen cashen en dan heb je in ieder geval €37,50 verdiend.

Succes en veel plezier!

 



0 goals alles weg?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 17-10-2016 om 15:52 zei Seabert:

Deze actie zou lopen t/m 16 oktober, maar TOTO heeft de actie gewoon verlengd t/m 13 november....Lekker van deze actie profiteren!!

Voorbeeld hoe het ook kan:

PSG - FC Basel


Is het aantal goals even / oneven?

50 euro op oneven (quote is 1,81)
50 euro op even (quote is 1,75)

Gegarandeerd € 87,50. Meteen cashen en dan heb je in ieder geval €37,50 verdiend.

Succes en veel plezier!

 

Op deze manier kan je inderdaad per account +/- €37.50 verdienen. Trommel je vrienden dus op zou ik zeggen!
 

Echter, ik denk dat TOTO een einde heeft willen maken aan het bovenstaande, nu de stortingsbonus bij een storting er niet meer tussen staat. Tevens is de actiepagina sinds korte tijd leeg: https://www.toto.nl/web/toto/bonus

Meer mensen die dit ervaren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...