Spring naar bijdragen

Bij TOTO.nl tijdelijk stortingsbonus tot 50 euro


SquareOne

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei BetNewb:

Op deze manier kan je inderdaad per account +/- €37.50 verdienen. Trommel je vrienden dus op zou ik zeggen!
 

Echter, ik denk dat TOTO een einde heeft willen maken aan het bovenstaande, nu de stortingsbonus bij een storting er niet meer tussen staat. Tevens is de actiepagina sinds korte tijd leeg: https://www.toto.nl/web/toto/bonus

Meer mensen die dit ervaren?

Inderdaad de bonus zou verlengd worden tot 13 november. Deze is nu niet meer beschikbaar? Weet iemand hoe dit zou komen? Wel begrijpelijk denk ik, het was toch makkelijk geld verdienen voor iedereen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei TheGreatOne:

De actie loopt nog tot 13 november en zou nog moeten werken @BetNewb

 

Een warm welkom op Onetime.

Na te hebben gebeld met de klantenservice van TOTO wisten zij toch echt te vertellen dat de actie vroegtijdig beëindigd is 'wegens diverse redenen', die zij niet nader specificeerden. Ik denk dat zij hebben ingezien dat deze actie vooral mensen aantrok die normaal niets met gokken hebben, maar zich slechts aangetrokken voelen door de gratis winstmogelijkheden. Ook zeiden zij dat een dergelijke actie de komende tijd niet meer waarschijnlijk is. Helaas dus. Ik ben echter wel benieuwd hoe het zit met de reeds geplaatste bets die gebruik hebben gemaakt van deze risicovrije winstmogelijkheid, mocht TOTO van mening zijn dat deze onrechtmatig waren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50€ voor een nieuwe klant is geen geld voor een marketing campagne. Uiteraard zullen mensen afhaken of niet meer verder spelen maar ook zullen er vele dit wel doen. En met het oog op de internationale concurrentie die eraan komt (denk aan Unibet, Bet365, Ladbrokers, Bwin etc) was dit een slimme zet. Juist het verlening en dan cancelen een hele rare actie, de actie liep al een hele tijd en konden ze zien wat het te weeg brengt. Dit geeft meer damage, ik kreeg nog een email dat ze gewoon de actie door zetten vorige week. Dank met het bellen met de klanten service @BetNewb, zo zijn we helemaal op de hoogte.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op de bonuspagina van TOTO staat het volgende:

"We hebben geconstateerd dat er door enkele spelers misbruik is gemaakt van onze Bonusactie. 
Hierdoor zijn wij helaas genoodzaakt geweest de TOTO Bonusactie stop te zetten. Je kunt nu meedoen met andere acties waaronder de actie waarbij je kans maakt op een reis naar El Clásico en met onze maandactie waarbij je kans kunt maken op prijzen tot maar liefst € 2.500!"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Betking:

Op de bonuspagina van toto staat het volgende:

"We hebben geconstateerd dat er door enkele spelers misbruik is gemaakt van onze Bonusactie. 
Hierdoor zijn wij helaas genoodzaakt geweest de Toto Bonusactie stop te zetten. Je kunt nu meedoen met andere acties waaronder de actie waarbij je kans maakt op een reis naar El Clásico en met onze maandactie waarbij je kans kunt maken op prijzen tot maar liefst € 2.500!"

Haha , nou ja , altijd nog beter dan " We hebben geconstateerd dat door de Onetime leden misbruik is gemaakt van onze bonusactie ".  ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zet het dan in je voorwaarden wat je wel en niet mag doen, dat doet elke online aanbieder. Het stopzetten omdat sommige gasten misbruik volgens hun eigen regels gemaakt hebben en dan voortijdig stopzetten benadeel je meer mee op lange termijn. Als ik Google kom ik nog wel op de actie maar staat er inderdaad het volgende:

https://www.toto.nl/web/toto/bonus

We hebben geconstateerd dat er door enkele spelers misbruik is gemaakt van onze Bonusactie. 
Hierdoor zijn wij helaas genoodzaakt geweest de TOTO Bonusactie stop te zetten.

Je kunt nu meedoen met andere acties waaronder de actie waarbij je kans maakt op een reis naar El Clásico en met onze maandactie waarbij je kans kunt maken op prijzen tot maar liefst € 2.500!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Yokosync:

Heeft iemand na woensdag nog geld uitgekeerd gekregen? Want wat normaal 2 werkdagen duurt duurt nu al bijna een week. Misschien dat dit temaken heeft met dat toto de actie stop heeft gezet

Hier hetzelfde, laatste uitbetaling (nog) niet aangekomen. Benieuwd of dit nog gebeurd aangezien ik eigenlijk niks tegen de regels heb gedaan. Is jou uitbetaling inmiddels wel aangekomen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Betking:

Hier hetzelfde, laatste uitbetaling (nog) niet aangekomen. Benieuwd of dit nog gebeurd aangezien ik eigenlijk niks tegen de regels heb gedaan. Is jou uitbetaling inmiddels wel aangekomen?

Ze gaan je heus wel uitbetalen, alleen enk ik dat je iets meer geduld moet hebben. Bij mij duurde het uitbetalen 4 werkdagen ongeveer en dat was weken geleden. En anders kun je altijd bellen, heb ze ook gebeld voor een andere vraag en waren erg behulpzaam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 maanden later...

De TOTO heeft een nieuwe wedoptie;

Je denkt zeker te weten dat een ploeg gaat winnen, maar ook dat er veel of heel weinig doelpunten worden gescoord. Voorheen moest je dit in 2 verschillende weddenschappen voorspellen. Dat hoeft nu niet meer! 

 

Een voorbeeld die de TOTO gebruikt is:

Je kan voor  morgen  in 1 wedoptie voorspellen dat Sparta van Vitesse wint en dat er meer dan 2,5 doelpunt wordt gescoord. De quotering daarvoor is 4,43!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...