Spring naar bijdragen

Bij TOTO.nl tijdelijk stortingsbonus tot 50 euro


SquareOne

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

3 dagen geleden een mail gehad van de TOTO waarin ik recht zou hebben op een 20€ bet, stond niet in mijn account, nog een keer inloggen, lezen en naar de voorwaarden gekeken maar stond niet bij mij promoties. Toen een bet geplaatst van €20,00 en ook kwam die niet naar voren maar wel op accept gedrukt dus toen werd er 20€ afgeschreven van mijn Nederlandse Loterij account. Meteen een mail gestuurd, reply van de TOTO e-mail (@ contact) maar ook nu na 3 dagen geen enkele reactie. De TOTO doet het goed de laatste maanden, veel advertenties op de televisie en mooie promoties voor hun spelers en betere odds van voorheen. Echter niet reageren op een email en een actie niet weggeven terwijl die persoonlijk gericht is aan mij (en zelfs de naam) is natuurlijk een kwalijke zaak. Zou ik de enige zijn geweest, denkt het niet en denk dat er wat mis gegaan is in hun systeem. Ik zal ze volgende nog een keer mailen of de chat proberen

 

Schermafbeelding 2019-06-29 om 15.23.14.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 30-6-2019 om 03:33 zei TheGreatOne:

Dank nu mee bezig en ze reageren snel maar probleem nog niet opgelost.

Contact gehad met de Whatsapp van de TOTO en hebben me verder geholpen. Het is nog niet ideaal omdat ze soms dubbele vragen stellen en elke x uren wachten op een reply. Daarnaast is mijn laatste bericht al 48 uur niet uitgelezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...