Spring naar bijdragen

Sports Betting n00b tips en free lunch


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Inzetten (gokken) op zaken waarbij je het gevoel hebt dat je controle hebt over de inzet is een prachtig fenomeen. Zo ben ik zelf ook gek om soms een gokje te wagen op de paardenraces, met de bingo of zelfs de roulette waar dit gevoel aanwezig is. poker en indirect blackjack was jarenlang echt mijn ding. Sinds een aantal maanden kriebelt het enorm om meer onderzoek te doen naar sports betting, aangewakkerd door mijn collega @Jackpot en enthousiaste poule leden die regelmatig (onderbouwde) tips geven ben ik mij op het pad aan het begeven in een wereld die vrij nieuw voor mij is. Ik neem jullie graag mee in deze ontwikkeling en proces van n00b naar een speler die hopelijk niet te veel hoeft bij te storten :-)

Op dit moment is het wedden op sport alleen toegestaan bij de TOTO (zowel online als fysiek een ticket kopen). De verwachting is dat volgend jaar de online gok markt open gaat en grote partijen zoals Bet365, 888sport en Unibet legaal onze Nederlandse markt gaan betreden. Ik zal mij dus in eerste instantie richten op inzetten bij de TOTO en ik weet ook dat de quotering hier lager zijn dan bij de concurrentie waar je vaak wel als Nederlander kan spelen. Het is voor mij puur het proces waar ik door heen wil gaan. Wat betekenen de termen en wat voor inzet mogelijkheden zijn er, waar kijk je naar en hoe interpreteer je statistieken. Juist bij sports betting speelt gevoel en emotie een veel grotere rol mee dan bijvoorbeeld bij Punto Banco. 

 Ik zal regelmatig een 'free betje' weggeven aan de lezers van de Onetime community om jullie te betrekken bij deze ontwikkeling om samen onze kleine overwinninkjes te vieren :-)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@bethdoth Er stond nog een mooie verdubbelaar 'free lunch' voor je open van 20€. Deze mag je vanavond inzetten inzetten op Bayer Leverkusen tegen CSKA Moskou 20:45 (Champions League Groep E). Winst op Bayer Leverkusen (quote van 1.65+) voor 20€. Als je deze bet accepteert dan mag je deze hier posten (voor de wedstrijd) als screenshot. Mochten ze gelijk spelen of dat de Russen los gaan dan betaal ik je persoonlijk 20€ terug :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei TheGreatOne:

@bethdoth Er stond nog een mooie verdubbelaar 'free lunch' voor je open van 20€. Deze mag je vanavond inzetten inzetten op Bayer Leverkusen tegen CSKA Moskou 20:45 (Champions League Groep E). Winst op Bayer Leverkusen (quote van 1.65+) voor 20€. Als je deze bet accepteert dan mag je deze hier posten (voor de wedstrijd) als screenshot. Mochten ze gelijk spelen of dat de Russen los gaan dan betaal ik je persoonlijk 20€ terug :-)

Mag alleen @bethdoth deze spelen of ook andere ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Jordi22 Jij mag vanavond mijn eerste handicap weddenschap gaan spelen Manchester City tegen Borussia Mönchengladbach. Een handicap weddenschap bij een voetbalwedstrijd is dat je één van de teams een virtuele voorsprong geeft. Dit wordt normaal gesproken gedaan als een van de teams een groot favoriet is. De handicap voor deze wedstrijd zetten we op 0-1 voor Borussia, ze starten dus met een 1-0 voorsprong en om deze weddenschap te moeten winnen moet Manchester City minimaal 2 doelpunten maken om te winnen zeg 2-1 of 3-2 in die orde. Als deze weddenschap goed is verdubbel je mooi je geld! Even je weddenschap hier posten als je dit ingezet (10€) hebt en wel verplicht de wedstrijd(stand) volgen :-) 

 

Ik hoorde vroeger regelmatig over handicap bij het sport betten en ik snapte er helemaal niks van. Nu doe ik mijn eerste stapje hiermee en als iemand dit mij kan uitleggen wat hierin een mooie strategie is hoor ik dat graag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@bethdoth Er stond nog een mooie verdubbelaar 'free lunch' voor je open van 20€. Deze mag je vanavond inzetten inzetten op Bayer Leverkusen tegen CSKA Moskou 20:45 (Champions League Groep E). Winst op Bayer Leverkusen (quote van 1.65+) voor 20€. Als je deze bet accepteert dan mag je deze hier posten (voor de wedstrijd) als screenshot. Mochten ze gelijk spelen of dat de Russen los gaan dan betaal ik je persoonlijk 20€ terug :-)


Ik ga hem vanmiddag invullen en zal een screenshot toevoegen.
Thanks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei TheGreatOne:

@Jordi22 Jij mag vanavond mijn eerste handicap weddenschap gaan spelen Manchester City tegen Borussia Mönchengladbach. Een handicap weddenschap bij een voetbalwedstrijd is dat je één van de teams een virtuele voorsprong geeft. Dit wordt normaal gesproken gedaan als een van de teams een groot favoriet is. De handicap voor deze wedstrijd zetten we op 0-1 voor Borussia, ze starten dus met een 1-0 voorsprong en om deze weddenschap te moeten winnen moet Manchester City minimaal 2 doelpunten maken om te winnen zeg 2-1 of 3-2 in die orde. Als deze weddenschap goed is verdubbel je mooi je geld! Even je weddenschap hier posten als je dit ingezet (10€) hebt en wel verplicht de wedstrijd(stand) volgen :-) 

 

Ik hoorde vroeger regelmatig over handicap bij het sport betten en ik snapte er helemaal niks van. Nu doe ik mijn eerste stapje hiermee en als iemand dit mij kan uitleggen wat hierin een mooie strategie is hoor ik dat graag.

Handicapuitleg klopt hier niet @TheGreatOne. Virtuele voorsprong klopt inderdaad, maar de tegenstander moet dan met minimaal 2 goals verschil winnen ipv 2 keer of vaker scoren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik plaats zelf ook nog een Draw No Bet op Tottenham Hotspur voor winst tegen AS Monaco (1,22) voor 10€ als ze winnen krijg ik een whooping 2,20€ erbij en bij gelijkspel mijn tientje terug. Mocht AS Monaco winnen ben ik mijn inleg (10€) kwijt.

 

Wanneer spelen jullie een DNB (Draw No Bet) in wat voor combinatie(s) en strategieën? Ik zie ook een Home No Bet en een Away No Bet staan wat betekend dit precies en wanneer gebruik je die? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei TheGreatOne:

Ik plaats zelf ook nog een Draw No Bet op Tottenham Hotspur voor winst tegen AS Monaco (1,22) voor 10€ als ze winnen krijg ik een whooping 2,20€ erbij en bij gelijkspel mijn tientje terug. Mocht AS Monaco winnen ben ik mijn inleg (10€) kwijt.

 

Wanneer spelen jullie een DNB (Draw No Bet) in wat voor combinatie(s) en strategieën? Ik zie ook een Home No Bet en een Away No Bet staan wat betekend dit precies en wanneer gebruik je die? 

Ik wens je natuurlijk eerst veel success en vooral plezier bij de stappen die je gaat maken in de sportsbetting jungle :-)

Ik gebruik DNB als ik er van overtuigd ben dat een team niet gaat verliezen, maar ik twijfel dan tussen een gelijkspel of een overwinning voor dat team. Als ik meer neig naar een overwinning dan speel ik DNB. Als ik te veel twijfel dan kan ik altijd nog een double chance spelen, maar dan is je quote ook meteen een stuk onaantrekkelijker.

Ter verduidelijking. Bij de wedstrijd Club Brugge - Leicester City van vanavond was ik ervan overtuigd dat Brugge niet zou winnen. Brugge is namelijk niet in al te beste doen en de Belgische competitie is van heel veel minder niveau dan de Engelse. Ik had dus 2 opties.

1. Brugge - Leicester 2 DNB @ 1,77
2. Brugge - Leicester X2 (gelijkspel of overwinning Leicester) @ 1,40

Ik heb uiteindelijk gekozen om "op safe" te spelen en heb gekozen voor optie 2. Er zullen mensen zijn die zeggen...."daar laat je value liggen" 

Nog even een korte uitleg over "home no bet" Je kunt dan alleen wedden op een gelijkspel of op een overwinning van de uitploeg. Wordt het toch een overwinning voor de thuisploeg dan krijg je jouw inleg terug. De uitleg over "away no bet"  lijkt me na de vorige zin overbodig :-)

Nogmaals succes gewenst. Ik zal dit topic zeker gaan volgen.


 

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Seabert Dank voor je uitgebreide uitleg. Een van de redenen voor mij en waarschijnlijk hele volksstammen is dat er heel veel nuances zitten hoe je kan inzetten. Het voelt een beetje als een combinatie als paarden wedden en poker. Met paarden gokken zijn er ook veel inzet combinaties nodig en de n00bs zoals ik gaan vaak voor de simpele inzetten (zoals winst paard of plaats en als ik gek doe een duo spelen). poker is ook een spel waarbij kennis en kunde je verder brengen. Sports betten gaan nog een stapje verder voor mij gevoel. Welke wedstrijden (of sporten) pak je mee en waar zie je de plus expected value, kennis van het spel, onderzoek en de strategie die je hierop gaat uitvoeren.

 

Jou voorbeeld van van Club Brugge tegen Leicester City is een mooi voorbeeld voor mijn beeldvorming en ga ik ook zeker proberen de aankomende periode. Gevoel krijgen en je hand niet overspelen lijkt voor mij in dit stadium cruciaal :-)

 

Gebruik je zelf ook wel eens de home no bet optie?

Wat ga je vanavond spelen en waar let je op? Ik zie AS Roma (spelen uit) vanavond winnen tegen FC Viktoria Plzeñ. Dan zou zo'n Draw No Bet of de X2 een goede optie zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op de verschillende sport betting aanbieders verschilt het nog al met de quoteringen. Dit kunnen we ongetwijfeld onder het kopje rake/spread vermelden. Als je veel speelt en bij een broker die lagere quoteringen geeft op je inzetten dan spoel je dus potentiële winsten weg of loop je sneller leeg als ik het goed begrijp. De TOTO heeft wel regelmatig leuke acties en promoties en die zouden dat ongetwijfeld weer goed kunnen maken. Bij de TOTO ga je wel 29% kansspelbelasting betalen bij prijzen die hoger zijn dan 449€ dus daar zal ik ook op letten dat ik daar niet boven kom. Maar uiteraard speel ik wel de Tot0-13 mee voor 1€ inzetje waarbij de minimale jackpot (13 uit 13 goed) 10.000€ bedraagt aankomende week.

 

De actie van TOTO in de maand september is:

Hoe maak ik kans op € 1.500 cash?

 

  • Speel TOTO
  • Speel voor min. € 25 in de maand september

 

Voor elke veelvoud van € 25 die jij bij TOTO speelt in deze maand maak je extra kans op € 1.500!

Het prijzenpakket:

  • 1x € 1.500 cash
  • 1x € 250 cash
  • 3x € 50 speltegoed
  • 4x € 25 speltegoed

 

> Klik hier voor de volledige actievoorwaarden.

Deze actie loopt t/m 30 september 2016.

Veel succes!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei TheGreatOne:

@Jordi22 jij bent zeker een blij man :-) @bethdoth toch niet te geloven dat het na die 2-0 nog mis ging, ligt het aan je karma :-)  Ga je voor de verdubbelaar of 20€ :-)

 

Inderdaad ongelofelijk! Karma zou het niet moeten kunnen zijn ;) haha.
We gaan nog 1x voor de verdubbelaar.. ? Let me know, of zet jij hem in? ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei bethdoth:

Inderdaad ongelofelijk! Karma zou het niet moeten kunnen zijn ;) haha.
We gaan nog 1x voor de verdubbelaar.. 1f602.png Let me know, of zet jij hem in? 1f60e.png

Ik ga een hele mooie uitzoeken en zet er persoonlijk ook 40€ op zodat mijn karma zijn werk kan doen en jij kan meeliften. Kom er op terug en laat het je op tijd horen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga vandaag voor de doelpunt weddenschap. In de zogenoemde over/under weddenschap ga ik voorspellen hoeveel doelpunten er gescoord gaan worden in de wedstijd van vanavond FC Utrecht tegen FC Groningen om 20:00 uur. Ik verwacht met mijn beperkte kennis het het een voetbal doelpunten frenzy wordt en ga inzetten op: Meer (Over) dan 2.5 voor 1.56 quotering. Dit betekent dat er minimaal 3 doelpunten in totaal gescoord moeten worden over de hele wedstrijd. Daarnaast ga ik ook inzetten op meer (over) 3.5 voor een 2.56 quotering en moeten er minimaal 4 doelpunten vallen. Ik pak ook nog meer dan 1.5 mee (meer dan 2 doelpunten) in de 1e helft mee voor een quotering van 2.29.

Ik zet in totaal 5€ per inzet in (15€ totaal) en kom vanavond terug met het eindresultaat.

 

Kunnen de kenners mij uitleggen wanneer het goed is om deze weddenschap te spelen? Ik kan mij goed voorstellen dat als je 2 aanvallende teams hebt dit een slimme keuze zou kunnen zijn?

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei TheGreatOne:

Ik ga vandaag voor de doelpunt weddenschap. In de zogenoemde over/under weddenschap ga ik voorspellen hoeveel doelpunten er gescoord gaan worden in de wedstijd van vanavond FC Utrecht tegen FC Groningen om 20:00 uur. Ik verwacht met mijn beperkte kennis het het een voetbal doelpunten frenzy wordt en ga inzetten op: Meer (Over) dan 2.5 voor 1.56 quotering. Dit betekent dat er minimaal 3 doelpunten in totaal gescoord moeten worden over de hele wedstrijd. Daarnaast ga ik ook inzetten op meer (over) 3.5 voor een 2.56 quotering en moeten er minimaal 4 doelpunten vallen. Ik pak ook nog meer dan 1.5 mee (meer dan 2 doelpunten) in de 1e helft mee voor een quotering van 2.29.

Ik zet in totaal 5€ per inzet in (15€ totaal) en kom vanavond terug met het eindresultaat.

 

Kunnen de kenners mij uitleggen wanneer het goed is om deze weddenschap te spelen? Ik kan mij goed voorstellen dat als je 2 aanvallende teams hebt dit een slimme keuze zou kunnen zijn?

 

Aanvallende teams is 1 ding idd, daarnaast is het wel fijn als de verdediging wat gaten vertoond, maar vaak is dit standaard het geval wanneer de nadruk op aanvallen ligt, de counter...

 

Ik moet trouwens zeggen dat ik bij deze wedstrijd niet meteen aan overs denk, wel bij bijvoorbeeld MVV - Jong Ajax, MVV is een prima ploeg en valt veel aan, Ajax is ook veel met de aanval bezig en heeft niet een heel goede verdediging, maakt altijd een goal, en krijgt er ook bijna altijd 1 tegen. Maar goed, wat betreft jouw wedstrijd, ik zie Groningen uit niet heel makkelijk scoren, dus eigenlijk ga ik er vanuit de je voor je overs vrijwel geheel afhankelijk bent van goals van Utrecht, en dat maakt je bet vrij lastig, maar succes!

bewerkt door wauzzzzz (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...