Spring naar bijdragen

Sports Betting n00b tips en free lunch


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Vandaag finale champions league 2019. Spannend . 

Laatste tijd zeer druk op werk en geen tijd gehad voor sports Betting en een gokje wagen . 

Speciaal vandaag vrij gevraagd op werk om deze match te zien . Do ik elke jaar met finale . Uiteraard een kleine bet geplaatst om de wedstrijd extra spannend te maken . Wie weet , misschien lady luck is on mijn zijde . 

Vandaag is het football dag !!! 😋

 

 

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond Ajax-Tottenham een mooiere wedstrijd om te kijken eerlijk gezegd ( afgezien het feit dat Ajax werd uitgeschakeld ) . Ik denk als Ajax vandaag had gespeeld dan hadden we een mooiere match gehad ( mijn persoonlijke mening hoor )  . Maar goed dit krijg je meestal als 2 Engelse clubs tegen elkaar moeten spelen !! 😉

Anyway , Liverpool de kampioen !!

Laatste bet van de laatste wedstrijd van dit seizoen , dan maar hopen dat ik volgende seizoen wat meer tijd hebt om te betten en mijn geluk op proeve stellen .

5 wedstrijden ( met deze finale erbij )  in systeem gecombineerd . Is niet veel maar ....

 Totale inzet :  4 euro

potentieel winbedrag : 208 euro  ( Winst : 204 euro ) .

 

1-Tottenham - liverpool  0-2 ( Fulltime liverpool ) 

2- córdoba  -  osasuna    2-3  ( Fulltime osasuna )

3- fc inter turku - Ilves     2-3  (Fulltime Ilves )

4- RoPS -   HJK                   0-1 ( Fulltime HJK )

5- HIFK  - VPS                     2-1 (Fulltime HIFK )

 

 

ToTo 3.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

 @Predictor komt er een  topic voor  EK 2020   . ? .  !!!!!  hope you do'nt mind me asking this !! 

 

Anyway

 

Vandaag een dagje vrij gehad , effe kijken naar onze vertrouwde bookmaker TOTO . Een paar centjes gewonnen !!! ( lady luck    ) 

Een reeks wedstrijden van EK kwalificatie gekozen en 2 bets geplaatst .

Eerste serie :

4 wedstrijden gecombineerd , alle 4 goed !! 

Inzet : 50 euro

Pot winbedrag : 186    Winst : 136 euro

 

Denemarken  - georgië   5-1 ( F-time Den )

Tsjechië - Montenegro 3-0  ( F-time Tsje )

Spanje -  zweden  3-0  ( F-time Spanje )

letland -  slovenie  0-5  ( F-time Slove )

 

 

Tweede Serie :

Zes wedstrijden Gecombineerd ( sys ) , alle 6 goed !!

Inzet : 50 euro

Pot winbedrag : 358 euro   -  Winst : 308 euro

 

Totale winst van 2 bets :  444 euro 

 

Ik moest dat briefje vouwen zodat ie in de foto past  ( sorry ) .

 

polen-  israel  4-0  ( F-time polen )

Spanje -  zweden  3-0  ( F-time Spanje )

Faeröer - Noorwegen 0-2  ( F-time Norwegen )

Denemarken  - georgië   5-1 ( F-time Den )

letland -  slovenie  0-5  ( F-time Slove )

Tsjechië - Montenegro 3-0  ( F-time Tsje )

 

 

T 1 .jpeg

T 2.jpeg

T3.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Skale:

Wederom een uitstekend volwassen antwoord.

my friend ,

Als dit als een compliment bedoeld is , dan mijn dank is groot .

Is dit als sarcasme bedoeld , dan weet ik eerlijk gezegd niet zo goed wat je van mij verwacht  .

Ik post af en toe deze patronen  ( en ik kies deze series zorgvuldig , want ik heb veel meer dan wat je hier ziet en ik kan ze hier niet allemaal posten . daar is een goed reden voor) ,

Want :

1- dat mag ik doen ( ik heb niks van moderators gehoord, dus het moet verder goed zijn )

2- zodat je goed kijkt en hopelijk wat leert . Of je now dat doet , of niet , is your own business . Mag je zelf bepalen n . Want het antwoord ligt daar recht voor je neus . Enige wat je moet doen , is goed kijken en je gezond verstand gebruiken .

Dat gezegd hebbende ,

Elke sport better ,  zelfs pro's die hun brood mee verdienen  ( en geloof me , ik ken er een paar ) , heeft  weleens een tegenvaller en verliest . Er is simpelweg geen enkel sport better in de wereld die het altijd goed kan beoordelen en elke keer een succesvolle hit maakt  . Het gaat eerder om hoe je daarmee omgaat en vooral , of je mentaal sterk genoeg bent om die emoties buiten de deur houden en gedisciplineerd doorgaan .  

Ik heb sinds vorige jaar rond 7k winst . dit bedrag was 11k . dus 4k verlies  , 7k winst in total ( in één jaar tijd ) . En als je dit vergelijkt met jongens die afgelopen jaar een BMW hebben gekocht van hun winst , dan stelt dit echt hellemaaal , drie keer niks voor.  

Uiteraard , ik kan ook mijn verlies hier posten maar daar heb jij niks aan  want daar kan jij niks van leren . Want dan krijg je een foute patroon zien en er is ergens een foute berekening gemaakt  . Pro's doen dit soort foute scenario's soms ( met opzet ) om hun sporen te wissen en the bookmakers op h verkeerde been zetten .

Plus factor GELUK . Die heb jij ook nodig ( ongeacht hoe goed je bent ) .  

Kijk naar onderstaande voorbeeld ( screen shot ) . zoals je ziet ik heb hier 4 van de 5 wedstrijden goed . Frankrijk - Turkije is niet goed want Frankrijk verloor 2-0 tegen Turkije . Now, ik kan dit posten hier maar daar heb jij niks aan . Er zit overduidelijk een foute patroon in deze serie . Elke goeie sport better die niet  te slordig aan het werk gaat , had je kunnen zeggen dat Frankrijk - Turkije gaat gelijkspel of een winst voor Turkije worden . Zoals je ziet ik had 30 euro verloren . Zeer slordig !!   Dus dit kan ook gebeuren . 

Probeer maar goed kijken ( i.p.v praten ) en use je gezond verstand , dan hoop ik ook dat je heel veel geld gaat verdienen . Ik zag toevallig dat je 2e geworden was met @Predictor challenge , dus zo te zien je bent goed op weg naar de succes !!  wie weet , misschien kom jij hier opdagen met een paar mooie bets en ik kan ook daarvan effe genieten en wat extra leren !! 

Cheers , 

Pat 

 

 

Fout .jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

This one , Speciaal voor my dear romantic friend @CJAcesRule   ( bekend als kees de belastingambtenaar  ) .

Hierna  effe de rust inblazen , want kees heeft voorlopig genoeg werk !! He's doing a great job !!  😄

 

On business !!

 

KE Rondes  EK 2020

6 wedstrijden in Sys gecombineerd . Alle 6 goed . ( lady luck 😉 ) .

Complimenten voor TOTO , interessante odd's . Sommige zelfs hoger dan andere bookmakers .

 

Inzet : 60 euro

Pot winbedrag : 349 euro

Winst : 289 euro .

Ik most dat briefje alweer vouwen want hij past niet de foto . ( sorry ).

 

1- Rusland -  Cyprus  1-0  ( F-time Rusland )

2- België  - Schotland  3-0  ( F-time Belg  )

3- Italië  -  Bosnië   2-1  ( F-time Italia )

4 -Liechtenstein -  Finland  0-2  ( F-time Finland )

5- Azerbeidzjan - Slowakije  1-5  ( F-time Slowa )

6-  Albanië -  Moldavië  2-0  ( F-time Albanië ) .

 

 

T 15 .jpg

T 16.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Pat:

Dacht je dat ?

is dat zo gek? je plaatst toch alleen TOTO bets en geen 365bet, overigens mag/kan jij niet op 365 spelen tenzij je een VPN, woonadres, en documenten dat je daar woont op jouw naam kunt overhandigen. Ging het maar zo makkelijk...
Dus hoe doe jij dat dan als dat jouw account zou zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei Dopey:

is dat zo gek? je plaatst toch alleen Toto bets en geen 365bet, overigens mag/kan jij niet op 365 spelen tenzij je een VPN, woonadres, en documenten dat je daar woont op jouw naam kunt overhandigen. Ging het maar zo makkelijk...
Dus hoe doe jij dat dan als dat jouw account zou zijn?

Dat is een gezamenlijk pot , Bud . Even goed nadenken !  . Alleen TOTO posten Will niet zeggen dat ik geen online speel . Zo te zien , je weet veel meer over mijn leven dan mezelf ( heeft vast met je ervaring te maken ) . 

De bet wat je boven ziet is geplaatst door 2 mensen ( ik en mijn maat in UK die de bet geplaatst heeft ( dit was ook eerder in this topic aangegeven ) . Sommige bets doen we samen ( dit had ik al eerder aangegeven als je goed had opgelet ) . Ik speel ook bij LV bets en plaats ik meerdere bets voor een andere maat van me in Canada . ( als je dat niet erg vindt althans , anders gaan we gelijk mee kapen hoor  😃 ) . 

Bovendien je kan wel vanuit NL daar spelen ., daar ga ik verder niet op in . 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei Dopey:

je moet een heel zwaar leven hebben daar op Schiphol of niet.

Als jij het zegt , !! dan moet het goed zijn . 

Jou weet ik niet , maar ik ga TGO’s advies volgen . Back on topic . Vakantie periode , hopelijk na vakantie krijgen we mooie bets en wedstrijden te zien . 

BTW ,ToTo doet het laatste tijd  veel beter dan andere online bookmakers . Vooral qua odd’s . !!! Dat is mij opgevallen . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei rhellevo:

 

@Pat 

zou fijn zijn voor mij/ons dat je je bets op onetime zet voordat de wedstrijden zijn gespeeld, zo kan ik ze misschien ook spelen.

alvast bedankt.

Je bedoelt je hebt vertrouwen in een Domme Amerikaan ??? (  dat was hoe ik hier uitgemaakt werd door jou en je vrienden  ) . 

Laatste keer dat ik jou wou helpen en tip geven was het gelijk na mijn eerste post een oorlog uitgebroken . Dat werd mij dus niet in dank afgenomen .ken je wel nagaan , ik wil jou helpen en tips geven en wat doe jij ?  Je maakt mij en mijn hele familie voor dom en achterlijk uit en dit terwijl je ze niet eens kent en alleen maar omdat ze in VS geboren zijn . !!!  Als jij werkelijk denkt dat je en je vrienden stelletje experts en pro’s zijn  ( wat ik je wel vaker heb horen zeggen trouwens ) , dan heb jij mijn bets ook niet nodig . 

Ik kan hier verder op in gaan , maar wat mij betreft , h advies van TGO volgen en on topic blijven is  the right crs of action here !! Dus laat ik het hier verder bij zitten en ik gun je verder heel veel winst met je bets . 

PS , desondanks van wat je bent , ik post mijn bets met een goeie bedoeling ( dit had ik in mijn voorgaande posten uitgelegd ) . Echter ik merk enige frustratie in h forum . Mochten jullie ( incl moderators , (  want die behoren ook tot je goeie vrienden neem ik aan   )  daar problemen mee hebben , hoor ik het graag zodat ik ze niet meer post . No hard feelings !!! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...