Spring naar bijdragen

Sports Betting n00b tips en free lunch


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

21 uur geleden zei Dopey:

FC Twente is uitgesloten om Europees te spelen, dus winnen/verliezen maakt niks uit. Ze spelen thuis en dan kom ik weer met mijn voorbeeld hiervoor, spelen thuis voor eigen supporters en willen heus wel winnend afsluiten. Je Guru komt zeker uit Groningen en rijmt zeker op Kabouter of niet? ;) die heeft een lichte voorkeur voor de plaatselijke club, dus zou deze tip niet al te serieus nemen haha.

 

Hahah ik tip zelden Groningen en zeker nu niet. Twente wint dat gewoon en voor Groningen is het een verloren seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...

Vandaag geeft Unibet mij een free lunch. Mooie actie hebben ze nu.

 

Om 18:00uur spelen onze Hollandse leeuwinnen de kwart finale voetbal tegen het altijd sterkte Zweden. Op papier is Zweden ook het sterkst, echt zit Holland in een geweldige flow en zullen ze er alles aan doen om deze trend door te zetten omdat er geschiedenis geschreven kan en gaat worden in het Hollandse dames voetbal (waar ik erg blij mee ben).

 

Goed, nu gaan we natuurlijk op de banken staan als Nederland wint! Stel Zweden wint toch dan kan ik het verdriet wegspoelen met  een winst van 44€ (20€ inleg met quotering van 3,20). Daarnaast het ik een OPT-IN actie gedaan, als Zweden wint (omdat ik daar op heb ingezet (kan ook andersom) of een andere kwart finale) dan krijg ik 5€ free bet per gescoord doelpunt van de Zweedse vrouwen. Het mag dus ook wel 3-4 worden zodat ik nog een extra 20€ aan freebets mee pakt.

 

Wat vinden jullie van het vrouwen voetbal en belangrijker nog zetten jullie hier op in en waar let je op?

Schermafbeelding 2017-07-29 om 17.00.13.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei TheGreatOne:

Vandaag geeft Unibet mij een free lunch. Mooie actie hebben ze nu.

 

Om 18:00uur spelen onze Hollandse leeuwinnen de kwart finale voetbal tegen het altijd sterkte Zweden. Op papier is Zweden ook het sterkst, echt zit Holland in een geweldige flow en zullen ze er alles aan doen om deze trend door te zetten omdat er geschiedenis geschreven kan en gaat worden in het Hollandse dames voetbal (waar ik erg blij mee ben).

 

Goed, nu gaan we natuurlijk op de banken staan als Nederland wint! Stel Zweden wint toch dan kan ik het verdriet wegspoelen met  een winst van 44€ (20€ inleg met quotering van 3,20). Daarnaast het ik een OPT-IN actie gedaan, als Zweden wint (omdat ik daar op heb ingezet (kan ook andersom) of een andere kwart finale) dan krijg ik 5€ free bet per gescoord doelpunt van de Zweedse vrouwen. Het mag dus ook wel 3-4 worden zodat ik nog een extra 20€ aan freebets mee pakt.

 

Wat vinden jullie van het vrouwen voetbal en belangrijker nog zetten jullie hier op in en waar let je op?

Schermafbeelding 2017-07-29 om 17.00.13.png

super wedstrijd weet niet of je hem nog af hebt  hebt durven kijken.

jammer van je verlies.

 maar is een kruimeltje wat je verloren bent

knokken tot de laatste minuut ondanks dat ze voor stonden.

en de straten mogen de volgende keer ook helemaal oranje zijn.

en van de sanden de arjan robbe onder der vrouwe

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...

Het sport seizoen is weer begonnen en ik ga mij natuurlijk ook weer roeren. Vandaag een free bet gekregen bij Bwin (al een hele tijd niet gespeeld) en een zeer risico volle bet gedaan maar als PSV verzaakt en Roda houdt gelijkspel pak ik ruim 200$ gratis en doe ik in mijn Vegas potje voor Maart 2018.

Schermafbeelding 2017-08-27 om 15.13.17.png

Schermafbeelding 2017-08-27 om 15.12.42.png

Schermafbeelding 2017-08-27 om 15.10.54.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

psv leidt momenteel aan borderline.

opbouwen en afbreken.

dus niet eens zo slecht bedacht een gelijk spel.

alle verloren psv bonnetjes ga ik opsparen en dan ga ik naar de herdgang en

dan zorg ik dat ik er eerder als hun ben ,en leg ik die bonnetjes op het trainings veld met een paar kaarsjes erbij en een gouden enveloppe ,dat ze worden uitgedaagd door

de f-jes van fc eindhoven.

en dan ga ik dat stiekum filmen en zet ik het op youtube of naar omroep brabant.

en als ze dan de eerst volgende wedstrijd niet de sterren van de hemel spelen

dan zou ik niet op psv meer inzetten .

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 weken later...

Voor vanavond --> 

Over 3,5 cards bij

Ostersunds - Hertha 

Nice - Vitesse 

Quotering: 2.4 

Scheids bij Ostersunds haalt die line 9/9 en bij Nice 7/9 

Verder small stake op rode kaart in wedstrijd Salzburg tegen Marseille @ 3.9 (Laatste 9 wedstrijden Europees 6 gele kaarten) en small stake op rode kaart bij Astana - Slavia (Scheids afgelopen 4 wedstrijden drie keer rood) @ 4. 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei LMGB024:

Voor vanavond --> 

Over 3,5 cards bij

Ostersunds - Hertha 

Nice - Vitesse 

Quotering: 2.4 

Scheids bij Ostersunds haalt die line 9/9 en bij Nice 7/9 

Verder small stake op rode kaart in wedstrijd Salzburg tegen Marseille @ 3.9 (Laatste 9 wedstrijden Europees 6 gele kaarten) en small stake op rode kaart bij Astana - Slavia (Scheids afgelopen 4 wedstrijden drie keer rood) @ 4. 

 

Ik wilde deze bet(s) plaatsen bij de Primera via de TOTO. Maar dit soort ingewikkelde bets nemen ze niet aan (lukt niet via de terminal). Dank voor je tips, hopelijk valt het de goede kant op voor je, keep us posted.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...