Spring naar bijdragen

Sports Betting n00b tips en free lunch


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

10 uur geleden zei TheGreatOne:

Ik ga vandaag voor de doelpunt weddenschap. In de zogenoemde over/under weddenschap ga ik voorspellen hoeveel doelpunten er gescoord gaan worden in de wedstijd van vanavond FC Utrecht tegen FC Groningen om 20:00 uur. Ik verwacht met mijn beperkte kennis het het een voetbal doelpunten frenzy wordt en ga inzetten op: Meer (Over) dan 2.5 voor 1.56 quotering. Dit betekent dat er minimaal 3 doelpunten in totaal gescoord moeten worden over de hele wedstrijd. Daarnaast ga ik ook inzetten op meer (over) 3.5 voor een 2.56 quotering en moeten er minimaal 4 doelpunten vallen. Ik pak ook nog meer dan 1.5 mee (meer dan 2 doelpunten) in de 1e helft mee voor een quotering van 2.29.

Ik zet in totaal 5€ per inzet in (15€ totaal) en kom vanavond terug met het eindresultaat.

 

Kunnen de kenners mij uitleggen wanneer het goed is om deze weddenschap te spelen? Ik kan mij goed voorstellen dat als je 2 aanvallende teams hebt dit een slimme keuze zou kunnen zijn?

 

Je lijkt wel een bet prof ! alles goed !!!

10 uur geleden zei TheGreatOne:

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank @wauzzzzz voor je heldere uitleg. 

 

Ik had gisteren dus geluk en mijn geld in 4 weddenschappen verdubbeld vanwege inderdaad de doelpunten frenzy in Utrecht (dankzij FC Groningen).

16 september 2016 TOTO € 5,00 7,95
16 september 2016 TOTO € 5,00 11,45
16 september 2016 TOTO € 5,00 12,80
16 september 2016 TOTO € 5,00

7,80

 

 

 

Ik zal vandaag nog een mooie bet gaan spelen in een wedcombinatie die voor mij helemaal nieuw is en zal ik later op de dag posten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga vandaag voor de meervoudige inzet bij een voetbalwedstrijd, ook wel de parlay strategie genoemd. Met deze combinatie inzet ga ik inzetten op meerdere wedstrijden (voorspellingen) en als één wedstrijd verkeerd voorspeld is ben ik mijn totale inleg kwijt! Ik ga in dit geval inzetten op 3 wedstrijden. FC Twente - ADO Den Haag (winst ADO Den Haag), Vitesse - Go Ahead Eagles (winst Vitesse) en Willem II tegen Excelsior (winst Willem II). 

Stel ik had 5€ per wedstrijd ingelegd en zou alles goed hebben dan pak ik (winst ADO 2,61  x 5 = 13,05€) (winst Vitesse 1,37 x 5 = 6,85€) en (winst Willem II 1,61 x 5 = 8,05€) voor een totaal van = 27,95 - 15€ investering = netto winst van 12,95€. Nu mag er 1 of meer wedstrijden mis gaan om toch nog wat geld over te houden. In de Parlay weddenschap moeten ze dus allemaal goed zijn maar gaat het vliegwiel aan en is het rendement ook meteen een stuk groter.

2,61 x 1,37 x 1,61 = 5,75 (totale noteringen) x 15€ inleg = 86,25€ - 15€ inleg is een netto resultaat van = 71,25€

 

 Nu heb ik rotsvast vertrouwen dat ADO Den Haag de boel vanavond gaat aanstampen tegen FC Twente en zal ik in de volgende post nog wat extra inzetten doen op puur deze wedstrijd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn gok voorspelling is dat er bij FC Twente tegen ADO Den Haag (vanavond 17/9 om 18:30) meerdere doelpunten gaan vallen en dat Den Haag de uitoverwinning gaat pakken. ADO zit in een lekkere flow en dat  kunnen we van FC Twente niet echt zeggen. De laatste 2 uitwedstrijden zijn zelfs met winst afgesloten voor ADO Den Haag. Ik gok op de Chinese magic en een dikkere bankroll voor mij zo rond de klok van half 9 ;-)

Winst ADO 5€ inleg voor 2,61 = in potentie 13,05€ opbrengst

Handicap 0 - 1 voor Den Haag voor 1,44 x 5€ inleg = 7,20€

Over 2.5 (er wordt 3 of meer doelpunten in totaal gescoord) voor 1,55 x 5€ inleg is = 7,75€

Exacte einduitslag 0-1 (9,09) 0-2 (12,50) voor 1€ per inzet

Gokje Halftime/Fulltime FC Twente - ADO DenHaag (voor rust moet Twente voorstaan en bij einde van de wedstrijd moet ADO winnen) voor een quote van 33,27 zet ik 2€ op om een omzet te pakken van 66,54€ 

En 5€ inleg dat beide teams scoren in deze wedstrijd voor 1,45 = 7,25€

Twente en/of Den Haag scoren in beide helften a 3,01 (4€ per inzet = 8€ totale inzet)

En eerste doelpunt valt in de eerste 10 minuten voor een quote van 3,59 met een inzet van 3€

 

 

In totaal zet ik deze wedstrijd 35€ in en zal het een feestje worden om deze wedstrijd mee te kijken. Hup ADO :-)

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

1 minuut geleden zei TheGreatOne:

Mijn gok voorspelling is dat er bij FC Twente tegen ADO Den Haag (vanavond 17/9 om 18:30) meerdere doelpunten gaan vallen en dat Den Haag de uitoverwinning gaat pakken. ADO zit in een lekkere flow en dat  kunnen we van FC Twente niet echt zeggen. De laatste 2 uitwedstrijden zijn zelfs met winst afgesloten voor ADO Den Haag. Ik gok op de Chinese magic en een dikkere bankroll voor mij zo rond de klok van half 9 ;-)

Winst ADO 5€ inleg voor 2,61 = in potentie 13,05€ opbrengst

Handicap 0 - 1 voor Den Haag voor 1,44 x 5€ inleg = 7,20€

Over 2.5 (er wordt 3 of meer doelpunten in totaal gescoord) voor 1,55 x 5€ inleg is = 7,75€

Exacte einduitslag 0-1 (9,09) 0-2 (12,50) voor 1€ per inzet

Gokje Halftime/Fulltime FC Twente - ADO DenHaag (voor rust moet Twente voorstaan en bij einde van de wedstrijd moet ADO winnen) voor een quote van 33,27 zet ik 2€ op om een omzet te pakken van 66,54€ 

En 5€ inleg dat beide teams scoren in deze wedstrijd voor 1,45 = 7,25€

Twente en/of Den Haag scoren in beide helften a 3,01 (4€ per inzet = 8€ totale inzet)

En eerste doelpunt valt in de eerste 10 minuten voor een quote van 3,59 met een inzet van 3€

 

 

In totaal zit ik deze wedstrijd 35€ in en zal het een feestje worden om deze wedstrijd mee te kijken. Hup ADO :-)

 

 

 

Ik heb niks ingezet voor vanavond, maar wat ga ik genieten van je bets !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35€ inzet en 27,04€ terug = 7.96€ verlies en dan te beseffen dat ik ADO als winnaar zag (en totaal mis zat (4 -1 voor FC Twente). Gelukkig maakte de vele doelpunten wat goed.

 

Vanmiddag een veilig betje doen op Excelsior tegen Ajax (winst Ajax voor 1,63 quotering) 10€

Daarnaast is natuurlijk de grote Grand Prix in Singapore met onze eigen Max Verstappen op startplek 4. Nu ga ik ook een inzet plaatsen op de zogenoemde Head to Head matchup F1 Bets. Dit houdt in dat de aanbieder (TOTO in dit geval) je laat kiezen tussen 2 coureurs en je mag gokken welke de beste klassering krijgt. Nu ben ik net zoals jullie een groot fan van Max en hopelijk scoort die veel punten op dit prachtige circuit van Singapaore! Ik heb gekozen voor de Head to Head (H2H) van Max Verstappen - Kimi Raikkonen met een quotering van 1,34 versus 2,64. Nu is op dit circuit belangrijk hoe de start positie is en daar heeft Max een goede voorsprong net voor Raikkonen. We hopen en denken dat Max gewoon voor Raikkonen blijft, maar.  

Ik ga toch inzetten op Kimi Raikkonen voor een prachtige quotering van 2.64 met een inzet van 50€ (potentieel winst bedrag 132 - 50 = 82€). Als Max voor hem blijft ben ik ook tevreden en mocht er wat mis gaan om dit smalle circuit (en Max neemt nu eenmaal een hoop risico) dan kan die zo maar eens snel geparkeerd staan en zal Kimi een betere eind positie hebben. 

Ik merk dat het nog leuker is om sport te kijken als je er een inzet(jes) op gedaan hebt en dat maakt sportsbetting een winnaar en zal dat ongetwijfeld in populariteit gaan toenemen als de online gok markt opengaat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit dat ik bij de TOTO voor de Head to Head F1 in Singapore een combinatie moet maken met 3 races voor H2H. Ik neem buiten Kimi ook Ricciardo (1,05) mee tegen Valtteri Bottas en dat Fernando Alsonso (1,44) voor blijft op Felipe Massa een een totale quotering van 3,99. Dit kan een mooie middag gaan worden. Hup Max!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei jordi22:

Tijd voor een nieuwe free bet lunch dus :P Als je toch altijd alles goed hebt ;) kun je ons ook wat leren.

Als ik @bethdoth netjes heb geholpen en mijzelf en hem niet in de vingers heb gesneden komt er weer een mooie free bet voor een ieder aan :-)

 

@Bethdoth ik heb een mooie voor je (en mijzelf) Morgen (20 september) speelt FC Ingolstadt 04 tegen Eintracht Frankfurt om 20:00 uur.

 

De statistieken en mijn gevoel zegt dat Eintracht Frankfurt dit gaat winnen (quote van 3,13 bij de Toto) Echter gaan we jou bet verzekeren en mag je inzetten op Draw No Bet voor Eintracht Frankfurt voor 2,14. Dus bij een gelijk spel krijg je de 40€ terug en moeten we het nog een keer gaan doen. Bij winst van Eintracht Frankfurt pak je 85,60€ en sta je met deze free lunches in de plus. Verliest Eintracht Frankfurt en spelen ze ook niet gelijk en wint de in een heel slecht zittende flow FC Ingolstadt ben ik en jou screwed! (dan betaal ik je 40€ terug als deze free lunch) en gaan we beiden huilen :-)

 

Ik run als een god de laatste dagen met gokken en speel deze wedstrijd ook mee om jou karma beetje op te vijzelen :-)

Als je deze mee wilt doen laat even een postje achter met een screenshot en dan hoeven we alleen nog maar te rooten voor morgenavond. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei TheGreatOne:

Als ik @bethdoth netjes heb geholpen en mijzelf en hem niet in de vingers heb gesneden komt er weer een mooie free bet voor een ieder aan :-)

 

@Bethdoth ik heb een mooie voor je (en mijzelf) Morgen (20 september) speelt FC Ingolstadt 04 tegen Eintracht Frankfurt om 20:00 uur.

 

De statistieken en mijn gevoel zegt dat Eintracht Frankfurt dit gaat winnen (quote van 3,13 bij de Toto) Echter gaan we jou bet verzekeren en mag je inzetten op Draw No Bet voor Eintracht Frankfurt voor 2,14. Dus bij een gelijk spel krijg je de 40€ terug en moeten we het nog een keer gaan doen. Bij winst van Eintracht Frankfurt pak je 85,60€ en sta je met deze free lunches in de plus. Verliest Eintracht Frankfurt en spelen ze ook niet gelijk en wint de in een heel slecht zittende flow FC Ingolstadt ben ik en jou screwed! (dan betaal ik je 40€ terug als deze free lunch) en gaan we beiden huilen :-)

 

Ik run als een god de laatste dagen met gokken en speel deze wedstrijd ook mee om jou karma beetje op te vijzelen :-)

Als je deze mee wilt doen laat even een postje achter met een screenshot en dan hoeven we alleen nog maar te rooten voor morgenavond. 

Super, ik geloof in je (en je Karma!)
Ik heb zojuist de inzet gedaan dus laten we deze nu maar gaan pakken! ;)

 

 

Knipsel.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 IMG_2368.JPGBayern tegen Hertha plaats die maar mannen voor 3€ voor een gelijkspel en kijk wat er gaat gebeuren ;-) morgenavond  (21 september) om 20:00u en je inzet gaat ruim x 7. Gaat het mis dan betaal ik je de 3€ terug of gaan we voor de altijd beroemde verdubbelaar. Posts met je bet plaatsen voor de wedstrijd en je doet mee. I am on fire en plaats zelf mijn hele winst van vanavond op een gelijkspel! Mark those words:-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.