Spring naar bijdragen

Sports Betting n00b tips en free lunch


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Gelukt om mijn eerste plaatje ooit te plaatsen op One Time. Armijn, je hebt me in de afgelopen dagen verbaasd met een aantal juiste voorspellingen. Het lijkt me heeeeeel sterk dat je deze goed hebt, maar mocht dat het geval zijn dan kies jij mijn volgende weddenschap voor een bedrag van 15 euro. Mocht die weddenschap gewonnen worden dan is de winst van die weddenschap geheel voor jou!

Overigens heb ik toch wel erg veel vertrouwen in de weddenschap Barcelona - Atletico Madrid both teams to score @ 1,86  Dat Barca scoort is haast een zekerheidje en Atletico heeft een prima voorhoede daar waar de verdediging van Barca wel wat scheurtjes vertoont.

 

bewerkt door Seabert (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei jordi22:

Helaas 3-0 duidelijk te sterk :( ik ga voor de verdubbelaar !

Ik zal voor iedereen de verdubbelaar gaan inzetten en een monster tip geven zodat we allemaal nog blijer worden :-) Mocht je dit niet willen geef dat even in een berichtje aan en dan komt de whooping 3€ naar je terug. Ik had nog hoop bij 1-0 maar toen Robben er in kwam weer na maanden was het snel gebeurd met Bertha :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 hours ago, TheGreatOne said:

Ik zal voor iedereen de verdubbelaar gaan inzetten en een monster tip geven zodat we allemaal nog blijer worden :-) Mocht je dit niet willen geef dat even in een berichtje aan en dan komt de whooping 3€ naar je terug. Ik had nog hoop bij 1-0 maar toen Robben er in kwam weer na maanden was het snel gebeurd met Bertha :-)

duh verdubbelaar natuurlijk :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Dopey heeft een mooie voorbeschouwing gemaakt van de voetbalwedstrijd FC Groningen tegen Heracles Almelo op zaterdag 24 september 2016 om 18:30

 

Ik ben het helemaal mee eens met Dopey en ga nog verder erin dat FC Groningen, Heracles gaat oprollen en alle free lunch verdubbelaar betters morgen ook 6€ op deze wedstrijd inzetten als winst op FC Groningen. Bij de TOTO krijg je meer dan 2 keer je inzet (2,07) maar jullie zullen hem wel hoger vinden ;-) Plaats even jullie bet hier en dan zitten jullie erin, mocht die mis gaan betaal ik 6€ terug of gaan we misschien weer de verdubbelaar inzetten maar gevoelsmatig is deze weddenschap al binnen :)

 

@Seabert @jordi22 @DeValsspeler @bethdoth @SmartAce (kwalificeren zich hiervoor)

 

Zelf pak ik ook nog mee dat er 3 of meer doelpunten erin gaan in totaal voor deze wedstrijd! voor een quotering van 1.68 

 

Ik zal aankomend weekend nog wat inzetjes plaatsen en kom dan bij jullie terug waarom ik dat gedaan heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei TheGreatOne:

@Dopey heeft een mooie voorbeschouwing gemaakt van de voetbalwedstrijd FC Groningen tegen Heracles Almelo op zaterdag 24 september 2016 om 18:30

Ik ben het helemaal mee eens met Dopey en ga nog verder erin dat FC Groningen.

 

Thanks The Great One. Helaas is de odds in mijn tip al gezakt van 1.63 naar 1.55, dus blijkbaar is er in die tussentijd veel geld erop gewed.

Ik zie overigens dat er hier wat leden gek zijn op freebets. Dus ik bied jullie naast de leuke deals van The Great One ook nog een extra freebetje van 1 euro p.p. Enige wat jullie hoeven te doen is een uitslag te geven van de wedstrijd FC Groningen vs Heracles in mijn topic en deze uiteraard goed te hebben. De winst is voor jou.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 tips van TGO voor dit weekend buiten Groningen om.

 

Monchengladbach tegen FC Ingolstadt (winst 1,70 voor Monchengladbach) Ingolstadt speelt uit en laatste 4 wedstrijden hebben ze verloren. Nummer 8 tegen de nummer 15.

Augsburg tegen Darmstadt 98 (winst 1,70 voor Augsburg) Augsburg (13) voorzie ik wel thuis winnen tegen de Darmstadt die nog aan het bijkomen zijn van de 6-0 nederlaag tegen Dortmund en de 7-0 afstraffing tegen Bremer SV van afgelopen maand. 

Wedstrijden worden vandaag om half 4 gespeeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 22-9-2016 om 13:58 zei TheGreatOne:

@Dopey heeft een mooie voorbeschouwing gemaakt van de voetbalwedstrijd FC Groningen tegen Heracles Almelo op zaterdag 24 september 2016 om 18:30

 

Ik ben het helemaal mee eens met Dopey en ga nog verder erin dat FC Groningen, Heracles gaat oprollen en alle free lunch verdubbelaar betters morgen ook 6€ op deze wedstrijd inzetten als winst op FC Groningen. Bij de Toto krijg je meer dan 2 keer je inzet (2,07) maar jullie zullen hem wel hoger vinden ;-) Plaats even jullie bet hier en dan zitten jullie erin, mocht die mis gaan betaal ik 6€ terug of gaan we misschien weer de verdubbelaar inzetten maar gevoelsmatig is deze weddenschap al binnen :)

 

@Seabert @jordi22 @DeValsspeler @bethdoth @SmartAce (kwalificeren zich hiervoor)

 

Zelf pak ik ook nog mee dat er 3 of meer doelpunten erin gaan in totaal voor deze wedstrijd! voor een quotering van 1.68 

 

Ik zal aankomend weekend nog wat inzetjes plaatsen en kom dan bij jullie terug waarom ik dat gedaan heb.

Nou dat was me een gouden tip. Heracles is opgerold lol. 0-0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei jordi22:

Helaas 0-0

Was niet best zeg. Ik had een verzekering genomen (Draw no Bet) maar de rest ging er hard af. Wel een prachtig spel dat sportsbetting, wordt steeds leuker! 

Willen de 5 heren @SmartAce @DeValsspeler @jordi22 @bethdoth @Seabert gaan voor de verdubbelaar 12€ (inzet) of de 6€ terug?

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei bethdoth:

Ik sla de verdubbelaar een keertje over emoji3.png.
Heb nog het e.e.a. open staan op Malta dus hoop dat er een paar matches in de Europa League wel goed gaan emoji38.png

Dan kunnen we weer verder

Top, geef mij even in een privé berichtje aan waar het geld naar toe kan. Voor de anderen die dit ook willen hoor ik het ook graag en kan via PM via de site.

 

Ik zit momenteel in de bet Marseille  - Nantes en staat nu 1 - 1 maar Marseille moet winnen :-) met nog ruim 50 minuten op de klok

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.