Spring naar bijdragen

Sports Betting n00b tips en free lunch


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Hoppa!! Wat een Kerst Cadeau, 19 Onetimers blij. Wil je ook in de Onetime sportsapp groep (whatsapp) stuur dan even een PM en dan regelt [mention=2756]Predictor[/mention] het voor je (die beheert de app en hebben we oa deze bet aan te danken).
632040552_Schermafbeelding2019-12-26om23_17_18.thumb.png.3549427f08c51ad078809c40fe631bcc.png


19 mensen die € 152,60 hebben gewonnen, gefeliciteerd allemaal! Geweldig om te doen. Hopelijk gaan we dit nog een keer overtreffen een heerlijke ontknoping op tweede kerstdag. Puur genieten, jullie allemaal bedankt voor deelname en@TheGreatOne bedankt voor de financiële afhandeling namens iedereen!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wauw en weer free money van de TOTO, (net deze email gehad en ga zelfs 30€ ipv de beloofde 20€

Beste Armijn,
Het WK Darts is al een aardig eind op weg en gaat vandaag verder met de 3e ronde. Voor jou staat er een promotie klaar voor dit wereldkampioenschap. Speel € 60 op de WK Darts en krijg direct een Free Bet van € 20.

Hoe verdien ik deze Free Bet?
  • Zet minimaal € 60 in op één of meerdere wedstrijden uit de PDC WK Darts
  • Zorg voor een totale minimale quotering van 1,50
  • Alle geselecteerde wedstrijden moeten uit PDC WK Darts bestaan om mee te tellen
  • Die € 60 mag in één weddenschap, maar je mag er bijv. ook vijf weddenschappen van maken
  • Je kunt de Free Bet vrijspelen tot en met het einde van het toernooi
  • Na het bereiken van de inleg, staat er direct een Free Bet van € 20
  • De Free Bet is tot en met 5 januari geldig
  • Een opt-in afgeven is niet nodig

Schermafbeelding 2019-12-27 om 15.42.06.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie net dat ik ook 10 free bet van TOTO heb gehad. Komt goed uit want vanaf morgen heb ik eindelijk 2 dagen vrij en ik dacht een bet plaatsen .

Ik zie alleen maar Liverpool - Sheffield United op de lijst staan .  Dan maar 10 euro op 0-0  zetten . ga nooit for de scores ( max 1 of 2 keer per jaar ) 

en dat gaat ook altijd fout .  De kans hierop is echt klein , Maar het is een free bet en odd's zijn hoog dan maar deze keer  @ruleta na doen . 😃

God bless us !! 😎

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net wakker en ik zie dat ik genaaid ben door Liverpool. !!  😆 ( 2- 0 ). Daar gaat mijn free bet !! 
Ik had ook per ongeluk op cash out gedrukt en zodoende moest ik met 9 euro de bet opnieuw plaatsen . Tot volgende free bet en dan nog een keer de scores proberen . 
@TOTO , graag nog een keer !!  😆
blij voor Liverpool fan . Ik zie net dat ze tot nu toe ongeslagen zijn . Goeie team . 
 

 

99209D4A-8B18-44BF-84FD-CC29D48522AC.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 1-1-2020 om 22:57 zei Pat:

Ik zie net dat ik ook 10 free bet van Toto heb gehad. Komt goed uit want vanaf morgen heb ik eindelijk 2 dagen vrij en ik dacht een bet plaatsen .

Ik zie alleen maar Liverpool - Sheffield United op de lijst staan .  Dan maar 10 euro op 0-0  zetten . ga nooit for de scores ( max 1 of 2 keer per jaar ) 

en dat gaat ook altijd fout .  De kans hierop is echt klein , Maar het is een free bet en odd's zijn hoog dan maar deze keer  @ruleta na doen . 😃

God bless us !! 😎

dat moet je ook alleen doen als alles is voltooid of vooruit kijken maar dat is bijna onmogelijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei ruleta:

de 3-6 en negen houd alles tegen en met de 0 ben je ook de L*L tenzij je op het juiste moment toehapt

fair enough !! 

Doe ik alleen maar als ik een free bet krijg . Hoogste odd pakken en een gokje wagen . Gebeurt niet vaak hoor . In 2019 heb ik maar 2 keer van TOTO en één keer van LV Bets een free bet gehad ( t.w.v 5 euro ) . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor diegene die het leuk vinden, we hebben weer een hele mooie GroupsPull bet gemaakt. Tot nu toe is de aanmelding al enorm geslaagd, heb je interesse gekregen om mee te doen voor 5 of 10 euro? Vorige ronde was een enorm succes! 10 euro inleg 150 euro terug ... Meld je nu aan, stuur me een privé bericht met je nummer dan voeg ik je toe in onze app.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Predictor:

Voor diegene die het leuk vinden, we hebben weer een hele mooie GroupsPull bet gemaakt. Tot nu toe is de aanmelding al enorm geslaagd, heb je interesse gekregen om mee te doen voor 5 of 10 euro? Vorige ronde was een enorm succes! 10 euro inleg 150 euro terug ... Meld je nu aan, stuur me een privé bericht met je nummer dan voeg ik je toe in onze app.

Het heeft nog steeds qua geld/odds geen voordelen. Het enige is dat je gezamenlijk kan juichen of huilen. Nadeel kan zijn dat je account restricties krijgt qua inzet als je meerdere van deze bets goed hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Skale:

Het heeft nog steeds qua geld/odds geen voordelen. Het enige is dat je gezamenlijk kan juichen of huilen. Nadeel kan zijn dat je account restricties krijgt qua inzet als je meerdere van deze bets goed hebt.

Het heeft qua inzetten geen voordelen @Skale dat ben ik met jou eens. Maar het is toch prachtig mooi om met elkaar die bet te plaatsen live in de groep de wedstrijden volgen en van hieruit met elkaar naar de winst vliegen en juichen en schreeuwen. De vorige keer was een enorm succes het heeft veel gezelligheid nieuwe gezichten en fanatieke letters binnengebracht. Dat is waar we het voor doen uiteindelijk, gezelligheid en activiteit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.