Spring naar bijdragen

Spaanse Kerstloterij 2.24 miljard € (poule met Onetime)


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

De betalingen stromen binnen en houdt het in de gaten en als er nog wat moet komen laat ik dat even horen. Als ik alles ontvangen heb ga ik ook de loten komen voor deze prachtige loterij en post hier de lotnummers (met foto)

@Seabert doet ook mee en ik betaal zijn lot vanwege een verloren weddenschap :-)

Als het goed is doen er uiteindelijk 22 man mee en kopen we voor 121€ aan loten (1/10de loten)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste deelnemers aan de fantastisch El Gordo Loterij! Het is zover, net de lucky nummers gekocht (4 stuks) en we gaan voor de buis zitten tijdens de trekking van 22 december 2016. Ik heb de loten gekocht bij de zeer betrouwbare partij The Lotter (al actief sinds 2002 en marktleider) en dit zitten in ons account.

We hebben in totaal 4 (1/10 loten) prijs was 157$ (39,25$ p.s) echter bij aankoop van 4 stuks een korting en betalen nu 141,40$ (dit is zo'n 128,50€) In totaal doen er 22 + 1 aandeel voor de gok en ervaringspoule mee zodat we goed uitkomen 23 x 5,50€ = 126,50€ en die 2 euro extra betaal ik voor jullie :-)

Dit houdt in dat iedereen in deze poule (die betaald heeft) bij een prijs een aandeel heeft van 4,3478%. (100% delen 23 aandelen). Alle deelnemers hebben recht op inzage op mijn account bij The Lotter waar we deze loten gekocht hebben en zal er screenshots bij doen.  In geval de miljoenen deze kant op komen zullen we het geld op een derden rekening storten en kijken naar de fiscale mogelijkheden. We hebben het bewijs (via de bank deelname) dat jullie meedoen in deze poule en er geen schenkingsrecht over betaald moet worden.

Ik wens ons veel voorpret en laat die Onetimer maar komen, we hebben tenslotte 1 op 25000 kans op de monsterprijs!

Schermafbeelding 2016-10-06 om 14.47.01.png

Schermafbeelding 2016-10-06 om 15.06.14.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

On 17-9-2016 at 10:37 AM, TheGreatOne said:

Binnenkort start weer de grote Loteria de Navidad (Kerstloterij) met een prijzenpot van ruim 2.24 miljard euro en dit komt altijd in het nieuws (vaak dat een klein Spaans dorpje wint die gezamenlijk loten heeft gekocht). Wij als Onetimers willen natuurlijk ook dromen en kunnen een paar loten kopen om in de prijzen te vallen (kans is 1 op 7  op het winnen van een prijs)

 

De grootste prijzenpot ter wereld!

 

Geef even aan of je meewilt doen en de poule deelname kunnen we gewoon heel schappelijk houden op 5,50€ per inleg en dan koop ik daar de gezamenlijke loten voor en post ik deze in deze forum thread. Wie doen er mee (maximaal 20 deelnemers) zodat we voor 110€ kopen we dan 3 loten (39,95$ per lot)

 

ho ho ho! De Spaanse Kerstloterij is terug :-)

 

Deadline betaling en inschrijving is 1 december 2016 of eerder.

 

Om mee te spelen in 's wereld grootste loterij, de Spaanse Kerstloterij die een verbluffend prijzentotaal van €2,24 miljard uitkeert, kiest u een of meer met een vijfcijferige code voorbedrukte aandelen. Een lot, 'billete' in het Spaans, bestaat uit van zulke tien aandelen met dezelfde code. Een bedrag van €640 miljoen aan jackpot prijzen wordt verdeeld onder de 165 loten die met de winnende code zijn voorbedrukt en daarmee in aanmerking komen voor de ‘Gordo’, de jackpot in deze Spaanse loterij!

Speel op 22 december mee in de Lotería de Navidad, 's werelds grootste verloting, en profiteer van de geweldige winkans van 1 op 100.000 op het winnen van de jackpotprijs! Kies simpelweg één of meer met een vijfcijferige verlotingscode bedrukte lotaandelen uit de lijst hieronder en speel mee voor uw deel van de prijzenpot van €2,24 miljard!

 

 

Deelnemers:

Armijn
JackPot
Andre de Bie

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...
  • 2 weken later...
  • 4 weken later...
Op 6-10-2016 om 15:08 zei TheGreatOne:

Beste deelnemers aan de fantastisch El Gordo Loterij! Het is zover, net de lucky nummers gekocht (4 stuks) en we gaan voor de buis zitten tijdens de trekking van 22 december 2016. Ik heb de loten gekocht bij de zeer betrouwbare partij The Lotter (al actief sinds 2002 en marktleider) en dit zitten in ons account.

We hebben in totaal 4 (1/10 loten) prijs was 157$ (39,25$ p.s) echter bij aankoop van 4 stuks een korting en betalen nu 141,40$ (dit is zo'n 128,50€) In totaal doen er 22 + 1 aandeel voor de gok en ervaringspoule mee zodat we goed uitkomen 23 x 5,50€ = 126,50€ en die 2 euro extra betaal ik voor jullie :-)

Dit houdt in dat iedereen in deze poule (die betaald heeft) bij een prijs een aandeel heeft van 4,3478%. (100% delen 23 aandelen). Alle deelnemers hebben recht op inzage op mijn account bij The Lotter waar we deze loten gekocht hebben en zal er screenshots bij doen.  In geval de miljoenen deze kant op komen zullen we het geld op een derden rekening storten en kijken naar de fiscale mogelijkheden. We hebben het bewijs (via de bank deelname) dat jullie meedoen in deze poule en er geen schenkingsrecht over betaald moet worden.

Ik wens ons veel voorpret en laat die Onetimer maar komen, we hebben tenslotte 1 op 25000 kans op de monsterprijs!

Schermafbeelding 2016-10-06 om 14.47.01.png

Schermafbeelding 2016-10-06 om 15.06.14.png

Nog maar een paar dagen en maken we een kans(je) op de grootste Onetimer tot nu toe :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...