TheGreatOne Posted December 22, 2016 Author Report Share Posted December 22, 2016 Eerste uitslagen komen al door: http://servicios.elpais.com/sorteos/loteria-navidad/premios Live stream van de El Gordo: http://servicios.elpais.com/sorteos/loteria-navidad/premios Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted December 23, 2016 Author Report Share Posted December 23, 2016 De droom is helaas weer over. Om je account balance te zien op 0$ bij TheLotter. Lotería de Navidad Uitslagen Prijs Getallen 1e Prijs 66513 2e Prijs 04536 3e Prijs 78748 4e Prijs 59444, 07211 5e Prijs 22259, 19152, 39415, 70264, 91917, 60272, 68981, 03371 Extra prijzen Om uw nummers te checken Klik hier Geselecteerde loten Lotnummer Aantal loten Prijs 12777 1 - 24191 1 - 27181 1 - 27670 1 - Deelnamegegevens Soort Verlotingsdeelname Bevestigingsnummer 1006042411 Datum & Tijd 6 okt 2016 12:49:31 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jordi-414 Posted December 23, 2016 Report Share Posted December 23, 2016 Helaas, maar als je niet probeert win je sowieso niet ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hotshot123 Posted December 23, 2016 Report Share Posted December 23, 2016 Helaas pindakaas was leuk geprobeerd , dan maar wat euro's bij elkaar harken in de oudejaarsloterij.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted December 23, 2016 Report Share Posted December 23, 2016 Oké, dan ga ik maandag 9 januari 2017 gewoon weer werken :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jordi-414 Posted December 25, 2016 Report Share Posted December 25, 2016 Oké, dan ga ik maandag 9 januari 2017 gewoon weer werken :-)Ik moet 2 januari alweer aan de bak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted December 25, 2016 Report Share Posted December 25, 2016 Ach werken is goed voor ons. De hele dag een beetje netflixen of luieren gaat ook vervelen, mooi dat werk ons een doel en kleur geeft in het leven. Terwijl ik dit schrijf is het eigenlijk van de zotte dat we er nog voor betaald krijgen ook Zou je met iemand willen ruilen ten opzichte van je huidige baan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted December 19, 2017 Author Report Share Posted December 19, 2017 Iemand die dit wilt oppakken voor 2017? Ik ben over 2 dagen op cruise en besefte mij dat "El Gordo" weer er aan komt :-) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babboe Posted December 19, 2017 Report Share Posted December 19, 2017 1 uur geleden zei TheGreatOne: Iemand die dit wilt oppakken voor 2017? Ik ben over 2 dagen op cruise en besefte mij dat "El Gordo" weer er aan komt :-) Op cruise? In de buurt van Spanje? In Benidorm echt enorme rijen, van huisvrouwen tot politieagenten, El Gordo is daar ongekend populair. Maar ze willen wel dat ie in Spanje valt. Op TV reclamespotjes om vooral zo snel mogelijk en zo veel mogelijk loten te kopen voordat "The Guiris" ( de buitenlandse toeristen) ermee vandoor gaan. Ik heb nog even gedacht om in de rij te gaan staan, maar ja; als je hem wint dan moet je weer helemaal naar Madrid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xxTheMikeyxx Posted December 19, 2017 Report Share Posted December 19, 2017 Op cruise? In de buurt van Spanje? In Benidorm echt enorme rijen, van huisvrouwen tot politieagenten, El Gordo is daar ongekend populair. Maar ze willen wel dat ie in Spanje valt. Op TV reclamespotjes om vooral zo snel mogelijk en zo veel mogelijk loten te kopen voordat "The Guiris" ( de buitenlandse toeristen) ermee vandoor gaan. Ik heb nog even gedacht om in de rij te gaan staan, maar ja; als je hem wint dan moet je weer helemaal naar Madrid.Verschrikkelijk leven heb je als je voor €2.000.000.000 nog even naar Madrid moet 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted December 19, 2017 Report Share Posted December 19, 2017 Dramatisch inderdaad om helemaal naar Madrid te moeten voor een hoofdprijs. Ik zou blij zijn als ik uit Catalonie weg zou kunnen 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xxTheMikeyxx Posted December 19, 2017 Report Share Posted December 19, 2017 Dramatisch inderdaad om helemaal naar Madrid te moeten voor een hoofdprijs. Ik zou blij zijn als ik uit Catalonie weg zou kunnen Sommige delen van Catalonië zijn prachtig En madrid ligt niet in Catalonië? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted December 19, 2017 Report Share Posted December 19, 2017 Klopt dat bedoelde ik ook, Catalonie is kansloze regio met Barcelona voorop :). Dus blij als je daar weg zou kunnen, helaas denken de Catalanen er iets anders over. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xxTheMikeyxx Posted December 19, 2017 Report Share Posted December 19, 2017 Klopt dat bedoelde ik ook, Catalonie is kansloze regio met Barcelona voorop . Dus blij als je daar weg zou kunnen, helaas denken de Catalanen er iets anders over.Tut tut tut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babboe Posted December 20, 2017 Report Share Posted December 20, 2017 Waaat? Foei @JackPot!! Heb jij de rivier de Foix wel eens gevolgd? kronkelt zich door adembenemende landschappen, met werkelijk sprookjesachtige uitzichten. Wel eens het klooster op de Montserrat bezocht? Wat een uitzicht!! De RUSTIGE schoonheid van de Costa Daurada ? ( dus ff niet het gezuip in Salou). Het vestingstadje Cruilles, waar je in een van de talrijke restaurantjes voor een appel en een ei van de heerlijkste lokale specialiteiten kan genieten. En wandelingen in ongerepte natuur, waar je urenlang geen mens tegenkomt. ( moet je eens in Nederland proberen!). Wel eens gedoken in de Illes Medes? Beslist een aanrader! En wat voor prachtigs heb je daar nog meer....La serra del Cadi (vergeet je nooit meer), de sinaasappelplantages in Altea en omstreken. En dan even niet de Pyreneeën vergeten natuurlijk, volgens velen in de top tien van meest indrukwekkende bergketens ter wereld. De oude binnenstad van Valencia: manman, daar heb je sfeer!! En kansloos qua vastgoed al helemaal niet! Pandjes opkopen; renoveren; en in de verhuur gooien, goudmijntje ! ( niet in Barcelona zelf, want daar is alle vastgoed bezopen duur). Oja, dit zal het zijn @JackPot zag deze bank en haastte zich Catalonië uit, hahaha...... 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LMGB024 Posted December 20, 2017 Report Share Posted December 20, 2017 Loterij valt ook gewoon online te bestellen toch? https://www.elgordo.com/shop/play_elgordo.asp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted December 20, 2017 Report Share Posted December 20, 2017 Maar mag je als buitenlander mee doen met die loterij of is het alleen voor Spanjaarden? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babboe Posted December 20, 2017 Report Share Posted December 20, 2017 4 uur geleden zei JackPot: Maar mag je als buitenlander mee doen met die loterij of is het alleen voor Spanjaarden? Da´s een goeie, ik heb ff gegoogeld, maar ik kom er niet echt uit.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted December 22, 2018 Author Report Share Posted December 22, 2018 Zullen we weer? Bij 5 likes ga ik los 🙂 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Empty Wallet Posted December 22, 2018 Report Share Posted December 22, 2018 (edited) Ik doe mee! Edited December 22, 2018 by Empty Wallet (see edit history) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RouletteMaster Posted December 22, 2018 Report Share Posted December 22, 2018 Is volgens mij de grootste loterij van Europa (kerstloterij van Spanje) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted December 9, 2019 Author Report Share Posted December 9, 2019 Ik wil graag paar loten kopen voor de grote El Gordo (de dikke) loterij die binnenkort los gaat in Spanje (leuk om te kijken) wie wil er mee doen (zeg tientje de man) bij 5 Ja's koop ik ze en communiceer ik welke lotnummers we hebben (ik koop ze bij mijn account van The Lotter. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GuusGeluk Posted December 9, 2019 Report Share Posted December 9, 2019 Ik doe mee ✅ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted December 9, 2019 Report Share Posted December 9, 2019 In! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rhellevo Posted December 9, 2019 Report Share Posted December 9, 2019 JA!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts