Spring naar bijdragen

Wedden op gelijkspel Eredivisie


DeValsspeler

Aanbevolen berichten

Op zich weet je zeker dat het winstgevend is, als ze op den duur maar gelijkspelen. Wat dat betreft is het gewoon Martingale :).

Ik ben al wel blij dat ik niet elke keer de inzet met 1.5 verhoog, maar dit afhankelijk van de odds tussen 1.1-1.5 doe. Anders had ik inmiddels voor komende week al $260 in moeten zetten op ADO. Nu is dat maximaal $150. Mocht het uiteindelijk allemaal goed uitpakken, dan ga ik voor volgend seizoen bekijken hoe het inzet verloop zou zijn als je genoegen neemt met kleinere winsten, zodat je af en toe zelfs je inzet op een team kan verlagen bij een wedstrijd waar de odds heel hoog zijn. Zo had ik bij Ajax-ADO in plaats van $45 inzet (1.1x de inzet van de week ervoor), de inzet ook prima kunnen verlagen naar $30.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@DeValsspeler, ik hoop dat het allemaal goed komt, maar neem aan dat je hier wel van geleerd hebt. Zoals ik het had uitgelegd zal elke club op den duur winstgevend voor je zijn, maar je startroll is daarbij erg belangrijk voor welke tacktiek je kiest. Ado Den Haag had vorig seizoen een prima seizoen, maar eindigde wel boven verwachting, maar is geen club wat je categoriseert tot de middenmoot. Het blijft een club wat hoort tussen plek 12 en 16 en dus gevaarlijk kan zijn voor een draw bet. Natuurlijk heb je nu pech aangezien ze maar 2x gelijk hebben gespeeld en daarmee een grote uitzondering zijn. Maar neem aan dat je niet nog 5x verder wilt gaan spelen op een draw? Je kunt je beter focussen op clubs als Zwolle, Groningen, Heracles of Utrecht. Die zullen namelijk niet zo snel een slecht jaar gaan krijgen om vervolgens om degradatie te spelen.

@Reno, uiteraard is er bekeken of dit winstgevend is, daarom kwam ik ook met dit idee opzetten. Maar de key is wel dat je daarbij zo min mogelijk risico moet lopen, vandaar ook de keuzes van welke teams je moet nemen. Als je een ongelimiteerde roll heb, dan maakt het geen zak uit. Noem maar een team van welk competitie en seizoen, en ik zal je laten zien dat het winstgevend is. Ik zal nu als voorbeeld Espanyol nemen uit de Spaande competitie, geen idee verder hoe goed/slecht ze zijn en of ze altijd in het hoogste divisie daar spelen.

Als factor hanteren we odds 3.5 draw aan als gemiddelde. De ene keer zal ie hoger liggen met 3.75 of 4+ en de andere keer iets lager 3.25. Maar lager dan 3.25 zal je een draw bijna nooit zien. Bovendien kun je via verschillende bookies spelen, en dan vind je bijna altijd wel een draw voor 3.5.

Ze hebben 22 wedstrijden dit seizoen gespeeld en 8 daarvan is een draw geworden.

6-4, 2-2, 1-1, 0-2, 1-2, 0-2, 0-0, 0-0, 3-3, 0-1, 0-0, 0-1, 3-0, 0-0, 2-1, 4-1,1-1,2-1,3-1,3-1,0-1,1-2

Inleg hanteren we 1 euro aan om even te laten zien dat je dit dus ook met een kleine roll kunt starten.

1,00 euro inleg = 6-4 uitslag = -1,00 verlies
1,50 euro inleg = 2-2 uitslag = 1.50 x 3.5 = 5.25 = 2.75 winst (incl vorige speelrondes)
1,00 euro inleg = 1-1 uitslag = 3,5 winst = 6.25 winst (incl vorige speelrondes)
1,00 euro inleg = 0-2 uitslag = -1,00 verlies = 5.25 winst (incl vorige speelrondes)
1,50 euro inleg = 1-2 uitslag = -1,50 verlies = 3.75 winst (incl vorige speelrondes)
2,25 euro inleg = 0-2 uitslag = -2,25 verlies = 1.50 winst (incl vorige speelrondes)
3,37 euro inleg = 0-0 uitslag = 11,81 winst = 8.42 winst (incl vorige speelrondes)
1,00 euro inleg = 0-0 uitslag = 3,50 winst = 11.72 winst (incl vorige speelrondes)
1,00 euro inleg = 3-3 uitslag = 3,50 winst = 15.22 winst (incl vorige speelrondes)
1,00 euro inleg = 0-1 uitslag = 1,00 verlies = 14.22 winst (incl vorige speelrondes)
1,50 euro inleg = 0-0 uitslag = 5,25 winst = 19.47 winst (incl vorige speelrondes)
1,00 euro inleg = 0-1 uitslag = 1,00 verlies = 18.47 winst (incl vorige speelrondes)
1,50 euro inleg = 3-0 uitslag = 1,50 verlies = 16.97 winst (incl vorige speelrondes)
2,25 euro inleg = 0-0 uitslag = 5,62 winst = 22.59 winst (incl vorige speelrondes)
1,00 euro inleg = 2-1 uitslag = 1,00 verlies = 21.59 winst (incl vorige speelrondes)
1,50 euro inleg = 4-1 uitslag = 1,50 verlies = 20.09 winst (incl vorige speelrondes)
2,25 euro inleg = 1-1 uitslag = 5,62 winst = 25.71 winst (incl vorige speelrondes)

Tot nu toe gaat het dus uitstekend. Je kunt ervoor kiezen om te stoppen. Je hebt je roll van 1 euro naar 25,71 gebracht. Enige nadeel is dat je er wel 17 weken over gedaan hebt ;))

Maar nu komt er een periode dat het dus wat langer gaat duren voor een gelijkspel. Dat betekent dat je winst dus weer geïnvesteerd moet gaan worden.

1,00 euro inleg = 2-1 uitslag = 1,00 verlies = 24.71 winst (incl vorige speelrondes)
1,50 euro inleg = 3-1 uitslag = 1,50 verlies = 23.21 winst (incl vorige speelrondes)
2,25 euro inleg = 3-1 uitslag = 2,25 verlies = 20.96 winst (incl vorige speelrondes)
3,37 euro inleg = 0-1 uitslag = 3,37 verlies = 17.59 winst (incl vorige speelrondes)
5,06 euro inleg = 1-2 uitslag = 5,06 verlies = 12.53 winst (incl vorige speelrondes)

Het team heeft nu 5x achter elkaar geen draw gespeeld en heeft je winst van 25,71 naar 12,53 teruggebracht. Je inleg staat nu op 5.06 x 1.5 = 7,59 inleg voor de volgende wedstrijd. Bij een draw is de winst dan 26,56 -(inleg van 7,59 = ) 18,97. Dus je saldo krijgt weer een boost vaan 12,53 naar 31,50. En als de draw nu niet komt, dan zal ie wel over 1,2,3 of misschien wel pas 4 weken komen. Maar uiteindelijk kom je wel weer dik in de + te staan.

En dit allemaal met 1 euro inleg start.

bewerkt door Dopey (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Dopey:

@DeValsspeler@Reno, ik hoop dat het allemaal goed komt, maar neem aan dat je hier wel van geleerd hebt. Zoals ik het had uitgelegd zal elke club op den duur winstgevend voor je zijn, maar je startroll is daarbij erg belangrijk voor welke tacktiek je kiest. Ado Den Haag had vorig seizoen een prima seizoen, maar eindigde wel boven verwachting, maar is geen club wat je categoriseert tot de middenmoot. Het blijft een club wat hoort tussen plek 12 en 16 en dus gevaarlijk kan zijn voor een draw bet. Natuurlijk heb je nu pech aangezien ze maar 2x gelijk hebben gespeeld en daarmee een grote uitzondering zijn. Maar neem aan dat je niet nog 5x verder wilt gaan spelen op een draw? Je kunt je beter focussen op clubs als Zwolle, Groningen, Heracles of Utrecht. Die zullen namelijk niet zo snel een slecht jaar gaan krijgen om vervolgens om degradatie te spelen.

 

Het was vanaf het begin af aan duidelijk dat het eigenlijk gewoon een soort martingale is en dat je simpelweg hoopt dat het niet te lang duurt voor je wint. De keus om alle clubs te spelen was gezien mijn bankroll misschien niet de handigste. Aan de andere kant, je liet ook ergens zien dat Vitesse een keer 16 keer op rij niet had gelijk gespeeld en dat zou wel een club zijn die je zelfs met een beperkte clubkeuze waarschijnlijk mee zou nemen. En een club als PSV, die je dan waarschijnlijk niet mee zou nemen heeft in de afgelopen tien ronden al vier keer gelijk gespeeld.

En wat ik hier vooral van heb geleerd is dat het zo veel leuker is om op zondag de samenvattingen te kijken. ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan wil ik voor volgend seizoen in een aantal competities teams selecteren die veel gelijkspelen :). op basis van de 2 vorige seizoenen de teams selecteren die veel gelijkspelen. 

Elke week een draw erop gooien en beginnen met 1 euro per match. Garanties zijn er niet, maar wel leuker om het te volgen. Juichen voor een gelijkspel.

Citaat

Tot nu toe gaat het dus uitstekend. Je kunt ervoor kiezen om te stoppen. Je hebt je roll van 1 euro naar 25,71 gebracht. Enige nadeel is dat je er wel 17 weken over gedaan hebt ;))

Geen garantie dat je na 17 weken op winst staat maar een spaarrekening levert ook niets op. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 14-2-2017 om 14:21 zei Dopey:

@DeValsspeler, ik hoop dat het allemaal goed komt, maar neem aan dat je hier wel van geleerd hebt. Zoals ik het had uitgelegd zal elke club op den duur winstgevend voor je zijn, maar je startroll is daarbij erg belangrijk voor welke tacktiek je kiest. Ado Den Haag had vorig seizoen een prima seizoen, maar eindigde wel boven verwachting, maar is geen club wat je categoriseert tot de middenmoot. Het blijft een club wat hoort tussen plek 12 en 16 en dus gevaarlijk kan zijn voor een draw bet. Natuurlijk heb je nu pech aangezien ze maar 2x gelijk hebben gespeeld en daarmee een grote uitzondering zijn. Maar neem aan dat je niet nog 5x verder wilt gaan spelen op een draw? Je kunt je beter focussen op clubs als Zwolle, Groningen, Heracles of Utrecht. Die zullen namelijk niet zo snel een slecht jaar gaan krijgen om vervolgens om degradatie te spelen.

@Reno, uiteraard is er bekeken of dit winstgevend is, daarom kwam ik ook met dit idee opzetten. Maar de key is wel dat je daarbij zo min mogelijk risico moet lopen, vandaar ook de keuzes van welke teams je moet nemen. Als je een ongelimiteerde roll heb, dan maakt het geen zak uit. Noem maar een team van welk competitie en seizoen, en ik zal je laten zien dat het winstgevend is. Ik zal nu als voorbeeld Espanyol nemen uit de Spaande competitie, geen idee verder hoe goed/slecht ze zijn en of ze altijd in het hoogste divisie daar spelen.

Als factor hanteren we odds 3.5 draw aan als gemiddelde. De ene keer zal ie hoger liggen met 3.75 of 4+ en de andere keer iets lager 3.25. Maar lager dan 3.25 zal je een draw bijna nooit zien. Bovendien kun je via verschillende bookies spelen, en dan vind je bijna altijd wel een draw voor 3.5.

Ze hebben 22 wedstrijden dit seizoen gespeeld en 8 daarvan is een draw geworden.

6-4, 2-2, 1-1, 0-2, 1-2, 0-2, 0-0, 0-0, 3-3, 0-1, 0-0, 0-1, 3-0, 0-0, 2-1, 4-1,1-1,2-1,3-1,3-1,0-1,1-2

Inleg hanteren we 1 euro aan om even te laten zien dat je dit dus ook met een kleine roll kunt starten.

1,00 euro inleg = 6-4 uitslag = -1,00 verlies
1,50 euro inleg = 2-2 uitslag = 1.50 x 3.5 = 5.25 = 2.75 winst (incl vorige speelrondes)
1,00 euro inleg = 1-1 uitslag = 3,5 winst = 6.25 winst (incl vorige speelrondes)
1,00 euro inleg = 0-2 uitslag = -1,00 verlies = 5.25 winst (incl vorige speelrondes)
1,50 euro inleg = 1-2 uitslag = -1,50 verlies = 3.75 winst (incl vorige speelrondes)
2,25 euro inleg = 0-2 uitslag = -2,25 verlies = 1.50 winst (incl vorige speelrondes)
3,37 euro inleg = 0-0 uitslag = 11,81 winst = 8.42 winst (incl vorige speelrondes)
1,00 euro inleg = 0-0 uitslag = 3,50 winst = 11.72 winst (incl vorige speelrondes)
1,00 euro inleg = 3-3 uitslag = 3,50 winst = 15.22 winst (incl vorige speelrondes)
1,00 euro inleg = 0-1 uitslag = 1,00 verlies = 14.22 winst (incl vorige speelrondes)
1,50 euro inleg = 0-0 uitslag = 5,25 winst = 19.47 winst (incl vorige speelrondes)
1,00 euro inleg = 0-1 uitslag = 1,00 verlies = 18.47 winst (incl vorige speelrondes)
1,50 euro inleg = 3-0 uitslag = 1,50 verlies = 16.97 winst (incl vorige speelrondes)
2,25 euro inleg = 0-0 uitslag = 5,62 winst = 22.59 winst (incl vorige speelrondes)
1,00 euro inleg = 2-1 uitslag = 1,00 verlies = 21.59 winst (incl vorige speelrondes)
1,50 euro inleg = 4-1 uitslag = 1,50 verlies = 20.09 winst (incl vorige speelrondes)
2,25 euro inleg = 1-1 uitslag = 5,62 winst = 25.71 winst (incl vorige speelrondes)

Tot nu toe gaat het dus uitstekend. Je kunt ervoor kiezen om te stoppen. Je hebt je roll van 1 euro naar 25,71 gebracht. Enige nadeel is dat je er wel 17 weken over gedaan hebt ;))

Maar nu komt er een periode dat het dus wat langer gaat duren voor een gelijkspel. Dat betekent dat je winst dus weer geïnvesteerd moet gaan worden.

1,00 euro inleg = 2-1 uitslag = 1,00 verlies = 24.71 winst (incl vorige speelrondes)
1,50 euro inleg = 3-1 uitslag = 1,50 verlies = 23.21 winst (incl vorige speelrondes)
2,25 euro inleg = 3-1 uitslag = 2,25 verlies = 20.96 winst (incl vorige speelrondes)
3,37 euro inleg = 0-1 uitslag = 3,37 verlies = 17.59 winst (incl vorige speelrondes)
5,06 euro inleg = 1-2 uitslag = 5,06 verlies = 12.53 winst (incl vorige speelrondes)

Het team heeft nu 5x achter elkaar geen draw gespeeld en heeft je winst van 25,71 naar 12,53 teruggebracht. Je inleg staat nu op 5.06 x 1.5 = 7,59 inleg voor de volgende wedstrijd. Bij een draw is de winst dan 26,56 -(inleg van 7,59 = ) 18,97. Dus je saldo krijgt weer een boost vaan 12,53 naar 31,50. En als de draw nu niet komt, dan zal ie wel over 1,2,3 of misschien wel pas 4 weken komen. Maar uiteindelijk kom je wel weer dik in de + te staan.

En dit allemaal met 1 euro inleg start.

@Dopey Spelen jullie ook door in volgende seizoenen of stoppen jullie per seizoen? 

Het klopt natuurlijk dat elk team winstgevend is als je een ongelimiteerde roll hebt, maar dit gaat niet op als je niet oneindig door blijft spelen. 

Ik ben zelf de cijfers aan het bekijken van de afgelopen jaren in de eredivisie en ben pas net begonnen met 2011/12 en daar gaat het al flink mis. In eerste instantie lijkt Roda JC de boosdoener, omdat zij maar 2 keer gelijkspelen. Echter komen deze toch op winst uit door een lange streak die wordt binnengehaald. 

Als je daarna de nummer 2 bekijkt met minste gelijke spelen, VVV-Venlo, dan gaat het daar volledig mis. VVV speelde namelijk in de eerste 12 wedstrijden 4x gelijk en daarna 22x niet. Als je dus niet in het volgende seizoen doorgaat met inzetten o.b.v. het voorgaande seizoen zal je daar fors verlies op maken. eindstand VVV is voor dat seizoen namelijk - € 4.892,47.

Ook PSV eindigt bijvoorbeeld met 14 wedstrijden zonder gelijkspel. 

Waarschijnlijk hebben jullie dit wel meegenomen, maar ik wilde het toch nog even aangeven. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn plan was het om rond deze tijd te gaan stoppen met teams zodra ze gelijk spelen. Met nog meer dan 10 speelronden te gaan zou het dan de bedoeling zijn dat hopelijk elk team voor het eind van het seizoen nog een keer gelijk speelt. Lukt dat niet, dan zou ik waarschijnlijk het nieuwe seizoen inderdaad doorgaan, eventueel in een aangepaste vorm.

Dit alles lijkt op dit moment niet relevant als ADO komend weekend niet gelijk speelt, want dan is de bankroll op. ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Timmettje:

@Dopey Spelen jullie ook door in volgende seizoenen of stoppen jullie per seizoen? 

Het klopt natuurlijk dat elk team winstgevend is als je een ongelimiteerde roll hebt, maar dit gaat niet op als je niet oneindig door blijft spelen. 

Ik ben zelf de cijfers aan het bekijken van de afgelopen jaren in de eredivisie en ben pas net begonnen met 2011/12 en daar gaat het al flink mis. In eerste instantie lijkt Roda JC de boosdoener, omdat zij maar 2 keer gelijkspelen. Echter komen deze toch op winst uit door een lange streak die wordt binnengehaald. 

Als je daarna de nummer 2 bekijkt met minste gelijke spelen, VVV-Venlo, dan gaat het daar volledig mis. VVV speelde namelijk in de eerste 12 wedstrijden 4x gelijk en daarna 22x niet. Als je dus niet in het volgende seizoen doorgaat met inzetten o.b.v. het voorgaande seizoen zal je daar fors verlies op maken. eindstand VVV is voor dat seizoen namelijk - € 4.892,47.

Ook PSV eindigt bijvoorbeeld met 14 wedstrijden zonder gelijkspel. 

Waarschijnlijk hebben jullie dit wel meegenomen, maar ik wilde het toch nog even aangeven. 

@Timmettje, in principe als je ongelimiteerde roll hebt is elk team winstgevend. Zelf ben ik na een paar maanden ermee gestopt omdat ik voor mij doen er te weinig winst uithaalde. Als ik het mij nog goed herinner zat ik op zo'n 30/45 euro winst per maand.

2x gelijkspelen is inderdaad een heel bijzonder geval. Maar 2 seizoenen daarvoor zaten ze ook op 5x draw en het seizoen daarvoor waren ze 16de geëindigd. Dus men was wel een beetje gewaarschuwd. Roda behoorde in die periode niet tot de middenmoot.

Maar wat ik al in mijn post hierboven en in de andere topic schreef moet je wel de juiste teams pakken om zo min mogelijk risico te hebben. Hetzelfde geldt voor VVV.  Maar natuurlijk moet je niet stoppen met VVV als je al zoveel erin hebt gestopt. Waarschijnlijk win je een paar weken later weer genoeg en heb je wel paar honderd winst gemaakt. Je kan ook gewoon op elk moment ermee stoppen als je wilt he na een winstbedrag. Dus als jij bij een bepaalde club er geen goed gevoel meer bij hebt of dat er door bepaalde transfer/trainingswissel de resultaten tegenvallen, dan moet je er gewoon mee stoppen.

Maar nogmaals, het is belang dat je gewoon de middenmoot teams pakt die niet zo snel in de onderste regio zullen eindigen of bij de top 5. Zwolle, Groningen, Heracles, Utrecht. Dit zijn teams die niet zo snel op plek 14/18 zullen eindigen. Dit seizoen loopt het dan bv bij Zwolle even minder, en die moet je dan misschien volgend seizoen links laten liggen en inruilen voor bv AZ.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei DeValsspeler:

Mijn plan was het om rond deze tijd te gaan stoppen met teams zodra ze gelijk spelen. Met nog meer dan 10 speelronden te gaan zou het dan de bedoeling zijn dat hopelijk elk team voor het eind van het seizoen nog een keer gelijk speelt. Lukt dat niet, dan zou ik waarschijnlijk het nieuwe seizoen inderdaad doorgaan, eventueel in een aangepaste vorm.

Dit alles lijkt op dit moment niet relevant als ADO komend weekend niet gelijk speelt, want dan is de bankroll op. 1f630.png

Je zou ook kunnen instappen op teams die bv al 4 speelrondes niet gelijk hebben gespeeld. Daarmee is de verwachting dat de draw dichterbij zou moeten komen groter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Dopey:

@Timmettje, welkom trouwens op het forum. En leuk dat je mee denkt met de draw systeem. Doe je zelf ook veel aan sportbetting?

sportsbetting is op dit moment het enige waar ik me nog mee bezig houd. ik speel dan wel vooral op de sporten die ik goed ken, zoals voetbal, tennis en basketbal. Ik lees daarom ook erg vaak de tips die je geeft. 

Ik probeer zelf op eenzelfde manier naar de wedstrijden te kijken en niet alleen te denken in welk team de beste kans maakt om te winnen. Het is echter ook voor mij nog zoeken naar een stabiele strategie die een zo hoog mogelijk winstkans genereert.

bewerkt door Timmettje (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Timmettje:

Sportsbetting is op dit moment het enige waar ik me nog mee bezig houd. ik speel dan wel vooral op de sporten die ik goed ken, zoals voetbal, tennis en basketbal. Ik lees daarom ook erg vaak de tips die je geeft. 

Ik probeer zelf op eenzelfde manier naar de wedstrijden te kijken en niet alleen te denken in welk team de beste kans maakt om te winnen. Het is echter ook voor mij nog zoeken naar een stabiele strategie die een zo hoog mogelijk winstkans genereert.

Hee klinkt goed.  heb je ook onze stappen poule, seizoensbet poule etc gevolgd?

Heb je misschien interesse in onze sportapp groep?  We zitten daar met een man of 12 waarin we tips, bets delen etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Dopey:

Hee klinkt goed.  heb je ook onze stappen poule, seizoensbet poule etc gevolgd?

Heb je misschien interesse in onze sportapp groep?  We zitten daar met een man of 12 waarin we tips, bets delen etc.

Ja daar ben ik zeker in geïnteresseerd!

De stappenpoule en seizoensbet heb ik ook deels gevolgd, maar niet vanaf het begin. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoppa!!

Dat waren een paar spannende weken. Helaas kon ik niet genoeg inzetten op ADO om ook echt winst te maken op de reeks, ik had zelfs al de teams die vorige week en de week ervoor gelijkspeelden niet meer meegenomen. Uiteindelijk maar $13 verloren, dus dat is te overzien. De inzet op ADO was deze week $164,38 en odds waren 3,65. We kunnen nu in elk geval weer even verder. Teams die vanaf nu gelijkspelen, neem ik niet meer mee. Teams waar de inzet ook al aardig begint op te lopen zijn Feyenoord en PEC, dus laten we hopen dat er nog meer te juichen valt dit weekend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...