Spring naar bijdragen

Wedden op gelijkspel Eredivisie


DeValsspeler

Aanbevolen berichten

En als je nu gokt op een algemeen gelijkspel ; ( ik weet niet precies hoe je dat noemt , ik ben een noob met voetbalwedden ) bij een voetbalclub , en je doet daar tegelijkertijd de weddenschap 0-0 , 1-1 , en 2-2 bij....en als het fout is ga je de week daarop op diezelfde voetbalclub de inzet dubbelen , is dat wat ? Of zie ik het helemaal fout ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Dopey:

Ik zie dat jullie voor de korte termijn winst gaan...

Niet per se, maar als je winst maakt mag je niet klagen toch? En het bouwt ook mooi een buffertje op voor de onvermijdelijke lange verlies reeks.

Wederom vier gelijke spelen dit weekend voor een winst van $37,56, totaal nu op +$67,08.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit nog met een noob vraagje. Stel je gaat inzetten op een gelijkspel , van een bepaalde voetbalclub. Dan zijn iedere week de odds toch weer verschillend ? 

Kom je dan nog wel altijd aan je verwachte winst in het geval van een gelijkspel ? Of moet je dat aanpassen als de uitbetaal verwachtingen lager uitvallen?  Of zit ik nu ontzettend dom te praten ? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei babboe:

Zit nog met een noob vraagje. Stel je gaat inzetten op een gelijkspel , van een bepaalde voetbalclub. Dan zijn iedere week de odds toch weer verschillend ? 

Kom je dan nog wel altijd aan je verwachte winst in het geval van een gelijkspel ? Of moet je dat aanpassen als de uitbetaal verwachtingen lager uitvallen?  Of zit ik nu ontzettend dom te praten ? 

Gewoon x1.5 aanhouden per keer dat het geen gelijkspel is geworden. Odds voor een gelijkspel zal tussen de 3 en hoger worden aangeboden afhankelijk welke competitie je neemt. Mocht je roll niet groot genoeg zijn dan kun je bv na 5x geen draw de formule verlagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Echt interessant hoor ! Door @Dopey is er bij mij een belletje gaan rinkelen , dit is een systeem waar ik een echt goed gevoel bij heb.

En je kunt ook op zoek gaan naar ploegen in binnen- of buitenlandse competities , die al een keertje of tien niet hebben gelijkgespeeld , en dan inspringen. Lijkt me een redelijk veilige manier van wedden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgelopen weekend één gelijkspel minder dan de voorgaande drie weken. Wel weer spannend om te kijken, zeker de 3-3 van Feyenoord in de tiende minuut van de extra tijd. :)

Wel een winstje geboekt van $23 en het totaal staat nu op + $124,15.

Voor komend weekend zal er afhankelijk van de exacte odds ongeveer $60 ingezet worden. De inzetten gaan dus langzaam omhoog. Voor wat betreft de odds ben ik nog een beetje zoekende naar het beste moment om in te zetten. Op betfair worden er zowel back odds als lay odds gegeven en daar zit meestal een beetje ruimte tussen. Naarmate de wedstrijd dichter bij komt, gaan die odds ook naar elkaar toe. Soms naar het midden, soms naar de onderste waarde en soms naar de bovenste. Zo zijn de back odds voor Heracles-NEC 3.7 en de lay odds 4.2. Wat ik de afgelopen weken heb gedaan is om in het begin van de week back bets plaatsen voor de odds die er voor de lay bet staan. Zo zou ik in dit geval mijn inzet aanbieden voor 4.2. Dit betekent dat het bedrag van mijn inzet bij alle andere aanbieders van back bets voor die odds op de site komt. Mocht dan iemand anders graag een laybet maken en tevreden zijn met 4.2 odds, dan kan hij mijn bet aannemen en pas op dat moment wordt de bet daadwerkelijk geplaatst.

Zo waren de back en lay odds van PSV-ADO van afgelopen week respectievelijk 7 en 8.2. Ik heb toen aan het begin van de week mijn bet aangeboden voor 8.2 odds en die werd op een gegeven aangenomen, terwijl de back odds eigenlijk niet van die 7 zijn afgekomen. Een goede deal dus.

Zo kijk ik gedurende de week af en toe hoe de odds staan en als de lay odds onder mijn odds komen, dan pas ik mijn bet aan met die odds.

Mocht iemand van jullie hierover ideeën hebben om het beter aan te pakken, dan hoor ik het graag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ondanks drie gelijke spellen van dit weekend is het eerste kleine verlies een feit. De gelijkspellen waren allemaal van teams die vorige week of de week er voor ook gelijk hadden gespeeld en dus waren de inzetten op die teams klein. Na commissie was het verlies $5 en de teller staat nu op + $119. Overigens zou de teller op +$116 staan als ik de afgelopen weken simpelweg op elke wedstrijd $4 had gezet. Dus misschien is dat wel een betere strategie, in elk geval met aanzienlijk lagere inzetten.

Komend weekend zal er ongeveer $80 ingezet moeten worden met een potentiële winst van ongeveer $210.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...