Spring naar bijdragen

Wedden op gelijkspel Eredivisie


DeValsspeler

Aanbevolen berichten

Vanaf vandaag ga ik gelijke spelen spelen in de Premier League.

Ik ga elke wedstrijd van de Premier League in Engeland 10 euro inzetten op een gelijkspel. Dus geen progressief systeem mocht er geen gelijkspel zijn.

Ik zal elke week de uitslagen bij houden in Excel en eens per week het resultaat posten.

Ik heb zojuist 150 euro gestort bij Unibet om te spelen. Tien wedstrijden, 100 euro ingezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei JackPot:

Vanaf vandaag ga ik gelijke spelen spelen in de Premier League.

Ik ga elke wedstrijd van de Premier League in Engeland 10 euro inzetten op een gelijkspel. Dus geen progressief systeem mocht er geen gelijkspel zijn.

Ik zal elke week de uitslagen bij houden in Excel en eens per week het resultaat posten.

Ik heb zojuist 150 euro gestort bij Unibet om te spelen. Tien wedstrijden, 100 euro ingezet.

En wat is je doel daarmee?

Zie dat er maar 1 vd 6 gelijk is geworden. Ik adviseer je om dat niet te blijven spelen, je gaat daar echt nat op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was weer een mooi weekend, met maar liefst 4 gelijke spelen, waaronder GA Eagles, die sinds ik begon nog geen gelijkspel op hun naam hadden staan. Jammer dat Sparta er niet één tegen ADO in wist te schieten, dan was die lange reeks ook tot een einde gekomen, want de inzet op ADO begint nu wel in de papieren te lopen. Toch een mooie winst geboekt van $110 en de totale inzet op de volgende ronde zakt weer iets. Totale resultaat is nu + $180.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...
13 minuten geleden zei DeValsspeler:

Een triest begin zo na de winterstop, geen enkel gelijkspel. Gelukkig betekent dat dat er volgend weekend alleen maar gelijk wordt gespeeld. :)

$86 verloren dit weekend, het totaal staat nu op $94 winst na 8 speelronden. Komend weekend zal er zo'n $130 ingezet moeten worden.

De inzetten beginnen nu toch al aardig op te lopen of niet ? Ben erg benieuwd naar volgende week liefste alles 0-0, maar PSV mag wel winnen ( voor mijn seizoensbet ).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 17-12-2016 om 11:57 zei JackPot:

Vanaf vandaag ga ik gelijke spelen spelen in de Premier League.

Ik ga elke wedstrijd van de Premier League in Engeland 10 euro inzetten op een gelijkspel. Dus geen progressief systeem mocht er geen gelijkspel zijn.

Ik zal elke week de uitslagen bij houden in Excel en eens per week het resultaat posten.

Ik heb zojuist 150 euro gestort bij Unibet om te spelen. Tien wedstrijden, 100 euro ingezet.

Hoe is het hier eigenlijk met afgelopen ? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even teruglezen @JackPot :).

 

@jordi22 op zich vallen de inzetten nog best mee. Alleen ADO laat het af weten en daar moest ik afgelopen weekend $27 op inzetten. Komende week zal dat oplopen naar $41 (misschien iets minder als de odds goed zijn). Het is dus wel zaak dat zij binnenkort een keer gelijkspelen. Verder was er afgelopen week maar één ander team waar meer dan $10 op gezet moest worden. Komend weekend zijn dat met ADO erbij 4 teams.

bewerkt door DeValsspeler (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei DeValsspeler:

Een triest begin zo na de winterstop, geen enkel gelijkspel. Gelukkig betekent dat dat er volgend weekend alleen maar gelijk wordt gespeeld. :)

$86 verloren dit weekend, het totaal staat nu op $94 winst na 8 speelronden. Komend weekend zal er zo'n $130 ingezet moeten worden.

Precies ja, hoe langer het duurt met de gelijkspelen  des de hoger de winst uiteindelijk. Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas liet ADO het weer afweten. Niet helemaal hun schuld natuurlijk, want de eerste goal van PEC had afgekeurd moeten worden, maar goed op die manier win je ook wel eens. Ook voor Heracles wordt het tijd dat ze snel weer een keer gelijk spelen. Verder viel de schade mee, want de gelijkspellen van Sparta en Vitesse leverden mooi wat op. Dit weekend was dus nagenoeg kiet, waardoor we nog steeds op $91 winst staan.

Volgende week loopt de inzet wel weer wat op. Hopelijk zijn de odds voor gelijkspel Ajax-ADO lekker hoog, dan hoeft de inzet niet zo veel verhoogd te worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik speel op gelijkspel en als ze niet gelijkspelen verhoog ik de inzet als volgt: odds < 5 dan inzet x1.5, odds < 6 dan inzet x1.4, odds < 7 inzet x 1.3, odds < 8 inzet x 1.2 en odds > 8 inzet x 1.1. Daar zit dus wat voorzichtigheid ingebouwd.

Vind ook niet dat ik die wedstrijden kan overslaan, zou enorm balen als ze dan toevallig wel gelijkspelen. Daarnaast is de uitbetaling dan natuurlijk ook hoger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@DeValsspeler, vandaar mijn vraag ook welk tacktiek je speelt. Indien je dus wekelijks 1 team op gelijkspel speelt, dan zou ik hem gewoon door blijven spelen, want dat gelijkspel komt er heus wel aan. Of het nu verrassend tegen Ajax uit zal zijn of over 5 weken tegen Twente thuis. Heb je al een berekening gemaakt wat je inleg zal zijn over 5 weken tegenTwente en wat daar de winst van zal zijn?

Ben even benieuwd.

Verder helemaal eens met @Hotrunner

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inzet en winst is natuurlijk helemaal afhankelijk van de odds. Komende week tegen Ajax zullen de odds waarschijnlijk rond de 8 liggen en is de inzet $45. Als dat gelijk wordt, dan is de winst over de hele reeks van ADO $200. Als de komende weken nog steeds niet gelijk wordt gespeeld en we gaan er even van uit dat de odds elke keer 4 zijn, dan zal de inzet tegen Twente rond de $230 liggen. Bij gelijkspel is de winst dan rond de $140. Als de odds de komende weken elke keer 5 zijn, dan is de inzet tegen Twente $170 en zal de winst rond de $190 liggen.

Misschien dat ik de komende weken bedenk dat ik de inzet minder hard omhoog wil laten lopen en genoegen neem met minder winst als ze gelijk spelen, maar voor nu hou ik het systeem zoals ik het nu speel nog even aan.

Overigens had ik nu op net zoveel winst gestaan als ik elke week op elk team $2 had gezet op gelijkspel. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Treurig weekendje weer. Het begon vrijdag al met Willem II die in de laatste seconde van de blessuretijd de winnende treffer binnen schoot en ook PSV scoorde in de laatste vijf minuten via een gelukje voor een overwinning. Vooral die laatste was zuur, want Heracles heeft al lang niet gelijkgespeeld, dus een gelijkspel had hier een mooie winst opgeleverd. Dit weekend dus een kleine $90 verloren, waardoor we nu nagenoeg kiet staan.

Als alle verloren inzetten volgende week x1.5 moeten, dan zal er zo'n $180 ingezet moeten worden. Ik ga bij ADO en Heracles kijken of dat in elk geval iets minder hard omhoog kan, waarbij ik toch op winst eindig als ze gelijkspelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wederom een triest weekend wat betreft gelijke spelen. Het enige gelijkspel tussen twee teams die vorige week of de week er voor ook gelijk hadden gespeeld, dus dat leverde niet veel op. Verlies van dit weekend rond de $160, wat ook het totale verlies is. Volgende week zal de inzet zo'n $260 zijn, waarvan meer dan de helft op ADO en Heracles. Duimen maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Man man man, wat was ADO weer slecht. Gelukkig viel er nog wel wat te juichen dankzij het gelijkspel van Heracles. Daar was de inzet inmiddels ook al $50. Samen met het gelijkspel van Twente was er ondanks de hoge inzet op ADO slechts een gering verlies van $5,58.

Volgende week moet ADO tegen Feyenoord, dus dat zal ook weer een zware dobber worden. Voordeel is dat de odds waarschijnlijk hoog zullen zijn en als het kan verlaag ik de inzet op ADO zodanig dat er nog steeds winst wordt gemaakt als ze gelijkspelen. Dit had ik eigenlijk al tegen Ajax moeten doen. Uiteraard levert dat minder winst op, mochten ze onverhoopt toch gelijkspelen, maar gezien mijn nog geringe budget is het beter om te zorgen dat er nog zoveel mogelijk weken gespeeld kan worden.

Op dit moment staat de teller op $167 verlies en zal er volgende week volgens het systeem ca $280 ingezet moeten worden, maar waarschijnlijk wordt ca $50 lager als de odds op ADO-Feyenoord hoog zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het plan was om het geld wat ik nog op internet had staan hiervoor te gebruiken. Daar is nu nog ca $500 van over, dus ik reken er op dat ik komende twee weken in elk geval nog mee kan doen. Het weekend daarna zit ik in Macau, dus is ook maar de vraag of ik daar op betfair kan. Als ADO wel één van de volgende twee wedstrijden gelijk speelt is er direct geen vuiltje meer aan de lucht en staan we weer dik in de plus. Duimen maar. ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.