Spring naar bijdragen

Wedden op gelijkspel Eredivisie


DeValsspeler

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Hotrunner:

Live corners betten zit best wel value in. Je moet de wedstrijd volgen en ook de wedstrijd kunnen lezen.

 

Want gevoelsmatig zeg ik dat Bookies hier best wat laten liggen doordat ze puur naar de stats kijken en niet (genoeg) naar de ontwikkeling van de wedstrijd.

 

Afgelopen weken al diverse prachtvoorbeelden gehad waar de lijn dik werd verbroken tegen quoteringen van 2x op overs en bij first to van 4x .

Voorbeelden.

 

Aberdeen bij rust met 1-0 achter op dat moment is het al 1 richtings verkeer naar Hamilton toe. Bij rust 0-9 corner verhouding en de bookies geven voor de tweede helft bij 13.5 (of 14.5) al een quote van 2.15 Voordeel is bij een achterstand van het favoriete team is dat je weet dat als die scoren dat ze door blijven gaan want dan moeten ze die winnende ook scoren. Uit eindelijk komen ze op 21 corners uit.

Gisteren hetzelfde verhaal met Feyenoord . En ook daar werd de lijn dik verbroken.

 

En zo ben ik deze week nog wel meerdere voorbeelden tegen gekomen. Het moeilijke is dat je niet alle wedstrijden kan volgen dus je bent ook afhankelijk van het juiste moment zien van een achterstand en dan moet je die wedstrijd gaan kijken en dan is het zaak om op het juiste moment in te stappen.

 

Op dit moment denk ik echt dat dit de beste manier is om geld te verdienen met voetbal. Livebetting corners.

Helemaal mee eens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei ruleta:

dan kloppen mijn statistieken toch wel een beetje als je 1 1 zegt

het probleem is dat ik niet kan inzetten op 3 of meer doelpunten

2/3 doelpunten zou ik zelf verwachten ja. Maar zo moeilijk is dat niet om dat te voorspellen.

Kan wel, het is pas maandag he. Loop van de week worden die met o.a aantal doelpunten wel aangeboden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei ruleta:

weet eigenlijk niet of dat zo gaat bij toto maar dat zie ik dan van de week wel

ja zelfde 2 of 3,  3+

en pak jij er eens eentje  bij

Ik vind Heracles vs Utrecht sowieso een slechte wedstrijd om te pakken. Kan namelijk alle kanten op. Ik ga eerder voor een favoriete thuis spelende club die bv weinig doelpunten tegen krijgt, en dan 1/2 of 3-0 als uitslag pakken. lastige wedstrijden komend seizoen, maar als ik er echt eentje moet pakken neem ik Ajax vs Twente 2/3-0 en 3-1.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als ik er wat uit kan halen zet ik daar op in  en 

als dat vaak voorkomt en bij andere uitslagen minder waarom niet

en uitbetalingen die minder als een euro uitbetalen vind ik niks

dan kom je achter te lopen.

heb ook wel eens op een droom in gezet , toen lachte ze mij ook uit

met de meeste dromen zijn bedrog.

alleen toen de eerste goal viel tussen de 38e en 39e minuut wat ik had voorspeld

waren ze wel stil.

en als je niet weet waar je op wil zetten geen systeem kan ook een systeem zijn

je hoeft niet perse het gelijke te hebben , iets wat lang weg blijft

daar kan je ook het tegen over gestelde van pakken en dat kan van alles zijn

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ruleta,

"I have a dream"... We zijn hier onder andere om te leren van elkaar. Ik kan je woorden niet altijd goed volgen, maar ik stel het volgende voor. Plaats in de komende weken, voorafgaande aan de wedstrijden, hier al jouw voorspellingen...Op die manier krijgt iedereen een beter inzicht in de betrouwbaarheid van jouw voorspellingen / gedachten / dromen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei ruleta:

als ik er wat uit kan halen zet ik daar op in  en 

als dat vaak voorkomt en bij andere uitslagen minder waarom niet

en uitbetalingen die minder als een euro uitbetalen vind ik niks

dan kom je achter te lopen.

heb ook wel eens op een droom in gezet , toen lachte ze mij ook uit

met de meeste dromen zijn bedrog.

alleen toen de eerste goal viel tussen de 38e en 39e minuut wat ik had voorspeld

waren ze wel stil.

en als je niet weet waar je op wil zetten geen systeem kan ook een systeem zijn

je hoeft niet perse het gelijke te hebben , iets wat lang weg blijft

daar kan je ook het tegen over gestelde van pakken en dat kan van alles zijn

 

 

2 punten als reactie op deze post omdat ik werkelijk geen idee heb waar je het over hebt;

1. Kun je interpunctie gebruiken?

2. Uitbetalingen die minder dan een euro uitbetalen bestaan niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een voorspelling is nooit helemaal betrouwbaar dan mogen de beste komen.

dat zie je wel aan de mensen die aan tafel zitten ,vooraf aan een wedstrijd.

en dat zijn dan voetballers en voetbal kenners.

daarom typte ik ook als ik er wat in zie en of het vaak voorkomt.

hierboven staan 2 wedstrijden kijk eerst maar of die achteraf betrouwbaar waren.

zelf ga ik die niet spelen.

en als ik hier moet neerzetten wat ik droom , de meeste snappen er nu al niks van.

dat heb ik bij roulette ook gedaan hoe ik aan een uitkomst kom en daar hoor ik 

ook niemand over.

zal zondag laten zien wat ik gespeeld heb.

speltip : speel in de winkel

en uitbetalingen onder een euro zijn er genoeg

 

 

totoonderbetaling.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 5-3-2017 om 16:47 zei Seabert:

Onrecht bestaat!! Je slaat een week over en het ene gelijkspel na het andere verschijnt op de borden....

Ja, jammer is dat. Aan de andere kant, ongeveer de helft van de clubs die gelijkspeelden had ik al met een winst afgesloten en zou ik dus sowieso niet meer op inzetten en de clubs waar ik de grootste inzetten op had moeten doen speelden niet gelijk, dus zo'n grote ramp is het ook weer niet.

Op 6-3-2017 om 01:00 zei Hotrunner:

Gewoon niet stoppen als je een weg bent ingeslagen.

Dat was ook niet mijn bedoeling, van daar dat ik ook stug door ging met ADO. :)

Op 6-3-2017 om 08:47 zei JackPot:

 


Tja hij zit tien dagen in Macau. Even andere prioriteiten denk ik :)

 

Dit was inderdaad de reden om even een weekend over te slaan. En zoals hier boven vermeld is het jammer, maar geen hele grote ramp. Er zijn nu acht teams die nog moeten gelijkspelen om alle teams af te sluiten: Ajax, Feyenoord, GA Eagles, Heerenveen, NEC, PSV, Utrecht en Vitesse. In totaal zet ik zo'n $130 in. Als ik het goed heb staan we na de vorige ronde op zo'n $90 winst. Het saldo is dus voorlopig ook weer even toereikend.

Zo, nu gaat het topic tenminste weer over wedden op gelijkspel eredivisie. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas weer een weekend zonder gelijkspel. Totaal nu op -$45. Had overigens niet heel veel anders geweest als ik vorige week mee had gespeeld. Dan waren de inzetten op teams waar ik deze week nog in had moeten zetten hoger geweest.

@ruleta even je eigen topic openen als je het niet over gelijkspel blijft hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...