Spring naar bijdragen

Onetime gaat live video streamen via Twitch


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

53 minuten geleden zei Dreburwar:

Gaat er iemand nog live vandaag? :D

Ik ben helemaal kapot n.a.v. de uitzending van gisteren door die 2 gezellige Vegas Bro's. @Jordi22 wil binnenkort ook gaan streamen via het kanaal. En @TheGallant komt een van aankomende dagen online (met zijn nieuwe gear). Misschien dat @Jackpot vanavond nog even gaan knallen?

 

Maar goed het is maandag gokdag, dus na TWD misschien nog even een uurtje los op Wonder Women :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De afspraak met @Jordi wordt binnenkort gemaakt en als die net zolang in de uitzending zit als zijn reistijd dan wordt het een hele lange uitzending :-)

Het OnetimeNL Twitch kanaal heeft nu 166 volgers na een maand streamen. Als dit er 500 zijn gaan we er een speciale uitzending (inplannen) maken van maar liefst 24 uur met veel speciale gasten :-) Uiteraard zullen de Vegas Bro's er ook weer bij zijn. Er staat een bed in de studio dus daar kunnen de mannen dan even een kort napje doen :-)

 

Zet 22 januari 2017 maar in de agenda aangezien onze @TheGallant mij weer eens buikpijn gaat veroorzaken en ik weer onder het bureau zit :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De afspraak met @Jordi wordt binnenkort gemaakt en als die net zolang in de uitzending zit als zijn reistijd dan wordt het een hele lange uitzending :-)

Het OnetimeNL Twitch kanaal heeft nu 166 volgers na een maand streamen. Als dit er 500 zijn gaan we er een speciale uitzending (inplannen) maken van maar liefst 24 uur met veel speciale gasten :-) Uiteraard zullen de Vegas Bro's er ook weer bij zijn. Er staat een bed in de studio dus daar kunnen de mannen dan even een kort napje doen :-)

 

Zet 22 januari 2017 maar in de agenda aangezien onze @TheGallant mij weer eens buikpijn gaat veroorzaken en ik weer onder het bureau zit :-)


Onder het bureau klinkt heel fout.@TheGreatOne bedoelt van het lachen mensen; )
Wat hebben we toen gelachen!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei TheGreatOne:

Nou bij 14 likes van deze post ga ik het heroverwegen en komt Wonder Woman weer alive :-)

@Dreburwar @TheGallant @Gertjan_De_Meern @DraaiPiloot @hotshot123 @Hillichance @ROELETTE @LasVegasNic @DeValsspeler @JackPot @Sinister6 @thedeeprun @jordi22 (en @TheGreatOne like je jouw eigen post ook even?)

Let's go! 

bewerkt door bethdoth (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei TheGallant:


Onder het bureau klinkt heel fout.@TheGreatOne bedoelt van het lachen mensen; )
Wat hebben we toen gelachen!

Vertel dit verhaal maar als je online bent ;-)

Gisteren de ontknopping gemist:-)

Hoe is het uiteindelijk afgelopen met de dronken vrouw in Vegas.
Ze was de weg kwijt en onze lieve Las Vegas Onetimers hebben haar: 
A: Terug naar de bar gestuurd
B:  Haar in de gang laten liggen
C: Mee hun kamer ingenomen
D: ..........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei LasVegasNic:

Vertel dit verhaal maar als je online bent ;-)

Gisteren de ontknopping gemist:-)

Hoe is het uiteindelijk afgelopen met de dronken vrouw in Vegas.
Ze was de weg kwijt en onze lieve Las Vegas Onetimers hebben haar: 
A: Terug naar de bar gestuurd
B:  Haar in de gang laten liggen
C: Mee hun kamer ingenomen
D: ..........

https://www.twitch.tv/onetimenl/videos/all

 

Gelukkig blijven de video's online zodat iedereen het einde (Swingend met Wonder Woman) zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...