Jump to content

Onetime gaat live video streamen via Twitch

Recommended Posts

• Replies 953
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nou bij 14 likes van deze post ga ik het heroverwegen en komt Wonder Woman weer alive :-)

Klopt dus vanaf 00:00 weer online vanavond bij 6 likes ;-)

Team Onetime is momenteel  druk bezig met alle voorbereidingen om live uitzendingen te gaan streamen op het Twitch kanaal. Deze week wordt er een studio gebouwd waarbij we op een creatieve, profession

Posted Images

20 minuten geleden zei TheGallant:

Morgen dé grote crypto show. Vanaf 14:00 gaan we live op Twitch. Qua timing (marktsentiment) kan het bijna niet slechter, maar goed!

Buy the dip!

1 hour ago, TheGallant said:

Morgen dé grote crypto show. Vanaf 14:00 gaan we live op Twitch. Qua timing (marktsentiment) kan het bijna niet slechter, maar goed!

Lijkt me leuk.

Ik mis wel de 'ouderwetse' uitzendingen met de knikkerbanen en de paardenraces.

4 minuten geleden zei SmartAce:

Lijkt me leuk.

Ik mis wel de 'ouderwetse' uitzendingen met de knikkerbanen en de paardenraces.

Die zijn best recent....De echte "ouderwetse".....dat ze slots spelen en doubleball roulette en @TheGreatOne met zijn enthousiasme de speakers uitknalt......zijn "geluidjes" laat horen.....daar kijk ik weer naar uit. Maar dat zal vast goed komen ergens in Oktober!

Just now, Rmnd78 said:

Die zijn best recent....De echte "ouderwetse".....dat ze slots spelen en doubleball roulette" rel="external">roulette en @TheGreatOne met zijn enthousiasme de speakers uitknalt......zijn "geluidjes" laat horen.....daar kijk ik weer naar uit. Maar dat zal vast goed komen ergens in Oktober!

Nee, die komen uit het stenen tijdperk ;)

• 3 weeks later...
vanaf 19:30 uur en [mention=5404]TheTurtle[/mention]komt ook nog in beeld en heeft wat te zeggen [emoji846]

Kan bijna niet wachten om de [mention]TheTurtle [/mention] te zien[emoji1782][emoji102][emoji102][emoji102]

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Gaat niet helemaal goed: op Twitch heet de stream van vanavond "De Grote Crypto Show van Onetime". Zelfde als vorige dus. Stream zelf is wel goed terug te kijken.

• Like 1