Spring naar bijdragen

Geld opnemen in Las Vegas


Gertjan_De_Meern

Aanbevolen berichten

Ook @Peeter01 en ik zijn in Las Vegas. Net als verschillende andere OneTime leden. Nu viel mij op dat bij het contant geld pinnen bij een ATM machine je een fee moet betalen van $ 7,99. Daarnaast heb je ook nog de eigen fee van je eigen Nederlandse bank (in mijn geval de € 4,25 van de ING Bank). 

Met mijn bankpas (met werelddekking) kan ik in winkels ed. ook gewoon pinnen. Ik betaal dan alleen een koersvergoeding van 1% maar verder geen kosten. Nu zat ik te denken, zou ik niet gewoon extra geld kunnen opnemen als ik iets koop in een winkel.

Heeft iemand dit wel eens gedaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat klopt @Gertjan_De_Meern. Je hebt verschillende tarieven bij de verschillende ATM machines. Ik heb 2x hetzelfde bedrag gepind met een verschil van 20 euro. Wanneer de fee juist niet zo hoog is betaal je een hogere wisselkoers. Ik heb verschillende malen gepind maar het goedkoopst was bij de ATM in de flamingo. Het duurste is in de Wynn en Belaggio. Succes en nog veel plezier!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een aanrader is ook www.revolut.com , een gratis prepaid mastercard.

Rekenen geen wisselkosten aan of geld afhalen is ook gratis tot 650 euro per maand.

Betalen is sowieso zonder kost. 

 

Ze gebruiken de interbancaire koers, dus kan je heel wat geld besparen. 

 

Heb deze kaart nu toch al een jaar en al gebruikt in Dubai en USA zonder problemen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 14 november 2016 om 15:46 zei Mrhilton:

Een aanrader is ook www.revolut.com , een gratis prepaid mastercard.

Rekenen geen wisselkosten aan of geld afhalen is ook gratis tot 650 euro per maand.

Betalen is sowieso zonder kost. 

 

Ze gebruiken de interbancaire koers, dus kan je heel wat geld besparen. 

 

Heb deze kaart nu toch al een jaar en al gebruikt in Dubai en USA zonder problemen :)

$650 per maand!!

dat moet in minimaal per dag hebben, is dus niks voor mij.

bewerkt door rhellevo (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren wezen shoppen in Vegas. Je kunt overal gewoon pinnen met je Nederlandse Bankpas. Hier zitten geen extra kosten aan verbonden. Dit is volgens mij ook voordeliger als de Visacard. Visa rekent 3% koersfee.

 

IMG_0231.JPG

bewerkt door Gertjan_De_Meern (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.