Spring naar bijdragen

Macau voorpret


DeValsspeler

Aanbevolen berichten

Nog één week!

Zojuist geprobeerd om online een kaartje voor de boot op de terugreis te kopen, maar gek genoeg werd mijn creditcard niet geaccepteerd. Gebeld met VISA en die zeggen dat er niets aan de hand is met mijn kaart. Nu afwachten of ze bij cotaiwaterjet meer weten. Anders ter plekke maar een kaartje reserveren. Kaartje voor de heenweg reserveer ik niet, omdat het altijd afwachten is hoe laat je precies aankomt. Aangezien ik op een dinsdag reis ga ik er vanuit dat er genoeg plek is (ook vandaag was er nog plek voor de eerstvolgende boot).

Woensdag ben ik bij Amsterdam in de buurt, dus dan haal ik daar bij de pottchange Hong Kong dollars op. Scheelt enorm met GWK en ABNAMRO (€200-€250 op 15000HKD).

Als ik in Macau ben zal ik elke dag een prijsvraag op het forum neerzetten. Ik kies een leuke gokautomaat uit, stop er 100HKD in en zal een bepaald aantal spins spelen. Jullie mogen raden met welk bedrag ik eindig. Diegene die het dichtst bij zit, wint een leuk prijsje uit Macau. Er zal ook een mooie hoofdprijs zijn. UIt alle deelnemers die met elke prijsvraag hebben meegedaan, wordt een overall winnaar bepaald. Ik tel al je gokjes bij elkaar op en tel alle werkelijke uitkomsten bij elkaar op en diegene die hier het dichts bij zit, wint de hoofdprijs. Wat dat precies is, dat blijft een verrassing tot de onthulling. Volgende week zal ik een apart topic voor de prijsvragen openen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja:

15000 HKD

ABNAMRO: €2183 (0,1455)

GWK: €2114 (0,1409)

Pottchange: €1935 (0,129)

Werkelijke wisselkoers 0,1216

Als ik het goed begrepen heb zou je ter plekke op het sanado square de beste wisselkoers krijgen, maar weet niet of ik daar voor sluitingstijd ben en vind het ook wel prettig om bij aankomst al geld te hebben, dus maar meteen genoeg gehaald. Wat ik wel ter plekke ga doen is de USD die ik nog heb liggen omwisselen voor Macau Pataca. Scheelt vaak weer iets als je daar mee kan betalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.