Spring naar bijdragen

Op- en/of aanmerkingen twitchstream


Dreburwar

Aanbevolen berichten

De livestream(s) zijn erg goed en vermakelijk. Je merkt dat het een aanwinst is op Twitch (mede omdat het Nederlands gesproken is).

Wat misschien handiger/overzichtelijker is voor de streamer indien er veel kijkers zijn, om bij de vraag "welk getal moet ik inzetten op de roulette" gebruik te maken van een bot/poll achtige oplossing. Dat je bijvoorbeeld !0 t/m !36 kan typen en op het einde een moderator of streamer de resultaten te zien krijgt via !inzetten ?

bewerkt door DraaiPiloot (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een botje daarvoor lijkt me niet veel praktischer @DraaiPiloot.

 

leuke twitch, enige nadeel is de énorme vriendjespolitiek en armijn die echt té vaak té ver achterloopt met de chat! Overigens vind ik de strams van armijn wel veel leuker dan die van jackpot - armijn werkt toch aanstekelijk haha


Misschien ook vriendjes worden dan ipv de ene liter azijn na de andere fles uit te zeiken
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap het helemaal dat de stream van @TheGreatOne leuker en interessanter is dan die van mij :) Dat vind ik zelf ook, maar zo'n entertainers als @TheGreatOne zijn ook op 1 hand te tellen in ons kikkerlandje, en daar buiten. 

Ik stream vooral als ik zelf aan t spelen ben, en neem op dat moment de kijker een klein beetje mee in mijn avontuur. Voor de gezelligheid en het spektakel hebben we @TheGreatOne ingehuurd :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites


Mee eens! Iedereen heeft zo zijn voorkeuren qua streamers, maar om dat nou zo expliciet te vermelden?@JackPot ga zo door met highrollen

Ik doelde vooral op wat posts die inmiddels ook weer verwijderd zijn... ;-) De wereld is gebaat bij optimisten en mensen met positieve energie. Er is al negativiteit en ellende genoeg in de wereld!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei TheMikeyx:

Een botje daarvoor lijkt me niet veel praktischer @DraaiPiloot.

 

leuke twitch, enige nadeel is de énorme vriendjespolitiek en armijn die echt té vaak té ver achterloopt met de chat! Overigens vind ik de strams van armijn wel veel leuker dan die van jackpot - armijn werkt toch aanstekelijk haha

Wat voor vriendjes politiek bedoel je dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij prijsvragen is het soms wat chaotisch, zeker bij meerdere mensen voor de camera. De vraag is dan soms wat onduidelijk of vaag, er komen dan al wel antwoorden en soms wordt de vraag dan nog aangepast. Misschien dat een moderator kan aangeven wanneer de prijsvraag open is en weer dicht, is het wellicht ook makkelijker terug kijken wie er gewonnen heeft. Misschien op dat moment ook de gamble optie uit zetten. Nu valt het nog mee, maar als er veel meer kijkers bij komen die ook nog eens gamblen tijdens een prijsvraag dan wordt het helemaal een gezoek om het terug te vinden.

Verder is het leuk om naar te kijken, ik merk dat ik 's avonds toch vaak blijf kijken tot het klaar is ook al wilde ik eerder op bed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zou het leuk vinden als er leaderboard points komen soort wekelijkse of maandelijkse competitie en dan een grote prijs voor de beste kijkers van het jaar

en het is mis een idee om voor de gokkers onder ons onbeperkt gokken in te voeren  als de de stream ofline is aangezien dit bijna dagelijks tijdens de uitzendingen tijdelijk even word ingevoerd en de beperking weer invoeren als er weer een stream online begint

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Dreburwar:

@coinflippers Statisch gezien, ja
Maar al zou iemand steeds met 1 onecoin inzetten
Dat is het dus 1-2-4-8-16-32-64-128-256
Dus dan moet je heel veel ongeluk hebben om hiermee verlies te maken.

Ik heb nu twee keer het niet gered met het Martingale systeem. Je moet dan heel lang sparen om het verlies weer goed te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...