Spring naar bijdragen

Beschrijving roulette systemen


DeValsspeler

Aanbevolen berichten

In deze thread zie ik graag duidelijke beschrijvingen van de verschillende roulette systemen. Deze kunnen dan op den duur opgenomen worden in de roulette tool. Misschien wil @JackPot zijn jackpot systeem beschrijven en kan @dobbelsteen zijn SSB systeem beschrijven.

Om te beginnen mijn Woerdini systeem:

Je begint met een inzet van 1 eenheid op zeven verschillende nummers. Elke keer dat je verliest, zet je vervolgens zoveel eenheden op diezelfde nummers dat je bij winst al je voorgaande verliezen terugwint, met nog een beetje extra. Bij winst begin je weer met 1 eenheid op elk nummer. De inzetten die je achtereenvolgens maakt als je 25 keer op rij verliest zijn: 1,1,1,1,1,2,2,3,3,4,5,6,8,10,12,15,19,23,29,36,44,55,68,85,105

Eigenlijk is dit dus een soort Martingale systeem, maar dan gespeeld op 7 nummers in plaats van op een kleur.

In de roulette tool heb ik dit systeem geprogrammeerd met 23 en drie buren (5, 8, 10, 11, 23, 24, 30).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...