Spring naar bijdragen

screenshots met grote online gokkast winsten


SirDutchy

Aanbevolen berichten

IK WORD GEK!!!!  
Hoe groot is de kans dat je binnen 12 uur nog eens kunt knallen ?
Het is mij zojuist gelukt !   Opmerkelijk genoeg weer op een ander nummer !
Tijd om af te haken
Nogmaals 1301x !!!
 
 
ndbrw.jpg.0cd6b3909713a21178d2da1f7118e75d.jpg
Opzich vind ik het niet bijzonder, wel gaaf. 3x achter elkaar, dan wordt je wel een beetje hyper

Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Ik ben nooit zo van het posten van big wins, maar ik had gisteren echt een hele zieke sessie. Nu ben ik al het nodige gewend, en kijk niet meer zo snel op van een gokwinst, maar deze keer ging ik van 0 euro naar 9000 euro in 15 minuten tijd... en dat alles zonder ook maar 1 euro te hoeven storten. Bizar!

Bij pokerstars spaar je net als bij veel andere partijen loyalty-punten. Deze kan je inwisselen voor free spins, geld of gadgets, maar je kan die punten ook gebruiken om een pokerspelletje te spelen. Als je dan een Royal Flush weet te hitten kan je spelen voor de jackpot die regelmatig oploopt tot enkele honderdduizenden dollars. Nu speel ik dat spel eigenlijk zelden, want de kans op die jackpot is natuurlijk 1 op een miljoen ofzo...en het hoogste wat ik ooit met dat spelletje gewonnen heb is volgens mij 25 euro (en dat is al uniek). Heel af en toe als ik echt blut ben speel ik het nog wel eens, puur omdat ik op dat moment niets anders heb.

 

Pokerstars Jackpot - 1000 dollar

Vandaag was echter niet zo'n dag. Ik stond net op het punt of 50 euro te storten. Zat er ook al helemaal klaar voor. Toen plots een vriend belde. Hij was weer erg langdradig en begon hele verhalen te vertellen, terwijl ik de helft maar hoorde, want ik had mijn zinnen al op een lekker potje gokken gezet. Ik besloot tijdens het gesprek dan maar eerst mijn puntjes op te gokken, een gratis potje poker spelen dus, waarbij ik niet echt op hoefde te letten en dus lekker even tussendoor kon doen. Na een draai of vier viel ik bijna van mijn stoel... ik kon het niet geloven maar daar stond toch echt een schoppen Royal Flush op mijn scherm. Wow!

Vol spanning tuurde ik naar mijn scherm. Pokerstars toonde een teller van 60 seconden en als die op nul stond begon mijn jackpot ronde. Minimale prijs was 1000 dollar en de jackpot stond op dat moment op 32.000 dollar of iets dergelijks. Helaas was hij net de dag ervoor gevallen, toen stond hij op 160.000 dollar oid.... heb ik weer dacht ik meteen. En je weet natuurlijk dat dat hele jackpotspel meer voor de sier is en het systeem vooraf al bepaald heeft of je wel of niet de jackpot wint...toch moet ik zeggen dat ik toch wel even de spanning door mijn lijf voelde gieren. Een reële kans op 32.000 dollar gebeurt mij immers ook niet dagelijks.... Maar helaas, het kon ook niet anders, en natuurlijk stopte hij net voor het jackpot vakje, en werd ik afgeserveerd met een karige 1000 dollar.

Maar oké, dat is een beetje mijn gokkersmentaliteit, of probleem (het is maar hoe je het wilt noemen haha), dat ik altijd meteen denk van "het had zoveel meer kunnen zijn". Desalniettemin toch natuurlijk superblij met 1000 dollar want vijf minuten ervoor stond ik nog op het punt om geld te storten...dus gratis geld is altijd welkom :)

Dead or Alive 2 - 9000x op 0.45 euro inzet

Toen maar even meteen flink gaan knallen. Vier gokkasten tegelijk gaan spelen met circa 2 a 5 euro inzet per spel. Alleen Dead or Alive 2 een wat kleinere inzet van 0.45/0.90 euro afwisselend, omdat daar de bonus 99 van de 100 keer toch niks is... dus meestal speel ik die op de achtergrond met een lage inzet ergens tussen de 0.45/1.80 euro per draai. Nu weet ik wel dat je op deze kast echt enorme klappers kan maken. Het is mij al een keer of tien gelukt, met een persoonlijk record van 20.000x op 0.90 euro inzet...

Wonder boven wonder lukte het mij ook ditmaal weer die megaknaller te krijgen. Dus op elke rij een wild symbool, waardoor je 5 extra gratis draaien krijgt (als je dat vijfde symbol krijgt met winlijn dan geeft dat wel echt zo'n gigantische mega kick, niet normaal haha). Daarbij had ik ook nog eens het geluk de echte knaller te krijgen, dus inclusief een volledige winlijn. Helaas viel uiteraard de bonus weer net toen ik de inzet verlaagd had naar 0.45 euro (vraag me dan ook altijd af of hij dan wel net zo gevallen zou zijn als ik op 1.80 of hoger had gespeeld), maar goed, ditmaal viel er met een fantastische 9000x mijn inzet natuurlijk niets te klagen :)

Reactoonz - 750x op 5 euro inzet

Daarna door naar Reactoonz (deel 1, want het tweede deel vind ik net als de andere reacties hier echt helemaal niets)... daar nog een keer 15 pink reactoonz (helaas niet met een blok erin) wat ook weer 750x mijn inzet was (geen screenshot van gemaakt, deze heb ik al zo vaak gehad, bijna maandelijks wel)...en zo liep ik binnen een kwartier uit naar 10.000 dollar...jeezzz. Nu heb ik wel vaker dit soort spikes gehad, maar meestal had ik dan ook wel een paar honderd euro of meer gestort....Nu dus letterlijk met 0 euro naar 10.000 dollar in 15 minuten... whoop whoop!!!

Helaas, en daar moet ik ook eerlijk in zijn, toen natuurlijk weer veel te optimistisch geworden. De adrenaline gierde ook door mijn lijf. Ik was niet te stoppen :) Dus dacht, ga maar eens een shotje wagen op de Book of Dead varianten met inzetten tussen de 10 en 100 euro per draai. Dat ging zo tering snel dat ik van 10k terugviel naar 4500 dollar in weer slechts 15 minuten ofzo...bizar.

Eigenlijk was ik er toen ook al weer klaar mee en dacht "nou dan maar ook meteen alles naar de tering"... Dus flink blijven inzetten tot ik uiteindelijk nog maar op 1000 dollar stond volgens mij, weet het eigenlijk niet precies meer.

Book of Dead - 2000x op 2 euro inzet

Dus maar even teruggeschakeld naar 2 euro de inzet.... en wat denk je: ja hoor de bonus der bonussen valt precies een tiental draaien later. Godver de godver die had echt mega geweest op 20 euro of 50 euro inzet (was 40k+ geweest pfff), maar oké, ik was ergens al lang blij dat ik weer enigszins terug bij af was...op de goede manier. De bonus, die meer dan 15 minuten duurde (ja serieus, langste bonus ooit), bracht toch een kleine 2000x mijn inzet op, best netjes dacht ik zo...

En ook nog eens een record in andere zin. Dit was letterlijk de allereerste keer dat ik alle bonussymbolen had tijdens de bonus. Dat had ik sowieso nog nooit gezien, ook niet bij iemand anders. Dus ook wat dat betreft een uniek moment. Dus maar liefst 8x een re-trigger tijdens de bonus...bizar! Helaas geen volle bak met een topsymbool, dan was het helemaal episch geweest.

Daarna nog 1000 dollar opgegokt in een paar minuten en daarna maar voor gezien gehouden en 4k uitbetaald. Dus tja...flink hectisch gokdagje dus haha

 

jackpot_1.png

jackpot_2.png

dead_or_alive_2.png

dead_or_alive_3(1).png

dead_or_alive_1.png

book_of_dead_2.png

book_of_dead_1.png

bewerkt door robinb (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na een eerdere hit op sweet bonanza besloot ik de xmas variant eens te proberen.

Die deed er aanzienlijk langer over om een bonus te geven en die stelde ook niet echt veel voor ( 60x ) , groot was m'n verassing ook dat exact 1 (!) spin na die bonus er doodleuk nog eentje kwam ! :D

Die bleek stukken beter , bijna 120x !

xw.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

omg..  ik heb zojuist m'n record qua aantal inzet winst weer ietsje weten te verhogen !

 

Jammin jars kwam met 4 jars in een keer en haalde al een aantal prijzen , toen begon een werkelijk krankzinnig bonus waarin de grootste klapper zeker 800x was..

Mijn record is nu 1303x !! 😮 😮 😮

jjiw.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na heeeeel lang wachten eindelijk een bonus weten te pakken op money train 2...

Aanvankelijk ging het niet al te hard tot er ineens een persistent payer opdook ! :o

Ook daarna vielen er geen enorme klappers maar de kleine hits bleven net op tijd komen en de persistent payer bleef knallen ! :D

Uiteindelijk stopte het feest bij 359x ! Wouw ! :D

 

mtw.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en ik ga lekker vanavond... ;)

 

Na 300 te hebben opgenomen van m'n hit op de money train een beetje gaan aanklooien met andere games.

Toch ook maar weer een rondje gedaan op book of dead die redelijk vlot met een bonus kwam.

Helaas met een minor speciaal symbool maar die kwam wel als vol scherm langs met een totaalscore van 167x

Best netjes ! :D

bodw.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het feest gaat nog even door... ;)

Ik scoorde een bonus op john hunter and the tomb of the scarb queen.

Deze was meer dan dramatisch met slechts 7x..  groot was dan ook m'n verassing toen 2 spins na de bonus een nieuwe kwam ! :o

Deze bleek stukken beter met o.a. een megaspin collect aan het einde !

143x !

tsqw.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...