Jump to content
SirDutchy

screenshots met grote online gokkast winsten

Recommended Posts

@Rmnd78 Vind ik echt een bizarre beslissing; 4 cashgame tafels maximaal. De meeste pro's zijn juist pro's omdat ze volumes kunnen draaien en met een lagere winstmarge daardoor meer overhouden. Volgens hun stats is 4 het meest optimale voor je winrate. In Italië staat de cap op 6.

Ze hopen zo dat de regs op hogere limieten gaan spelen zodat de "recreanten" ook wat vaker kunnen winnen en niet tegen alleen maar regulars zitten te spelen. Ik denk wel dat dit PS rake gaat kosten. 

Ik neem overigens wel aan dat ze dit niet voor sit and go's en toernooien gaan doen. Dan is je site zo leeg... Je start juist 10 toernooien tegelijkertijd op omdat je weet dat ze uren gaan duren en de variantie groot is.

• Like 1

Na mijn mega-win behoorlijk ingeleverd op de Lightning, Double Ball, gewone roulette en slots. Nu bijna 27.5K in de min 😐 De rest van het jaar wordt er niet meer gegokt zodat ik nog enigszins positief het jaar afsluit.

(hopelijk draagt dat ook bij aan het herstel van mijn nekhernia omdat Madamme in mijn nek zit te hijgen als ik weer aan het gokken ben. Binnenkort eens gaan winkelen voor een nieuw ketting en slot zodat ze de keuken en het washok niet uit kan😀)

M.a.w. ik verwacht de eerste screenshots van "mega-wins" begin 2020! Een nieuw jaar, nieuwe kansen.