Spring naar bijdragen

screenshots met grote online gokkast winsten


SirDutchy

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei jordi22:

$16450,35 dus gewonnen als er $2000,- is ingezet. Grove bet, maar mooi resultaat. Zelf gok ik met centen dus is dit voor mij nooit haalbaar, maar neem aan dat je toch wel zweethandjes had ? Met $16450,- zou ik lekker op vakantie gaan en de rest sparen voor een huisje over een paar jaar. 

Ik vind het toch moeilijk te geloven dat hij dit soort bedragen inzet en gewonnen heeft. Zelfs echte die hard gokkers als The Great One en jackpot spelen dit niet eens.

@Mickey, kun je eens een print screen laten zien van je account?

bewerkt door Dopey (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@mikeys graag even een screenshot van de payout/widrawal en bijschrijving bankrekening.

Als je deze daadwerkelijk binnen 3 dagen na heden kan tonen krijg je van mij een bonus € 100,00 ! (P.S. je bankrekeningnummer is mij bekend, dus een overschrijving is in enkele seconden gebeurd)

bewerkt door FopSmurf1 (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@mikeys graag even een screenshot van de payout/widrawal en bijschrijving bankrekening.

 

Als je deze daadwerkelijk binnen 3 dagen na heden kan tonen krijg je van mij een bonus € 100,00 ! (P.S. je bankrekening heb ik)

 

 

Ik ga geen tig k in 1x uittikken. Iets met belasting.

 

En die €100 kan me, zeker van jou, gestolen worden :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei against the odds:

Dan nu meteen je geld eraf halen en op een spaarrekening gezet neme ik aan ;) 

volgensmij heb je nu de grootste bet/win van alle mensen op het forum te pakken

#gobigorgohome

Bij lange na niet, er loopt hier iemand rond die 92k heeft gewonnen en volgens mij iemand nét iets meer dan 100k. Ik ga geen namen noemen, dat mogen ze zelf verder doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...