Jump to content
SirDutchy

screenshots met grote online gokkast winsten

Recommended Posts

Al lang geen bonus meer gehad bij book of dead maar daar kwam zojuist dan eindelijk een einde aan.

Erg goed speciaal symbool maar die gaf alleen maar 2 lijntjes tot de laatste spin waar er ineens 4 lijnen tevoorschijn kwamen ! :D

Toch een nette 127x !

bod.jpg

• Like 7

Neon rush had weer eens goede zin... ;)

Een aantal spannende momenten in de bonus ; 1e spin al meteen 20x bonus jackpot en halverwege een 50x die heel kort op een 100x zat..

Wederom een nette 119x !

nr3.jpg

• Like 2

:o :o :o

Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik altijd heb gedacht dat de écht grote klappers puur en alleen aan de streamers voorbehouden waren.

Al dan niet met grote inzetten..

Ik was al een tijd echt klaar met reactoons ( nooit lekkere bonussen gehad en zelfs 1x winnen was al tegen het onmogelijke aan ) maar had regelmatig onvoorstelbare klappers voorbij zien komen op youtube met een clone van deze machine ; jamming jars.

Na een aantal sessies met weinig echt leuke scores had ik dan zojuist toch de bonus te pakken en het enige waar ik spijt van heb is dat ik geen filmpje heb gemaakt...

De inzet was dan klein ( 60 cent )  maar al in de eerste ronde bleven de prijzen maar vallen , aanvankelijk kleintjes maar de multipliers bleven bij elkaar in de buurt en liepen met elke win weer op..

Ik was al redelijk enthousiast over hits van 10x maar toen ging jamming jars pas écht los! 😮

De grootste klapper die voorbij kwam was zeker 400x ( ergens in de 250 euro )  maar het ging zo vreselijk snel dat ik het niet kon bijhouden.. 

Ik ben er redelijk zeker van dat ik deze enorme klapper vooralsnog niet ga verbeteren , een ronduit krankzinnige 1295x !! 😮 😮 😮

jjiw.jpg

• Like 6
  • Haha 1

Na het grootste deel van m'n ronduit krankzinnige buit te hebben opgenomen was ik zojuist nog een rondje aan het doen op de jammin jars.

In het basisspel vielen 2 jars en die bleven maar prijsjes geven en teasen voor een 3e ( bonus spel )

Dat bonusspel kwam uiteindelijk niet maar op 60 cent 70 euro scoren is toch niet verkeerd ! :D

116x !

jj2.jpg

• Like 1

Klopt. Had gisteren alles uitbetaald en wilde vanochtend storten maar lukte niet. Dus niet gespeeld

• Like 1

8 uur geleden zei Chuckmeister:

2560x op.een inzet 1,60 ......bizar..... 

Heul veul appeltjes met x2 en x4 erin....

20200623_173055.jpg

das een mooie win 

12 hours ago, Chuckmeister said:

2560x op.een inzet 1,60 ......bizar..... 

Heul veul appeltjes met x2 en x4 erin....

20200623_173055.jpg

Oef, Chucky, wat een mooie win!