Spring naar bijdragen

screenshots met grote online gokkast winsten


SirDutchy

Aanbevolen berichten

Vanmiddag eerst Reactoonz gespeeld die had er geen zin na 2 uur spelen 100 euro weggepist , toen nog een storting gedaan van 150 euro en toen Katmandu Gold gespeeld .. na een paar spins al kreeg ik 3 scatters, dat was goed voor 10 free spins, en won hier bijna 400 keer me inzet mee 😍,gestopt en 537,50 uitbetaald

287,50 gewonnen vanmiddag , van de weer nog maar is een poging wagen op Reactoonz , ook die vind ik erg leuk 😀 

C22D08AF-32F7-4C56-9BE8-FBBB7312D0D6.png

  • Like 3
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmiddag eerst Reactoonz gespeeld die had er geen zin na 2 uur spelen 100 euro weggepist , toen nog een storting gedaan van 150 euro en toen Katmandu Gold gespeeld .. na een paar spins al kreeg ik 3 scatters, dat was goed voor 10 free spins, en won hier bijna 400 keer me inzet mee ,gestopt en 537,50 uitbetaald
287,50 gewonnen vanmiddag , van de weer nog maar is een poging wagen op Reactoonz , ook die vind ik erg leuk  
C22D08AF-32F7-4C56-9BE8-FBBB7312D0D6.thumb.png.9d8effa86fbe47b6dbcde6a27ddfccec.png

Kijk dat is leuk dat je toch nog met winst hebt dus gewoon af en toe naar een ander spel gaan en niet klakkeloos op 1 spel alles erin gooien


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laat ik voorop stellen dat ik lang niet altijd winstgevend speel, maar de laatste maanden gaat het echt top. Gemiddeld zo'n 4000 a 5000 winst per maand :) En ook eergisteren had ik weer een hele zieke sessie. Teveel megawinsten om op te noemen, was echt niet normaal meer.

Bandits Thunderlink: 8594x mijn inzet
Dit spel is een beetje te vergelijken met Dead or Alive 2: 999 van de 1000 bonussen zijn helemaal ruk, maar als je de bonus der bonussen krijgt, dan krijg je ook echt wat. Helaas dit keer met een mini inzet van 0.20 euro (had een bonus gekocht van 20 euro volgens mij). Maar goed met het kopen van bonussen doen ik meestal wat lagere inzetten omdat het anders niet meer te betalen is en je zo een paar honderd of duizend euro verziekt hebt.

Maar goed, vanuit het niets dus ineens een megaknaller. Had nog niet eens het kluis-symbool gekregen, maar toch wist ik er een kleine 9000x mijn inzet uit te halen...whoop whoop!


Dead or Alive 2: 4500x inzet a 0.90
Daarna door naar Dead or Alive waar ik met 0.90 euro aan inzet ook de megabonus binnen wist te slepen.... 4500 euro!!
Mijn dag kon uiteraard al niet meer stuk vanaf hier...


Reactoonz: 600x --> 1900 euro + 1500x --> 7500 euro
Daarna door naar Reactoonz en die liep meteen lekker. Met een inzet van 3 euro kreeg ik de bonus waar ik circa 1900 euro mee pakte. Top natuurlijk. inzet verhoogd naar 5 euro per draai en warempel een paar draaien later weer de bonus met 19x roze reactoonz inclusief een blok.... 7500 euro... whoop whoop!

Daarna nog wat kleine prijzen:
- 1000 euro op deal or no deal live bingo (met letterlijk de laatste euros haha)
- 950 euro op Wild Frames

Uiteindelijk een kleine 10k uitbetaald...circa 9900 winst :)

 

bandits.png

doa2.png

IMG_1125.JPG

IMG_1136.JPG

reactoonz1935.png

reactoonz7500.png

  • Like 6
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie gokwinst @robinb

een maatje van mij had dat ook2 jaar geleden, begon met 100 euro en na 2 dagen gespeeld

ook 10.000 euro uitbetaald het kan dus wel,

mijn topjaar was 2012 , toen won ik ook grote bedragen,

vorig jaar nog wel een leuke bigwin op Beetlejuice gehad 3900 euro

tegenwoordig ben ik al blij is ik een paar honderd euro winst heb

ik hoop dat je nog meer mooie prijzen win en hier post 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer van de laatste 7 ;). maar toch een mooie prijs. 200x de inzet 800 euro EU slot casinio.

Online zijn de zevens meer waard dan in een gokhal(SIZZLING HOT)!

4 zevens 200x de inzet

5 zevens 1000x de inzet

 

In een gokhal slechts..

4 zevens 100x de inzet

5 zevens 400x de inzet. (inzet 2 euro: 40 euro + 76AG)

 

20210129_030316.jpg

bewerkt door MilanZLD (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Chuckmeister:

Wow wat een lekkere sessie..... en gewoon 2x.een vette bonus achter elkaar ....

Gefeliciteerd..... cashen nu en er iets moois voor kopen.

Thanks. En zeker, het is alweer op, maar wel goed besteed :) Heb een nieuwe Dell Alienware pc gekocht + een scherm + een hele streaming set inclusief greenscreen... dan kan ik straks ook op youtube of twitch gaan streamen haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei hotshot123:

Mooie gokwinst @robinb

een maatje van mij had dat ook2 jaar geleden, begon met 100 euro en na 2 dagen gespeeld

ook 10.000 euro uitbetaald het kan dus wel,

mijn topjaar was 2012 , toen won ik ook grote bedragen,

vorig jaar nog wel een leuke bigwin op Beetlejuice gehad 3900 euro

tegenwoordig ben ik al blij is ik een paar honderd euro winst heb

ik hoop dat je nog meer mooie prijzen win en hier post 

 

Thanks, en ook nice! die Beetlejuice ken ik niet, zal eens opzoeken...

Online gaat bij mij zeer goed de laatste tijd.... offline een heel stuk minder. bij HC verlies ik eigenlijk altijd of hooguit speel ik quite... de laatste keer dat ik daar 2000+ heb gewonnen is alweer een jaar of vijf geleden denk ik zo... heb ook altijd het idee dat ze bij HC meer kleine prijzen weggeven die je gemakkelijk weer weg speelt. Online heb ik bijna wekelijks wel een 1000x+ winst.... bij HC is dat een uniqum, althans bji mij...laat staan dat je bij HC 9000x+ je inzet kan winnen, dat lukt je eigenlijk alleen met een jackpot.. maar oke, HC doe ik meer voor het plezier en niet voor het geld..

 

Ik ga binnenkort de zaken wat professioneler aanpakken en wat meer streamen om de filmpjes in betere kwaliteit op youtube etc te zetten....ga zeker geen echte streamer worden, maar ga wel regelmatig wat filmpjes erop knallen, dus meer content komt er zeker aan..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei jero074:

lucky one net € 400 gestort en na paar draaien een x 748 te pakken bij de laatste wilds hoppa cash out land here we come🔥👍🎰

00ADA40B-600E-40C1-8ABE-D432F41E3F11.png

97DCC662-ED92-48D2-BFF8-FF7C976FD77F.png

das een mooie Bigwin @jero074

de laatste paar stortingen zelf niet kunnen kunnen winnen op Reactooz,

maar van het weekend ga ik ook weer een poging wagen,

wie niet waagt , wie niet wint 😋

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pragmatic heeft weer iets nieuws en ik ben er nu al verslingerd aan

 

Amazing money machine

 

De linehits zijn niet echt om over naar huis te schrijven maar de bonussen vallen vrij vaak.

Ik wist al wat kleinere hits te scoren van zo'n 40 a 50x maar zojuist kwam een aardige bonus door die 128x betaalde :D

ammw.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.