Jump to content

screenshots met grote online gokkast winsten

SirDutchy

Recommended Posts

Op 12-5-2021 om 13:25 zei robinb:

Deze kast brengt mij nooit veel geluk...nog nooit zo'n winst als deze voor elkaar kunnen krijgen...bijna alle bonussen die ik op deze gehad heb waren compleet waardeloos..

maar goed om te zien dat het dus wel degelijk kan...lekker hoor!

Hoge variatie slot. De meeste bonussen die ik heb gehad op Buffelo King waren ook niet goed. Je moet meestal veel geduld/tijd hebben en flink wat investeren voordat zo'n klapper komt. Of je moet echt geluk hebben. 

Zijn er hier nog meer liefhebbers van fruitslots? 

Ik vind de moderne fruitslots met een hoge variatie van de provider Gamemat heel leuk. Heb de laatste tijd veel geluk op deze spellen. Moet meestal best veel investeren maar als ze beginnen te geven dan is het heel leuk spelen! Gisteren 1750 ingelegd. 3250 uitbetaald. 

De maximale prijs op deze fruit slot is 5000x de inzet. Volle bak wild. 

20210512_035539.jpg

20210517_223617.jpg

Edited by MilanZLD

Flinke winsten! Maar ook dikke bets met 4 euro per keer.  Fruitslots vind ik persoonlijk altijd een beetje saai.

Dat valt me ook op idd. Zag net een post met een winst van 50k op de lightning roulette. Maar ja, dan heb je dus ook €100 ingezet op een nummer. Ik speel nog steeds met kleinere bedragen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Tijd om wat nieuws te proberen ; what the fox :D

Een clone van piggy riches al lijkt deze wat minder volatiel qua linehits.

Ook nu had het wat uithoudingsvermogen nodig voor een bonus kwam maar die was dan ook niet gek ; bijna 228x ! :)

wtfw.jpg