Jump to content

screenshots met grote online gokkast winsten

Recommended Posts

Gates is ook een van mijn favo games. Ik wacht nog altijd om mijn eerste max win op Gates, maar heb ook al meerdere 1k en 2k x hits gezien. Geweldig gevoel als die rode multi met een een goede tumble hit. Daarentegen is er niks zo zuur als een 500x valt en je slechts 7 symbooltjes ziet haha

• Thanks 1

27 minuten geleden zei Aerschtuner:

Gates is ook een van mijn favo games. Ik wacht nog altijd om mijn eerste max win op Gates, maar heb ook al meerdere 1k en 2k x hits gezien. Geweldig gevoel als die rode multi met een een goede tumble hit. Daarentegen is er niks zo zuur als een 500x valt en je slechts 7 symbooltjes ziet haha

Klopt helemaal. Heb een keer het geluk gehad van een max win, ook nog eens tijdens een toernooi op Betcity. Dus naast 4000x inzet (als je de extra chance op feature aanzet verlaagt de max win) won ik toen ook nog eens €700 voor de eerste plek in het toernooi. Ergens in deze thread zit die win wel 🙂

Al een tijdje niet meer gespeeld. Besloten om de weekend bonus een x te gebruiken bij Betcity. Book of Shadows is gortdroog in ieder geval. De Lightning XXXTreme deed wel 3x achter elkaar vallen......de tandjes.....   850 gelijk uitgecashed. Fijne Zondag 1546464794_2022-06-05(4).png.bbf60713e3a21e5d4d70300ce4fb18a6.png

• Like 1
  • Thanks 1