Spring naar bijdragen

Wedden bij Runnerz


Nomore

Aanbevolen berichten

Een tijd geleden waren we behoorlijk actief met ons forum met betrekking tot het wedden op paarden. Elke week werd de V75 ingevuld door @The_Special_One maar die heeft helaas door tijdgebrek hiermee moeten stoppen.

Nu kregen we van Runnerz de mededeling dat je bij een storting van 10 euro, ook 10 euro gratis krijgt, en dus 20 euro om mee te spelen op het paarden wedden. 

Ik ga zelf ook weer aan de slag met deze mooie manier van wedden, met live beelden, en hoop dat jullie ons ook verblijden met je ervaringen bij RunnerzRunnerz

Mocht je nog geen account hebben kun je je hier aanmelden en profiteren van deze 10 euro gratis :)

Runnerz.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eenmalig inzetten en klaar is @jordi22

 

Omdat wij jou als nieuwe klant zeer waarderen bieden we je graag €10 vrijspeltegoed aan. 
Deze bonus ontvang je direct  wanneer je €20 of meer stort en €10 van je eigen geld speelt.  
De volgende €10 zijn daarna voor onze  kosten. 
Na ontvangst is deze bonus nog 6 dagen geldig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als Onetimer heb ik natuurlijk gisteren ook 20 euro gestort. Het was erg fijn dat ik al wat termen kon van het paardenrennen, want anders moet je dit nog allemaal uitzoeken. Wat erg fijn was is het feit dat je de races ook allemaal live kunt volgen in HD. Ik besloot om met mijn 10 euro die ik cadeau heb gekregen enkele bets te plaatsen op plaats op de favorieten paarden. Wat mij opviel is dat regelmatig een paard won met een quotering van 30 + voor de wedstrijd. De paarden met quoteringen 2-6 eindigden redelijk vaak achter aan. Al bij al toch 10 euro winst kunnen maken en hierdoor heb ik Runnerz met winst verlaten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei jordi22:

Als Onetimer heb ik natuurlijk gisteren ook 20 euro gestort. Het was erg fijn dat ik al wat termen kon van het paardenrennen, want anders moet je dit nog allemaal uitzoeken. Wat erg fijn was is het feit dat je de races ook allemaal live kunt volgen in HD. Ik besloot om met mijn 10 euro die ik cadeau heb gekregen enkele bets te plaatsen op plaats op de favorieten paarden. Wat mij opviel is dat regelmatig een paard won met een quotering van 30 + voor de wedstrijd. De paarden met quoteringen 2-6 eindigden redelijk vaak achter aan. Al bij al toch 10 euro winst kunnen maken en hierdoor heb ik Runnerz met winst verlaten. 

Haha, wellplayed dit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.