Spring naar bijdragen

Tips voor goedkoop verblijf en reis naar Vegas!


Hillichance

Aanbevolen berichten

Hai,

@Roelette en ik gaan weer! September moet het gaan gebeuren. We zijn wat aan het zoeken via Expedia. Combi reis en verblijf op de Strip. Voor nu is 1.157 euro totaal voor met z'n 2-en voor 5 nachten het goedkoopst (Excalibur). Iemand tips over hoe het nog goedkoper kan? Is los boeken van vlucht en verblijf verstandig bijv.?

Alle tips welkom!

9d9963bfe711870411e27c78f1393a64.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi om te zien Vegas Bro's. Die voorpret en aftellen. Het mooie is als jullie terug komen in die kant op ga (1 oktober) voor de grootste Gaming beurs in de wereld (Vegas de G2E) in het Sands Expo Centrum en slaap in Bellagio. http://www.globalgamingexpo.com/

 

Super mooi om te zien dat jullie slapen in het kastel van @SubAqua en ben benieuwd wanneer haar Vegas trip weer geboekt staat. Volgens mij is @Gebruiker binnenkort aan de beurt?

 

Wat gaan jullie doen in Vegas, veel lopen, dingen zien, gokken, andere zaken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei TheGreatOne:

Mooi om te zien Vegas Bro's. Die voorpret en aftellen. Het mooie is als jullie terug komen in die kant op ga (1 oktober) voor de grootste Gaming beurs in de wereld (Vegas de G2E) in het Sands Expo Centrum en slaap in Bellagio. http://www.globalgamingexpo.com/

 

Super mooi om te zien dat jullie slapen in het kastel van Hammie en ben benieuwd wanneer haar Vegas trip weer geboekt staat. Volgens mij is @Gebruiker binnenkort aan de beurt?

 

Wat gaan jullie doen in Vegas, veel lopen, dingen zien, gokken, andere zaken?

We gaan in elk geval naar de klote;) waar dat leg? Van de kaart:p 

 

Nog ff onbekend, maar in elk geval veel filmen en gokkuj!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei TheGreatOne:

Mooi om te zien Vegas Bro's. Die voorpret en aftellen. Het mooie is als jullie terug komen in die kant op ga (1 oktober) voor de grootste Gaming beurs in de wereld (Vegas de G2E) in het Sands Expo Centrum en slaap in Bellagio. http://www.globalgamingexpo.com/

 

Super mooi om te zien dat jullie slapen in het kastel van Hammie en ben benieuwd wanneer haar Vegas trip weer geboekt staat. Volgens mij is @Gebruiker binnenkort aan de beurt?

 

Wat gaan jullie doen in Vegas, veel lopen, dingen zien, gokken, andere zaken?

We gaan in elk geval naar de klote;) waar dat leg? Van de kaart:p 

 

Nog ff onbekend, maar in elk geval veel filmen en gokkuj!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb altijd een Queen Room, meestal geen Strip View, maar de ''view" kan nogal wisselen....

Ik zelf heb eigenlijk nooit klachten gehad over de kamers waar ik in heb gezeten, het zijn geen super de luxe kamers, maar prima in mijn opinie.

Ik ben alleen maar in mijn kamer om te slapen of te douchen en mijn spullen kwijt te kunnen. En de bedden en badkamer zijn altijd prima in orde ;-)

bewerkt door SubAqua (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb altijd een Queen Room, meestal geen Strip View, maar de ''view" kan nogal wisselen....

Ik zelf heb eigenlijk nooit klachten gehad over de kamers waar ik in heb gezeten, het zijn geen super de luxe kamers, maar prima in mijn opinie.

Ik ben alleen maar in mijn kamer om te slapen of te douchen en mijn spullen kwijt te kunnen. En de bedden en badkamer zijn altijd prima in orde ;-)


Er zou ook een groot verschil zitten tussen Tower 1 en 2. De één met en de ander zonder gerestylede kamers? Wat weet jij daarvan?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar je direct geld op kunt besparen is het geld opnemen in Vegas. Bij een ATM machine betaal je een toeslag en kosten van je eigen bank. Tegenwoordig kun je bijna alles pinnen. Je betaalt dan geen extra kosten voor de ATM en geen extra kosten van je eigen bank maar gewoon een normale wisselkoers.

in sommige winkels kun je ook extra gekd pinnen en bij de bushalte kun je je buskaart ook gewoon pinnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...