Spring naar bijdragen

Tips voor goedkoop verblijf en reis naar Vegas!


Hillichance

Aanbevolen berichten

31 minuten geleden zei Terschelling:

Het lijkt mij ook wel leuk idee, bv eind sept/begin okt 

misschien idee voor een nieuw onderwerp hierover?

zou opzich leuk zijn als we met clubje heen kunnen gaan 

Klopt vanaf 2004 organiseerde ik Vegas reizen met de (poker)community. In 2015 was de laatste keer met deze groep. Als de community en interesse groot is gaan we dit ook zeker doen met een Onetime groep. Met een grotere groep kunnen we zoveel meer regelen en is natuurlijk leuk ook voor mensen die er nog nooit geweest zijn. Het staat op mij to do lijst. Zou helemaal super zijn om gesponsord te gaan als die online markt open gaat.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 25-1-2017 om 23:54 zei Hotrunner:

Lijkt mij geweldig om daar eens een dag of 10 te zitten.

 

Ik heb altijd gezegd dat ik het met pokeren wil verdienen om die kant op te gaan.

 

Tot dusver gaat dat nog niet lukken ...

Je moet gewoon boeken en dan daar ter plekke je reis terugverdienen met poker. Dat is een stuk makkelijker. :P

@Terschelling Het lijkt mij ook leuk om met een grote groep naar Vegas te gaan. 

Ik zal eens een topic gaan maken of er animo voor is om dat dit jaar in september/oktober te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...
On 1-2-2017 at 10:58 PM, Sinister6 said:

Je moet gewoon boeken en dan daar ter plekke je reis terugverdienen met poker. Dat is een stuk makkelijker. :P

@Terschelling Het lijkt mij ook leuk om met een grote groep naar Vegas te gaan. 

Ik zal eens een topic gaan maken of er animo voor is om dat dit jaar in september/oktober te doen.

Waar blijft dat topic? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...