Spring naar bijdragen

[Inventarisatie]Guinness World Records krasloten krassen :-)


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Meteen even navraag gedaan naar de status: De verkooppunten hebben vandaag bericht gekregen van het hoofdkantoor van de Nederlandse Loterij: 1 van de 3 (100.000€) decemberkraslot is nog niet gevallen en voor de andere December kalender nog 1 (van de 2) 250.000€ nog niet ingeleverd. Het jeukt als een dolle bij mij ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
Meteen even navraag gedaan naar de status: De verkooppunten hebben vandaag bericht gekregen van het hoofdkantoor van de Nederlandse Loterij: 1 van de 3 (100.000€) decemberkraslot is nog niet gevallen en voor de andere December kalender nog 1 (van de 2) 250.000€ nog niet ingeleverd. Het jeukt als een dolle bij mij ;-)



Ook ik doe graag met een paar honderd € mee armijn! :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 jaar later...
Op 6-2-2017 om 13:15 zei TheGreatOne:

Meteen even navraag gedaan naar de status: De verkooppunten hebben vandaag bericht gekregen van het hoofdkantoor van de Nederlandse Loterij: 1 van de 3 (100.000€) decemberkraslot is nog niet gevallen en voor de andere December kalender nog 1 (van de 2) 250.000€ nog niet ingeleverd. Het jeukt als een dolle bij mij 😉 

en hoe is dit afgelopen ?

nog wezen krassen ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...