Spring naar bijdragen

World Blackjack tournament


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Sinds  2 dagen speel ik het Facebook spel (ook via de apple store en Google Play te downloaden) World blackjack Tournament. Altijd gek geweest van blackjack en sinds mijn uitzending op Twitch over de blackjack kampioenschappen: https://www.youtube.com/watch?v=Q4fn_FKD_kc&t=959s is het nog meer aangewakkerd.

 

Met dit leuke en zeer verfrissende spel kan je online kwalificeren voor grotere online toernooien en uiteraard ook gewoon blackjack spelen en hoger komen in de levels. Mooie is dat je in 4 of 8 ronden blackjack (met veel variaties) goed kan leren hoe je kan spelen en winnen. Je speelt in zo'n toernooi tegen 2 andere spelers en kan je lekker rekenen en je ding doen terwijl je op de bus wacht. 

 

Schermafbeelding 2017-01-27 om 12.00.05.png

Schermafbeelding 2017-01-27 om 11.57.34.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei against the odds:

Ziet er leuk uit goede graphics ook

kan je ook kiezen tegen wie je speelt kunnen we zien wie hier wie nou de beste blackjacker is;)

Het is voor mij ook nog erg nieuw maar je kan je inkopen met punten en ook doorgaan naar een volgende ronde en kom je tegen betere spelers. Ik heb nu 6 toernooien gedaan en 5 gewonnen (met 3 man)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei against the odds:

Het spelen creert idd een extra startegisch element en je kan daardoor je bet verhogen of verlagen op basis van de stacks van je tegenstanders

ook heb je te maken met positie toch? (De een moet een inzet plaatsten voor de ander)

de layout lijkt erg veel op

 de wsop app trouwens

Klopt, positie is zo belangrijk en goed kijken wat ze inzetten. Je hebt maar 4 of 8 handen voor zo'n toernooi en merk nu al dat het echt een skill game is 7 out of 8 nu. En speel even door, zo mooi man dit. En dadelijk geven ze echte tickets weg naar blackjack toernooien in de wereld (a la My Vegas).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mischien een idee voor hc om eens een blackjacktoernooi te houden met een buyin en een entry fee voor het huis

zal zeker mensen trekken 

in amerika houden ze al geregeld zulke blackjacktoernooien met grote prijzen zat net te kijken op youtube

als je optimale stategie speelt en je gebruikt je positie met betrekking tot inzetten dan kan je voordeel erg groot zijn

is net poker je kan niet bepalen welke kaarten je krijgt maar wel hoe je ze speelt

moet je het spelen via facebook of moet je een app downloaden?

zo te horen heeft dit spelletje je echt te pakken the great one ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik speelde eerst de free bet tafels en daarna probeerde ik een spin and go

was alleen even vergeten dat het maar 4 handen duurde dus bij de 4e hand zette ik smal in terwijl ik juist groot in moest zetten omdat ik dacht dat er 1 moest afvallen

insurance neem je nooit en surrender in sommige situaties weet niet precies welke

je inzetten zijn afhankelijk van je positie aan de tafel en aan jou beginstack tov die van je tegenstanders maar vaak moet je meer inzetten als je achterloopt zodat je niet te ver achterop raakt en als je flink voorstaat zet je meestal smal in

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Remco86:


Dat soort situaties heb ik dus ook best vaak, vooral omdat je best snel moet beslissen wat je inzet wordt.

Dit gaat steeds beter naar mate je veel oefent en weet waar je op moet letten. Ze hebben ook al toernooien met 5 man en 12 handjes en daar is de variatie minder. Net een Spin tournament gespeeld voor 1M en 3.5M gewonnen (in 4 handjes). Blijft mooi en zal dit zeker vaker gaan streamen op het Onetime Twitch kanaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
  • 4 maanden later...

Ik pak World Black Jack Tournament weer op. Ben het zat om elke dag te zien dat ik een Rookie ben :-)  Ze hebben sinds kort speciale leagues gemaakt; Rookie, Gambler, Master, Champ, Star en Legend. Elke league heeft ook weer 3 sub divisies (I, II en III). Ik ben sinds 2 dagen bezig en hopelijk kan ik nu binnen 16 dagen aan de top staan. Wie speelt nog meer World Backjack Tournament tegenwoordig? Ik heb echt mijn best gedaan en sta weer boven de 50M met punten.

Schermafbeelding 2017-07-06 om 13.07.01.png

Schermafbeelding 2017-07-06 om 13.08.40.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...