Spring naar bijdragen

Hoe verdien je €1.000?


against the odds

Aanbevolen berichten

Hallo,

gisteren heb ik per ongeluk schade veroorzaakt aan iemands eigendom (eigen schuld) en nu heb ik €1.000 nodig om de schade te kunnen vergoeden

Nu heb ik alleen op dit moment het geld niet en dacht vraag het aan de mensen hier want die weten mischien wel iets

heb geen spullen om te verkopen tijd om oficieel te soliciteren en te wachten,geld te lenen of het gokkend bij elkaar te krijgen

alle goede ideeen zijn welkom

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Neem aan dat je verzekerd bent ? 

En anders lenen van je ouders ? Lijkt me de veiligste optie voor ons allemaal. Geld verdienen met gokken is een heel slecht plan. Natuurlijk kan het goed gaan, maar over het algemeen zul je met gokken verliezen. En hoezo ben je geen tijd om te solliciteren ? Wat doe je op dit moment dan als ik mag vragen ? Als je al werkt heb je geld dus geen probleem, maar als je niet werkt kun je toch solliciteren of zie ik dit verkeerd ?

Kort samengevat ik snap er eigenlijk niks van ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei JackPot:

Iedereen is verplicht wa verzekerd. Dus mag hopen dat je dat nu ook nog hebt. Eerste punt bij op kamers gaan. Zal wel loslopen dus.

Wat heb je trouwens kapot gemaakt?

Niet iedereen is verplicht WA verzekerd. Het is een keuze.

Voor de auto moet je wel een WA afsluiten, maar voor een persoon niet. 

Echter 99,99% heeft een persoonlijke WA verzekering.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MacBooks zijn duur maar was het een nieuwe. Degene die schade heeft moet aantonen of laten aantonen hoeveel die schade daadwerkelijk betreft. Hij zal ook moeten doorgeven hoe oud zijn MacBook is. Dit zal de verzekering ook willen weten. Daarnaast is het afwachten of de volledige schuldvraag bij jou ligt. Bijv. Als de persoon op het station staat of op een andere drukke plek dan en staat daar met zijn laptop in zijn handen iets te doen dan is dat vanuit zijn kant ook niet slim. Ik zelf zou niet meteen 1000 euro over maken. En als je het geld niet hebt dan gewoon in termijnen betalen. Succes maar probeer het eerst via de WA verzekering van je ouders te spelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei against the odds:

Ga het proberen via mijn ouders

stel nou dat ie niet kan aantonen hoe oud die macbook was ?

Kan er 1 van 1000 nieuw of meer dan 2000 nieuw zijn dat weet ik niet en dan nog het aantal jaren

hij zei dat ie hem nog geen jaar had 

mischien moet ik het wel veel harder spelen

Op basis waarvan ben jij nu schuldig dan? Als ik op straat loop en iemand laat zn laptop pleuren omdat ik tegeb hm aan zou lopen moet die met een goed verhaal komen wil die dat ik €1.000 betaal.. mocht jij dit wel zo makkelijk doen dan eis ik ook 500€ voor mijn advies;) als je toch snel geld geeft om onzin:p

 

Niet afzeikend bedoelt hoor, maar zeker niet te snel betalen! Strafrechtelijk en civielrechtelijk kan die weinig, zolang t geen bekende is zou ik zeggen krijg de kolere:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei against the odds:

Je hebt mischien wel gelijk

heb wel mijn nummer gegeven

dankjewel voor je advies denk dat ik hem maar de kolere  laat krijgen

rende hem omver maar goed

wilde vooral voorkomen dat het een zaak werd

Voordat t een 'zaak' gaat worden moet hij zoveel 'investeren/betalen' dat hij dat voor 1000 eurie niet zal gaan doen... alleen griffiekosten al zal gelijk zijn aan die 1000

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3-2-2017 om 17:56 zei against the odds:

Was op straat gebeurd

had haast en toen liep ik tegen iemand op en zijn laptop viel uit zijn handen

bleek een macbook te zijn en die zijn dus blijkbaar niet goedkoop

heb nooit persoonlijk een wa verzekering afgesloten had er niet aan gedacht

 

Gewoon een prodeo advocaat nemen en er een civiele zaak van laten maken. Wie loopt er nou met een laptop in zijn handen op straat? dan is de kans groot dat ie valt of schade op zal lopen. Ik zou er zeker geen 1000 euro voor gaan betalen. En in het ergste geval verlies je, maar dan ben je weer een half jaartje verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ooit eens een wielrenner van de sokken gereden met de normale fiets. Ook nummer gegeven etc.

Maar toen ik thuis kwam en nog eens rustig nadacht, had ik helemaal niets verkeerd gedaan. Die wielrenner (ik wielren zelf ook) probeerde mij rechts in te halen nadat we wegreden bij een stoplicht, hij tikte mij aan en viel in de berm.

Uiteindelijk is hij bij ons langs geweest en alle schade die hij had opgegeven (€1500) kon hij toch mooi zelf betalen.

Maak er gewoon een verzekeringskwestie van, laat de verzekering maar bepalen hoe of wat. Dat hij zegt "Doe maar €1.000" zeker niet mee akkoord gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...